Multi:Kerem- Gizem
3 yıl sonra(Günümüz)
Hazal tarafındanAradan 3 yıl geçmişti ve annemler İngiltere'ye gidiyordu.Ben buna çok üzülüyordum.Neden gidiyorlardı?Babmın iş yeri buradaydı.Onlar gidince evde biz 6 kardeş kalıcaktık belki Çağlalar da bizde kalırdı.Yani en azından ben öyle umuyordum.
Annemler ile beraber biz de havaalanına gittik.Gitmelerini hiç istemiyorduk.Annemleri uçuş saati geldiğinde vedalaştık ve arabaya binip eve doğru gidiyorduk.Ben ağlıyordum.Ablam beni sakinleştirmek için :
"Hazal ağlama istersen tatillerde biz de gideriz."
"Ama annemler neden gidiyor ki."
"Bilmiyorum ablacım"
"Tamam ağlamayacağım."
Ben ağlayınca ablam da üzüldüğü için ağlamayı bıraktım dediği gibi tatillerde gidip onları görürdük.
●
Artık havalar soğumuştu.Yaz tatili bitiyordu.Sonbahar geliyordu ve okullar açılacaktı.Liseye başlayacaktım.Ablam ve Kerem abim lise son sınıfa gidecekler. Çağla ile beraber aynı sınıftaymışız. Buna çok sevindim.
Kerem abim aniden odama girince korktum.Bari kapıyı tıklatsaydı. Aniden girilir mi?
"Hazal"
"Efendim abi"
"Çağla ve çağan bizde kalacakmış."
"Oha gerçekten mi?"
"Evet"
"Abi şaka yapmıyorsun dimi?"
"Hayır şaka değil."
Çok sevinmiştim.Çağla ile aynı evde kalacaktık.Nasıl sevinmeyeyim ki? Ama bir sorun vardı.Nerede kalacaklardı?Benim odama bir yatak daha sığardı.Annnemlerin odası vardı.Ama orası olmazdı.Kerem abim de Çağan abi ile aynı odada kalırdı.Kerem abimin odasına da bir yatak daha sığardı.Zaten Kerem abim de istiyordu.Çağla gelince benim odamı yeniden düzenledik. Çağla'nın dolabı ve çalışma masası da vardı.Ama sığardık.Ikimiz benim yatağımda da yatabilirdik. Benim için sorun yoktu.Çağla da tamam deyince öyle yaptık. Onun dolabı ve çalışma masasını da koyduk.Benim yatağımda ikimiz yatcaktık. Abimler de ayarlamıştı. Ikisinin de yatağı çalışma masası ve dolabı sığmıştı.
Çağla da Riverdale'i çok seviyordu.Açıp beraber izledik. Onun en sevdiği oyuncular Madelaine Petsch ve Cole Sprouse idi benimki de aynısıydı.Eskiden sadece Madeline Petsch idi şu an Cole Sprouse'yi daha çok seviyordum.Çok yakışıklı ya.
Cole Sprouse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ABİ 1 ABLA (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction° TAMAMLANDI ° 2018-1019 yillarinda yazildigini dikkate alirsak mutlu olurum. 3 yıl öncesinde her şeyin güzel olduğu ama birden taşınma haberi alınınca her şeyin bozulduğu ve 3 yıl sonraki zorluklar... Başlangıç: 23 Kasım 2018 Bitiş: 17 Ağustos 2019...