Hazal tarafındanHala aldığım şokun etkisindeydim. İnanamıyordum.Tekrar tekrar okuyordum Kendimi cimcikliyordum.Fakat gerçekti. Belki ben cimciklediğim için olmuyordur dedim ve Ege abimin yanına gittim.
"Abi beni cimciklesene"
"Ne?!"
"Cimcikle işte"
"Zevkle"
Abime kolumu uzattım ve cimciklemesini istediğim.Belki bu sefer işe yarardı.Abim beni cimcikledi.
"Yuh cimcikle dedik kopar değil"
"Cimcikledim işte"
"İyi tamam öf"
"Ergen"
"Sensin ergen"
Odama gidip telefonuma baktım. Hemen Alp'in attığı mesajlara girdim hala duruyordu.Boşuna canım yanmıştı.Öff inanamıyordum ya da inanmak istemiyordum.
●
Yine her sabah olduğu gibi alarmın tiksinelesi sesiyle uyandım.Her zaman rutinimi yaptım.Yüzünü yıka,kahvaltı yap,dişlerini fırçala,giyin,çantanı hazırla ve okula git.
Hepsini yapamadım.Çünkü geç kalkmıştım.Okula gitmeyi es geçmek isterdim fakat kahvaltıyı es geçmek zorunda kaldım.Hemen giyinip hazırlandım ve okulun yolunu tuttuk.
Bugün pazartesiydi ve ilk ders matematikti.Sınıftaki herkes yer değişimi olacağını söylüyordu. İçimden sevindim.Çağla ile oturmak istiyordum.Fakat öyle olmadı.Yeni gelen şu çocuk yanıma geldi.
"Merhaba"
"Merhaba"
"Sen şu Alp'le sürekli atışan kız olmalısın"
"Kısaca Hazal diyebilirsin."
"Tamam.Ben Emir."
Artık Emirle oturuyordum.Alp ise hocaya yerinin değişmesini istemediğini söylüyordu.
"Hocam ben burada oturmam beni eski yerime koyun."
"Olmaz Alp"
"Yaparsanız olur."
"Hayır burada oturacaksın!"
"Ben burada oturmam!"
Alp ayağa kalktı.Ne yapacaktı acaba?Sınıfı terk edecekti büyük ihtimalle.Fakat bana doğru yürüdü.Ne olduğunu şaşırmıştım.
Elimi tuttu."Alp ne yapıyorsun? "
"Yürü Hazal " dedi ve elimden tutarak dışaro çıkardı.Arkamızdan tüm sınıf müthiş ooo'lamasını yapıyordu.Kapıyı açtı, çıktı ve kapıyı çarptı.Dışarıya gidiyordu.
"Alp ne yapıyorsun? Bırakır mısın beni?"
Hiçbir şey demedi.Ve dışarıya kadar da tek kelime etmedi.Banka oturduk.Ve Alp:
"Hazal bak ben seni seviyorum "
"Ama Alp ben sana karşı bir şeyler hissetmiyorum."
"Ben yine de seni seviyorum ve o salak çocukla oturmana müsade edemem."
"Alp bak biz sevgili değiliz bu yüzden bunları yapamazsın."
Yüzüme baktı.Sanırım biraz kırılmıştı ama bunlar doğruydu. Ve Alp'i orada bırakıp gittim.O kadar dalgındım ki Efe abime çarptım.
"Ay pardon abi görmedim."
"Sen niye bu kadar dalgınsın?"
"Hiç."
"Gel bakayım bi"
Abim beni kolumdan tutup banka götürdü.Beni ne zaman bu kadar önemsemeye başlamıştı ? O sırada bankta Alp'i gördü.
"Alp niye üzgünsün?"
Abimin arkasından Alp'e susmasını işaret ediyordum.
"Hiç."
"İkinize de bir şey olmuş. Dökülün."
"Abi gerçekten yok bir şey."
"Hazal bir şey olmasa anlamaz mıydım sanıyorsun?"
"Öff ben gidiyorum siz konuşun"
"HAZAL GEL BURAYA!"
Onu takmadım ve sınıfa gittim. Herkes başıma toplandı.Ve söylenenler şunlardı:
" Biz de birbirinizi sevmiyorsunuz sanıyorduk.
"Meğersem sevgili çıktınız"
"Alp seni nasıl tuttu öyle"
Bunlardan daraldım.Ve aniden herkese bağırdım.
"ARKADAŞLAR BİZ SEVGİLİ FALAN DEĞİLİZ!"
Herkes dağıldı.Ay hem size ne? Allah Allah.Yerime oturdum.Alp bu derse de gelmedi.Bir sonrakine de ve ilk dersten sonraki hiçbir derse.Acaba ne olmuştu?Merak ediyordum ama yine de ona karşı bir şeyler hissetmiyordum.Bir şeyler hissediyordum ama Alp'e karşı değildi.Hislerim Emir'e karşıydı.Ve bu karşılıklıydı.Emir de beni seviyordu.Yani sevgiliydik. Fakat bunu abimlerin duymaması gerekiyordu.Bu yüzden gizliydi kimseye söylemeyecektik.
●
Nihayet okul bitmişti.Alp'e mesaj yazdım.
Hazal
Alp niye diğer derslere gelmedin?
İnterneti kapalıydı.Normal mesajlardan attım.Fakat o da iletilmedi.Son çare olarak aradım telefonu kapalıydı.Sonra tekrar deneyecektim.Yemek yemek için aşağı indim.Fakat yiyemedim bir Emir'i bir de Alp'i düşünüyordum.
Yemekle oynayıp durdum.Efe abim sordu:"Hazal hem okulda hem de şimdi ne oluyor sana?"
"Hiçbir şey"
"İyi tamam anlatma aman"
Yedim ve yukarı odama çıktım.Kafamı dağıtmak için film açtım ve onu izledim.Güzel bir filmdi beğenmiştim.Ama aklım hala oradaydı.Alp'i bir daha aradım fakat ulaşamadım yine. Yarın okulda zaten görürüm dedim.Ve ödevlerimi yapmaya başladım.Dünya kadar ödevim vardı ve ben film izlemiştim gerçekten mükemmel.
İlk coğrafyadan başladım en kolayı o i.10 dakikada bitirdim zaten sonra fizik ödevime geçtim bu yaklaşık bir buçuk saatimi aldı. Aslında kısaydı fakat ben çok oyalanmıştım ondan böyle olmuştu.Matematiğe geçtim. İşte en fazlası ve en çok zaman alanı.Başladım iki buçuk saatte o da bitti.Sonra çok uykum geldiği için gidip yattım .Daha fazla dayanamayacaktım.Ve evdeki en huzur dolu,en rahat ,en sıcak yere girdim ve uyudum.
LÜTFEN HERKES CEVAPLASIN
Sizce;
Hazal & Alp
Hazal & Emir
Hangisi?
Evet yeni bölüm geldi.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Iki hafta boyunca yeni bölüm gelmeyebilir ama yazmaya çalışacağım. 25 oy gelince yeni bölüm atıcam.
Sizleri
Seviyorum
♡
elifsecilmis lerriethirlson çok istediniz bu bölümü ben de attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ABİ 1 ABLA (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction° TAMAMLANDI ° 2018-1019 yillarinda yazildigini dikkate alirsak mutlu olurum. 3 yıl öncesinde her şeyin güzel olduğu ama birden taşınma haberi alınınca her şeyin bozulduğu ve 3 yıl sonraki zorluklar... Başlangıç: 23 Kasım 2018 Bitiş: 17 Ağustos 2019...