Hazal tarafından
Sabah alarmın gıcık sesiyle sürünerek kalktım.Yerlerde sürünürken üstümü giydim ve asansöre kadar kendimi sürükledim.Ah ayağa kalkmaya çok üşeniyordum.Zaten oldukça üşengeç bir kızdım ve hele üşengeçliğim tutunca...
Asansörün kapısı açıldığında karşımda duran manzara karşısında şok olmuştum.Oha diye bağırdım.Tamam biraz anırmış olabilirim.
Efe abim ve Çağla konuşuyorlardı. Tamam bu normal bir şey fakat Çağla, Efe abime aşkım diyordu. Diğer sevgilileriyle Poyraz abim ayırmıştı.Şimdi Efe abim ,Çağla ile sevgili olmuştu.
Anırmamı duyan abim ve Çağla konu değiştirdiler.Beni duymamış gibi yaparak.
"Efe abi yarın sınav var beni çalıştırır mısın?"
"Ne sınavı?"
"Matematik."
Arkadan anırmamsı bağırarak
"ÇAĞLA"
"Efendim."
"Her şeyi öğrendim.Yarın matematik sınavı yok."
Çağla bunu öğrendiğimi duyunca kızardı.Efe abim bana sinirli bir şekilde dönerek:
"Hazal nolmuş yani öğrenebilirsin! Bu kadar büyütmeye ne gerek var veya Çağla'yı utandırmaya!"
"Tamam özür dilerim abi kızma ya"
Ay bu ergen liseli sevgilileri kendi başlarına bırakıp kahvaltıya gittim.Çok acıkmıştım.Kahvaltıda ne varsa silip süpürdüm.Ve dişlerimi fırçalamak için yukarı çıktım.O sırada hala pijamalı olduğumu fark ettim.Ayh değiştirmeye çok üşeniyordum. Bugün de pijamalı gitsem nolurdu? Bence hiçbir şey.Ama dalga geçerlerdi.Ve abilerimin buna izin vereceklerini sanmıyordum.Onlar hiçbir şeye izin vermiyorlardı zaten o ayrı mesele. 4 abi ile hayatımın özeti buydu.Bunları bir yana bırakıp dişlerimi fırçalmaya koyuldum. Çağla ve abimler hazırdı ve yine beni bekliyorlardı.Her zamanki gibi.Ege abim seslendi:
"Prenses hanım bugün kaçta bekleyelim?"
" 10"
"Hadi Hazal ! Seni bekliyoruz yarım saattir.Biraz çabuk!"
"Öff tamam be"
Okula gitmek istemiyordum çünkü yine o orangutan kılıklıları görecektim.Hepsi ayrı bir türdü. Gerçi kaç türü var bilmiyorum. En kötü iki kişi paylaşır.
Giyindim ve aşağı indim.Herkes beni bekliyordu.Ve sanırım geç kalmıştık.Aman bana ne Alp ile geçirmeden durduğum 1 saniye bile benim için cennetti.O çocuğa gıcık kapıyordum.Umarım bugün yer değişimi olurdu.Ya da gelmezdi. İçten içe bunun için dua ediyordum.Ve sınıfa girerken ilk dersi kaçırdığımı fark ettim.O sırada Alp ile çarpıştık.Ve herkes ooo'ladılar.Yok ya da anırdılar desek daha doğru.Gidip sırama oturdum ve kesin sesinizi dedim. Sinir olmuştum.
Hoca sınıfa girince yer değişimi yaptı.Benimle Alp'i ayırması için içten içe dua ediyordum Tam hoca Alp'e başka yere geç deyince Alp "Ben yerimden memnunum hocam" dedi.Yok artık bir bu eksikti. Sanki çok iyi anlaşabiliyormuşuz gibi bunu diyordu.Ayh kurtulamadım. Lanet olsun.
Teneffüste abimlere söyledim ve bana güldüler.Ayh çok komik hı hı. Sinirim bozulmuştu.Çok mu komikti şimdi bu?
Ben Alp'ten çekiyorsam o da benden çekecekti.Bu işler karşılıklıydı.Benim adım Hazal ise asla kolay kolay vazgeçmeyecektim. Onun burnundan getirecektim.
Okuldan çıktık eve gidiyorduk. Bugün cumaydı yani 2 gün Alp'i görmücektim ve planlar yapabilirdim.Ama maalsef öyle olmadı eve gider gitmez kendimi yatağa attım ve youtube'tan video izledim.Hayaller vs Hayatlar olmuştu.Aman haftasonumu onu düşünerek harcayamazdım bana ne.Zerre kadar umrumda değildi.
Çağla ile konuşacaktım.Aradım ama hiçbir yerde yoktu. Bakmadığım tek yer Efe ve Ege abimlerin odasıydı.Büyük ihtimalle oradaydı zaten başka nerede olacaktı.Beraber film izliyorlardı.Gidip ne filmi diye baktım.Iyyy aşk filmiydi.Hiç sevmem öyle filmleri.Filmi durdurdum.
"Başka film mi kalmadı bu ne böyle?"
"Hazal çekil önümüzden ve aç filmi Çağla ile film izliyoruz gördüğün gibi."
"Bu ne böyle abi ya ?"
"Film"
"Hahah çok komik."
"Sana bu kadar gülmek yeter hadi git artık."
"Aman çok meraklıydım sanki.Sizi şu iğrenç filminizle baş başa bırakıyorum."
"Teşekkürler hadi bay bay."
Öff bu Çağla nasıl olmuştu.Beni hiç önemsemiyordu.Sinirim bozuldu. Hazal kimdi zaten? Öf Çağla niye sevgilin oluyo ki? Böyle benimle konuşmuyorsun.Ayh.Sıkılmıştım.
Uzun süredir Poyraz abimi görmüyordym yanına gitmeye karar verdim.Yine çalışıyordu.
"Abi yine mi çalışıyorsun? Azcık mola ver hep iş hep iş olur mu?"
"Tamam prenses"
Poyraz abimin bana prenses demesini seviyordum.Diğer abilerim gibi demiyordu çünkü. Diğerleri ya anırıyordu ya da dalga geçiyordu.Kısacası tek normal abimdi.
"Abi ben çok sıkıldım."
"Çağla ile konuşun."
Hım.Şimdi tuzağa düşmüştüm. Abime Efe abim ile sevgili olduğunu söylemek bir seçenekti fakat bunun sonucunda Çağla çok üzülürdü.Ve onun abisi öğrenirse... Neyse riske gerek yoktu.Aklıma gelen en mantıklı şeyi söyledim.
"Onun işi varmış abi"
"Hım peki.Ne yapmak istersin?"
"Bilmem."
"Bak aklıma bir fikir geldi.Evdeki herkesle tabu oynayalım çok eğlenceli olur.
"Aa bence mantıklı.Ben herkesi çağırırım.Sen tabuyu hazırla."
"Tamam abim hazırlarım ben. Hazal sen git çağır hadi"
"Tamam abi"
İlk Çağla,Ege ve Efe abimi çağırdım.Sonra ablamı,Kerem abimi ve Çağan abiyi çağırdım. Hepsi geldi.Ve 4 takım yapacaktık.
Çağla ve Efe abimin sevgili oldukları anlaşılmasın diye Çağla benimle oldu.Takımları kurduk ve oynamaya başladık.Çok eğlenceli oluyordu.Ve ayrıca çok da komikti. Okul ile ilgili şeyleri unutmuştum.Yeni bölüm geldi.Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın.15 oy gelince yeni bölüm gelicek.
Sizleri seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ABİ 1 ABLA (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction° TAMAMLANDI ° 2018-1019 yillarinda yazildigini dikkate alirsak mutlu olurum. 3 yıl öncesinde her şeyin güzel olduğu ama birden taşınma haberi alınınca her şeyin bozulduğu ve 3 yıl sonraki zorluklar... Başlangıç: 23 Kasım 2018 Bitiş: 17 Ağustos 2019...