HELLÖÖÖÖ
BEN KARDELEN UMARIM KİTABI SEVERSİNİZ. YAZIM VE NOKTLAMA KONUSUNDA HATALARIM VARSA AFFOLA...
~~~~~~~~~~
yorgunlukla sandalyem de geriye yaslandım. Sürekli iş, iş, iş bunaldım. Hayatımda işten başka bir şey yoktu, ailem ile aram bozulduğu günden beri kendimi tam anlamıyla işe vermiştim. Şimdi koskocaman bir holding sahibiyim.
Biraz mola vermek istediğimden, telefonu elime alarak instagram'a girdim. Keşfette rastgele gezerken, kenarda gözüme takılan bir fotoğraf ile üzerine tıkladım. Bu bir catboy sayfasıydı. Arkadaşım Seokjin'in de Namjoon adında bir catboy'u vardı ve onunla arada oynardım.
Hesaba girip takip ettim. Hesapta ki diğer catboylara bakarken bir tanesinde takılıp kalmıştım.
(TAKİPÇİ, GÖNDERİ VE TAKİP KONUSUNDA SHOP YAPTIM. SIRF BUNUN İÇİN HESAP AÇTIM. KAFANIZDA DAHA İYİ CANLANSIN DİYE)
(FOTOĞRAFTAKİ JİMİN DAHA KÜÇÜK DİYE HAYAL EDİN. BEĞENİ SHOP O BAYA BELLİ OLDU AMA ÇAKTIRMAYIN ALSKDN)
Park Jimin o gerçekten çok tatlıydı. Belki... Belki bende bir tane almalıyım. Bu yanlızlığım da bana iyi gelebilirdi. Ani bir karar ile yerimden kalkarak ceketimi üstüme geçirdim.
Hızlı bir şekilde odadan çıktıktan sonra, sekreterime çıktığımı belirterek asansöre bindim. -1 düğmesine basarak geriye yaslandım. Jimin aklım o kedi çocuktaydı. Açılan kapı ile otoparka indim.
Arabama binip kemerimi bağladıktan sonra, arabayı çalıştırdım. Telefonu açıp konuma baktıktan sonra yakın bir yerde olduğunu fark edip, bir kaç sokak ötedeki dükkana doğru sürmeye başladım.
Dükkanın önüne geldiğim de, yer bulamadığımdan dükkandan biraz daha uzağa arabayı park edip indim. Dükkana doğru ilerlerken havanın soğukluğu iliklerime kadar işlemişti. Adımlarımı hızlandırarak, bir an evvel dükkana ulaşmaya çalıştım.
Hızlıca içeriye girip, ellerimi birbirine sürterek olabildiğince ellerimi ısıtmaya çalıştım. Yanıma gelen görevliye gülümsedim.
"Hoşgeldiniz. İsmim wendy, catboy sahiplenmek için mi? Yoksa sevmek için mi geldiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CATBOY ~JİKOOK
FanfictionGeçmişte yaşadığı kötü şeylerle beraber Jungkook ailesinden ve akrabalarından tamamen uzaklaşmış, kendisine yeni bir hayat kurmuştu. Genç yaşında kendi kurduğu ve Kore'nin en büyük şirketi olan JEON ENTERTAİNMENT ile birlikte üzerinde ki baskı daha...