Umarım seversiniz.
Azıcık smut içerir.
----iyi okumalar----
-aylar sonra-
Göğsümde ki ağırlık ile gözlerimi açtım. Jimin komple üstüme çıkmış ve o şekilde uyuyordu.
Hafifçe kıpırdanıp, saate baktığımda öğlen 1civarıydı. Bu kadar uyumamızın sebebi ise Jimin dün akşam 1yaş daha büyümüştü. Tam 17yaşında olmuştu.
Bunu izlemek için ve destek olmak için gece hiç uyumayıp, büyümesini izledim. Jimin için oldukça yorucu ve acılı geçmişti. Gözlerimin önünde cidden birazcık daha büyümüştü. Saat tam 12yi geçtiği anda büyümeye başlamıştı.
Bu Jimin için gerçekten zor bir durumdu. Ateşi yükselip, baygınlık geçirmesine neden olacak kadar fenalaşabiliyorudu. Karnı ağrır ve bazen de bu anlarda kusardı.
İlk zamanlar bayıldığında çok endişelenmiş ve hastaneye koşmuştum. Ancak doktor bunun normal olduğunu söylemişti. Jimin'i aldığım yer anlaşılacağı üzere bana bunu söylemeyi unutmuştu.
Bunu her ay tekrarlardık, her seferinde bu olaya şaşırırdım. Çünkü bu şaşırılmayacak bir olay değildi. Jimin için zor geçse de, bir gecede büyümesi gerçekten muhteşem bir olaydı.
Jimin'i uyandırmamaya özen göstererek, yavaşça yana yatırdım. Hızlı ancak sessiz adımlarımı altkata yönlendirdiğim de, gözüme mutfağı kestirmiş ve hemen oraya yönelerek dolaptan çıkardığım sütü ısıtmıştım.
Bulaşıkları makineye, sütü dolaba koyduktan sonra ılık sütü elime alarak üst kata, odama çıktım.
Bardağı yatağın yanında ki komidine koyup, yatakta ki miniğimi küçük öpücükler ike uyandırdım.
"Uyanma vakti kediciğim"
Yavaşça yatakta doğrularak, yarı açık gözleriyle geriye yaslandığın da, sütü eline tutuşturdum.
"İç bakalım"
Bardakta ne olduğunu umursamadan kapalı gözleriyle içmeye başladışında bu haline gülümsedim. O kadar tatlı gözüküyordu ki insanın onu ısırası geliyordu.
Benim yaptığım da tam olarak buydu. Sütünü bitirdikten sonra yatağa yatırıp üzerine çıkmıştım.
Tişörtünü yukarı sıyırarak karnında parmaklarımı gezdiğimde mızmızlanmaya başlamıştı. Gıdıklamaya başladığımdaysa kahkahalarla beni durdurmaya çalışıyordu.
Ellerimi tutmaya çalışan, kollarını başının üzerinde tek elimle sabitleyip, boynuna dudaklarımı yaklaştırdım.
Yapıcağım şeyi anlayarak, çıplığı basarak elimden kurtulmaya çalıştığında başını iki yana salladığı kafası yüzünden boynuna yönelen dudaklarım onun yumuşak dudaklarıyla buluşmuştu.
Şok ile donup kalsam da hızla ellerimi ve dudaklarımı geri çekilerek, üstünden kalkacağım sırada jimin aniden beni kendisine çekerek dudaklarıma yapıştı.
Dudaklarımı aralamaya çalışan dudaklarına şaşkınlıkla karşılık verdiğim de, öpücüğü bir adım ileri alarak dilimi dudakları arasında yolladığımda inleyerek, boynumda ki kollarını sıkıştırmıştı.
Nefes nefese dudaklarından ayrılıp, kendimi geri çektim. Yanakları kızarmış, hızlı nefesleriyle bana bakan miniğimin konuşcağını snladığımda bir şey söylemeden bekledim.
"B-ben özür dilerim, kendimi tutamadım. Ben... senden... hoşlanıyorum!"
"N-NEE?!"
Gözlerini kaçırıp, dudaklarını ısırdığında dudaklarında gezinen gözlerimi geri çekip, üzerinden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CATBOY ~JİKOOK
FanfictionGeçmişte yaşadığı kötü şeylerle beraber Jungkook ailesinden ve akrabalarından tamamen uzaklaşmış, kendisine yeni bir hayat kurmuştu. Genç yaşında kendi kurduğu ve Kore'nin en büyük şirketi olan JEON ENTERTAİNMENT ile birlikte üzerinde ki baskı daha...