~3~

13.7K 721 773
                                    

SELAM ŞEKERLERİM.

BUGÜN NASILSINIZ?

~~~~İYİ OKUMALAR~~~~

Hastaneye geldiğimizde hemen müdahale edilmiş, tahliller yapılmış ve serum takılmıştı. Jimin rahatsızlığı nedeniyle oldukça huysuzdu.

Sürekli dudaklarını büzüp, ağlamaya başlıyordu. Onu sakinleştirmek ise oldukça zordu. Sürekli kusuyor ve tekrar ağlamaya başlıyordu.

Yanında tek bir saniye bile ayrılmama için vermiyordu. Tuvalete dahi inat yapmış, benimle birlikte gelmişti. Yani anlayacağınız, baya komikti durum.

Ayrıca Jimin'e tahlil yapılırken, bem de kapının önünde bekliyordum ve o sırada psikoloğumu da görmüştüm. Beni gördüğün de kendime zarar verdiğimi düşünmüş ve hemen yanıma gelmişti.

Bir kedi çocuk aldığımı ve hastalandığı için getirdiğimi söylediğim de rahatlamış ve gülümsemişti. Çok iyi yaptığımı bu kedi çocuğun gerçekten de bana iyi gelebileceğini söylemişti.

Kısa bir konuşmadan sonra iyi olduğuma kanaat getirince bir ara kontrol amaçlı uğramamı söylemişti. Onu onayladığımda, kendine dikkat et diyip gitmişti.

Şimdi ise jimin zor açık tuttuğu yaşlı gözleriyle, telefonumdan açtığım uğur böceği ve kara kedi adlı çizgi filmi izliyordu. (Y/N:Bayılıyorum bu çizgi filme dkdkdk)

"Bu meyinet, edriyını seviyor. Edriyın aslında kaya kedi, kaya kedi de uguy böceyine aşık ama uguy böceyi meyinet. Yani aslında biybiyleyini seviyoylay. Bu hakmont vay ya kötü adam, adriyının babası aslında ama, kaya kedinin adriyın olduyunu biymiyoy."

Jimin bana heyecanla çizgi filmi anlatarak anlamamı sağladığın da, benim de oldukça ilgimi çekmişti. Ağrıyan karnını okşayarak, bende dikkatle izlemeye başladım.

-----------------------------

Kucağımda jimin ile şirkete girdiğimde, herkesin bakışları bize dönmüş bana ve kucağımda ki jimin'e bakıyorlardı.

Hiç bir şey demeden asansöre doğru yürüdüm. Asansör'ün boş olmasından faydalanıp, sırtımı duvara yasladım gözlerimi yumdum. Oldukça yorgun hissediyordum.

Yorucu bir günün ardından çok geç saatlerde iş yerinden çıkmış ve büyük bir sorumluluk alarak jimin'i sahiplenmiştim. Onunla ilgilenmem, rahatsızlanmasıydı, hastanesiydi. Uykumu alamamıştım, jimin'in rahatsızlanmasından dolayı çok stres yapmıştım ve bunlardan kaynaklı üzerimde büyük bir yorgunluk vardı.

Kötü geçmişimden kaynaklanan uykusuz geçirdiğim gecelere alışıktım. Ancak son 1haftanın yorgunluğuyla birleşince, ayakta bile uyuyacak duruma gelmiştim.

Asansörün durması ile inerek odama yöneldim. Sekreterim Joy bizi gördüğü anda yüzünü gülümseme ve şaşkınlık kaplamıştı. Yanına gittiğimiz de masasının çekmecesini açtı. İçinden çıkardığı çikolatayı Jimin'e uzattı.

Jimin tereddüt edip bana baktığında kafamı salladım. Minik elini uzatıp, Joy'un elinde ki çikolstayı aldı. Ardından tekrar bana sarıldı.

"Bay jeon hoşgeldiniz ve miinik bey sizde hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk, sende hoşbulduk de jimin,joy benim sekreterim ve yakın arkadaşım. Çikolata için teşşekkür etmeyi de unutma"

"Hoşbuydum. Teşekküy edeyim noona"

"Rica ederim. Efendim bugün ki toplantınız için göz atmanız gereken dosyalar var. Odanızda ki masaya bıraktım. Jimin'e ben bakarım, merak etmeyin efendim."

CATBOY ~JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin