SELAM BEBEKLERİM.
YAZIM VE NOKTALAMA YANLIŞLARIM VARSA ÖZÜR DİLERİM. PEK NOKTLAMALARA DİKKAT ETTİĞİM SÖYLENEMEZ ÇÜNKÜ AKLIMA GELENLERİ UNUTMADAN YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.
SİZCE KİTAP NASIL GİDİYOR?
SİZCE JK İYİ BİR BABA MI?
SONRADAN EKLENEN KÜÇÜL BİR DÜZENLEME BU BÖLÜMDE Kİ YOONGİ VE TAE BTS GRUBUNDAN DEĞİL. FARKLI KİŞİLER, UNUTKANLIĞIM SONUCU İLERDE Kİ BÖLÜMLERDE TEKRAR KULLANMIŞIM. O YÜZDEN BURADAKİ YOONGİ VE TAE BTS GRUBUNDAN DEĞİL. KARIŞIKLIK İÇİN ÖZÜR DİLERİM
-------İYİ OKUMALAR------
Jimin geçen hafta 6yaşına girmişti. Onun doğum gününü kutlamak istemiştim ancak bunu istememiş onun yerine, onu aldığım yere gidip arkadaşını görmek istemişti.
Oraya gidip Tae adlı arkadaşını görmüştük ve onu da baya Sevmiştim. O günden beri ara sıra onu alıp buraya getiriyor ve Jimin ile oynamasını izliyordum.
Tae sahipliydi, sahibi mecburen iş gezisi için gitmek zorunda kalmış vr bu süre içerisinde onu aldığı yere emanet etmişti. Bende sahibini arayarak ondan izin almış ve bazı günler tae'yi buraya getirir olmuştum.
Jimin'in yüzünde ki mutluluğu görmek yetiyordu bana ve tae de bu şekilde yanlız kalmamış oluyordu. Bugün, o günlerden biriydi. Camın kenarında yaptırdığım yere oturmuş, camdan dışarıyı izlerken kucağımda uyuyakalmış iki meleği de, uyandırmadan saçlarını okşuyordum.
Jimin koluma koyduğu kafası ile tam anlamıyla kucağımda uyurken, tae bir parmağı ağzında bacaklarımın üstüne yayılmış bir şekilde uyuyordu.
Kafamı çevirerek, uyumadan önce bu iki miniğin yaptığı ve buraya yapıştırdığımız, garip ama şirin resimlere bakarak güldüm.
(Pembe kafalı Jimin ve diğeri tae olarak hayal edin Jungkookun kucağında uyuyakalmış gibi)
Huzurlu bir şekilde gözlerimi kapattığım da, Jimin kıpırdanmış ardından minik gözlerini açmıştı.
"Baba"
Miniğim tekrar gözlerini kapattığında uyku sersemi olduğunu farkettim. Ancak ilk defa baba dediği için kalbim şuan maraton koşuyor gibiydi.
Derin bir nefes alarak kendimi sakinleştirdim.Jimin uykusuna geri dönmüştü ancak az önce uyandığı için uykusu daha hafifti. Dikkatle onu omzuma yerleştirdikten sonra, uyandırmamaya dikkat ederek Taeyi de kucağıma aldım.
İkisini de yatağa yan yana şekilde yatırdıktan sonra onların olduğu tarafa çift kişilik koltuğu çektim. Jimin daha önce uyurken yataktan düştüğü için artık her gece onun olduğu tarafa koltuğu koyuyordum. Böylece koltuğa yuvarlanmış oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CATBOY ~JİKOOK
FanfictionGeçmişte yaşadığı kötü şeylerle beraber Jungkook ailesinden ve akrabalarından tamamen uzaklaşmış, kendisine yeni bir hayat kurmuştu. Genç yaşında kendi kurduğu ve Kore'nin en büyük şirketi olan JEON ENTERTAİNMENT ile birlikte üzerinde ki baskı daha...