~2~

15.5K 758 889
                                    

SELAM BEBEKLERİM, BEN GELDİM YİNE NASILSINIZ?

YAZIM VE NOKTALAMA YANLIŞLARIM OLABİLİR. ŞİMDİDEN VARSA ÖZÜR DİLERİM.

JİMİN HENÜZ ÇOK FAZLA JUNGKOOK'A ALIŞMADIĞINDAN PEK KONUŞMUYOR, BİRAZ UTANIYOR GİBİ DE DİYEBİLİRİZ.

BU NEDENLE DE BÖLÜM DE ÇOK FAZLA BİR DİYALOG SÖZ KONUSU OLMADI MALESEF.

LAFI UZATIP SİZİ SIKMAK İSTEMİYORUM HADİ OKUMAYA GEÇELİM O ZAMAN ⇩

-----İYİ OKUMALAR-----

Eve geldiğimiz de çanta'yı yere koydum. Jimin'i fortmantoya (ceket falan asıp,ayakkabı koyduğumuz yer umarım doğru yazmışımdır) oturttum. Sessizce beni izliyordu.

Çantadan biberonu çıkararak, çamtayının ağzını kapattım. Jimin'in minik parmaklarını kolumda hissedince durup ona baktım. Emziğini ağzından çıkararak, dudaklarını büzdü.

"Islak, üşüşüm"

"Tamam bebeğim burada otur ben biberonu yıkayıp geliyorum tamam mı?"

Emziğini geri ağzına takarak beni kafasıyla onayladı. Belinden tutup düşnemesi için biraz daha geriye doğru oturttum.

Mutfağa geçip biberonu yıkadım. Ters çevirip kuruması için tezgaha bırakıp geri kağının önüne geldim.

Jimin ve çantayı alarak yukarı çıktım. Çantayı yatağın kenarına bırakıp, banyoya geçtim. Banyo tezgahına oturtup, küvetin içini sıcak suyla doldurdum.

Fazla sıcak değildi o yüzden pek sorun olacağını düşünmüyordum.  Yine de elimi suya daldırıp, tekrardan kontrol ettim.

Gömleğimi çıkarıp kenardaki kirli sepetine attım. Cebimde ki telefon cüzdan vesaire ne varsa kenara koyup, pantolonumu da kirli sepetine attım.

Jimine baktığımda, pembeleşmiş yanakları ile bana bakıyor ilgiyle izliyordu. Yanına yaklaşıp, üstümdekileri çıkarmaya başladım vr onları da kirli sepetine attım.

Kucağıma alıp yere koydum. Önüne eğildim. Bezinin çıtçıtını açıp bezi minik poposundan çıkardım ve çöpe attım. Beni sessizce izleyen miniğimi kucağıma alıp onunla birlikte küvetin içine girdim.

Kucağıma bana bakacak şekilde oturtup, ağzında ki emziği çıkardım. Kulaklarını indirip, dudaklarını büzdü.

"Emziğini yıkandıktan sonra geri vericem sana tamam mı? "

"Tamam"

Suyu köpürtüp biraz köpüklerle oynamasına izin verdim. Ellerini suya vurup etrafa sıçratıyor, suyun çıkardığı sesler ile daha fazla heyecanlanıyordu.

Gülüşü banyo da yankılanıyor. Gülünce kısılan gözleri ve tombul yanakları ile bende onu ısırma isteği oluşturuyordu.

Su artık soğumaya başladığın da, küvetin tıpasını çekip suyun gitmesini sapladım. Uzanıp şampuanı  ve duş başlığını alarak suyu açtım . Suyun çok sıcak olmadığına emin olduktan sonra, Jimin'in bedenine tuttum.

"Kapa gözlerini miniğim"

Gözlerini kapatınca saçını şampuanlayıp iyice duruladım. Lifi elime alıp, göğsünden başlayarak tüm vücudunu güzelce yıkadım.

"Şimdi arkanı dön bende kendi vücudumu yıkayayım bebeğim"

Sırtı bana dönük bir şekilde küvette oturunca çamaşarımı da çıkarıp, vüudumu ve saçımı yıkadım. Küvetten çıkıp havluyu belime sardım.

CATBOY ~JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin