Hey. Herkese selam. Umarım bu kitabı mutlulukla okursunuz. Eğer kötü bir gün geçiriyorsanız, bu kitapla mutlu olmanız dileğiyle. Hepinize çokça sevgiler. Umarım iyi anlaşırız!
Buraya başlama tarihinizi yazabilirsinizzzzzz!♡
"Hayır anne, İzmir'i seviyor olabilirim ama bu orada yaşayacağım anlamına gelmiyor! Hem zaten hiç arkadaşım yok orada."
Annem sıkıntıyla içini çekti. "Eylül, kızım. Bu hiç arkadaşın olmayacağı anlamına gelmiyor. Zamanla tanıyacağın insanlar olacak. Arkadaş bulabilirsin." Annem aklına bir şey gelmiş gibi durdu, kısık gözlerle bana baktı. "Ne demek hiç arkadaşım yok. Selin kim o zaman? Kuzensiniz yakın arkadaş olabilirsiniz?"
Aslında bu bir iyi fikir olabilirdi ama yine de gitmek istemiyordum. Annem ve babamın boşanmasının cezasını ben çekmemeliydim. Amerika'ya alışmıştım hemen nasıl "Aaa tamam o zaman, sen taşınalım diyorsan hemen İzmir'e taşınalım anneciğim." diyecektim ki? Annemin dolu gözlerle bana bakmasına dayanamadım ve omuzlarımı düşürerek yenilgiye hazır oldum. O benim için her şeyi yapıyorsa ben de onun için yapabilirdim. Hem en fazla ne olabilirdi ki? Arkadaşım yoksa olurdu. Olmasa da Selin vardı. Anneme sarılıp yanağını öptüm. "Peki, tamam. Kraliçe arı. Gidelim. Umarım her şey çok daha güzel olur."
Annem mutlulukla ellerini çırptı. Çocuk gibi bir kadındı. Mutluluğu gözlerinden okunuyordu. "Seni seviyorum, Eylül'üm. Hadi hazırlanalım yavaş yavaş." Hemen göz bebeklerim büyüdü. "Hopp yavaş yavaş kraliçe arı! Ne demek hemen hazırlanalım? Hemen mi gidiyoruz?"
Cevabı bilmeme rağmen bekledim. "Maalesef, arkadaşlarına ve babana veda etmen için sadece 3 günün var." İşte buna inanamıyordum. Annem her şeyi halletmişti. Yani zorunluydum. Ağlamak istiyordum.
Ayy çok çok heyecanlıyım. Umarım beğenmişsinizdir! Bölümler böyle kısa olmayacak, bu tanıtım gibi olduğu için kısaydı! Lütfen hatam varsa söyleyin. Hepinizle best olmak istiyorum sksşxhmxlepsk
bakalım eylül neler yaşayacak
kötü kadın gülüşü
şaka şaka ksğsnxpeğwmdk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRNDS.
Teen FictionYeni bir hayata başlayan Ashley Eylül'ün enerji dolu günlerine dahil olun.