☆8☆

80 1 0
                                    

Menaka :

"Menaka nche hnlklbra?" Mama keithel macha chatlubadagi hnjinlkpda eingonda hnglke.

"Hnlktria mama keidwb ywrjno? Eisu mamada hngge twrmmine"

"Natei unbnina chtkhibne ngsy pung 1 adyda, hwjik pung 6 henlsifw ywrktrine"

"Cheda ph.twrge"

"Tw tw kyda leirinodo marik chumna hngu?"

"Umm... " phone paikhatlaga chegi no.da call twe,
" Mama ph.chtia"

"Karinone haisibo ph.chttia hyba, kmdwni twrisidi napana taradi mei hwrni"

"Mama eteida twrga hnglse"

"Tw tw ema leibm khngdre"
Ph.gi contact list ta changduna eteigi no.thi, sum yengbda..
"Eteigi no.di ywsu ywdna!! " mamada hy.

"Nachegi phone da ywbni, eikhoidadi ywrmloine" mamana matha sana hyrke.

"Kmy twni adudi baba da hyrga etei hoida chthanlubna faradra?"

"Makhoida leiradi fei hairibni adugi mathakta karino moina khnli wakhlsibo luhonglamdaisida amuk chen chongge khnlibraba?"

"Keidwnrge kana chengre haino?"
Mama eikhoinimak baba na hnglibadu khumdabi tumina lei.

Ngahk leirga mama na,

"Nachanupi ahandu chtthokhibdei hnjinlaktri "

"Kyda chatkhiba madi mamlasifw?"

"Chingkhei dagi luhongbei Barton lwrunina ngsywai noina labuk karakpeiduda Tungda mangda thokkhibni"

"Karigi Barton Barton d leiradudi"

"Mamanabigi barton tongannabani"

"Adudi Chingkhei da ph.twdana"

"Baba eteigi no.ywrmdia sidadi"

"Keigino moina asuk gyn tdribase, mama ngsune hyrise, fatta nungda thokladi nggi dyni khngu." Khonjen wangtakna hairake.

Mama tumina lei, mamagi maithongda tribadu baba na ngangbgi micheibudi chiche na yumda ywrktbagi mathana helli. Lanbadi eina lanli, chichena ngasai ayuktasu hyramliba wafamdu eina hoi hyrmlaga labuk chatlinena chat leirure, babasu masa kaya fattabanina madonda thamlambasu nungaite, aduga hawaidusu ngasi heklaga loisinnaba hotnabada labukta ngasi matam loigiba khanghoude, hawai hekpa loirga labuktei yum ywrakpadadi pung kayanom taramme, chichesu ei ngai ngmdna chatthok leirmme.

" Baba pngtheng thengbsu nttri, khudong chdba mayoknduna etei moibanimak leirmbasu kanana khngba" baba na swribadu tapthanaba engna hy.

Baba khonjen taptharaga, "Ei asyfw thoklklaga yenglugige" hairmlga thokkhi.

"Hoi yengbiruro, gari yadaduna leikhrabajara khngdre twrise"

"Um..adune haise" adubu etondadi khanjei, 'Gari ydradi eteidagi ph.twrga hyfettasu hyrkani echesu'.

"He esor!! mkhoinimak soida ngmdna mphm khngna leibirmba sidni "

"Mama Babaga thokminaga ngahk ngairo, lakchnida, chiche aduk hkna gyn tdba mi ntte, khudongchaba soidna leirmgni" haina mamabu themjinli.

"Phare eisu thoklugige ng yumda thong lonlga leirmmuko"

"Hoi mama"

☆☆☆

Ahingduma eikhoi 3mak tumdana Nong adumk ngnkhre, chksu knmta chndre, baba d khra chao hidak chadwba leibnina chakhom khra chahanlaga hidak chagi, mama eibanidi chadre. Thengjanlakpaduda nungsa thiraduna baba na Mamang leikaigi mamma chaoba hoida chatlaga wa tananaba khannaringei, nong kana tasinlakpadei, baba bu nong maraktuda chathokkhranu haiduna chathandre. Nongsu ahing chuppa leptana kanna akhak-araoga loinana chui. Labuk ta hawaisingdu hekpa loisinhwbadu fare khanle. Adubu labuk chatlubagi wabaga chiche hanlaktabei wabaga ahingdu mikap amatasu uidaba ngamdana famungda nek-yet on-onduna hipada nong adum ngankhre. Nong khra khra nganba hwrakpada nongsu patharake.

Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)Where stories live. Discover now