☆9☆

27 1 0
                                    


Menaka :

"Krino eina hwjik twgdbse, krino luhongdwriba nupa myumda pigdba pwse." Hydokpa lklmba ahalsingdu hngibaga baba matomta kangaonaduna hyrke.

"Sanahal thokkhrdi thokkhre, pw 1 hndoklubdi chumgni." Mamma na tapna baba bu engthanaba hwnei.

"Kri myno eina purg chtkdwribse? echanupidu atop nupa 1da chegre luhongba toklsi hygdwribra?"

"Fibmnani mkhoi 2gi lybkta asumna thoklo tmlmbnanai, eina ngna kok chungjinrga sinlubdi nttedna."

"Phre, eidi hingna sibei siba sirge leikai mymgi warinfmsu oirsnu adug nupa myumdna kmdwba?"

"Moiba adumna hybinu, mkhoisu thokliba thoudoksi fjn hyrga loisinba yarkani." Mama na baba bu themjinaba hy.

"Taningde, masi pumbse ngna thokhnbne, nchnupibu mfm mtm khngdn thdokpei mheini, hwjikti fredana leiky mamangda ngsu eisu siredna, si nttro ngna pmlibse." Aswbna ngmhtkhibna baba mama da onsinduna tainba hwrke.

Asoiba khudingmkki tynafamse krigi mama oibina oiribno?

Mama baba na nganglibduda khumde tumina lei. Si thokani khnglmladi karigi mamana che bu matonta thadoklmdoino? Babagi mamita kariba aswbdu mama su khngba mali, nondaraga lei.

"Tpthw Sanahal tpthw, hwjik emungda khtn-cheinaduna leiba mtm ntte, nmangda tariba nathousi hana krmna loisingani khnabna chumgni. Leikai mayam mangda wa wa laudringeida engna loisinaba twsi."

"Loirabni Eikhoi loirabni, ebai, echa ningol pokpgi mahei haidu si oiramale?"
Babana mkokta makhut hotpuna ningamdana hai.

"Haihede ebungo haihede." Nehalnasu phathanaba hotnei.

"Ei hingduna leiningdre, karino eina taugdbasibo?"

"Ebungo wakhldu tapthou, tapna engna khnnaraga wakhl thokpa ngaktni."

"Eikhoi hana sida wa khannagisi haibra asomda chatlaga khanarasi haibra?" Mamma na wafamdu hwdorke.

"Ebai nupa myumda khanarurasi, sida khnabana karisu oiroi."

"Baba... mamma... chiche hana lwruraga wadu khnnaba faroidra?" Che gi wa di epan pannadana, luhongba kaibagi, mym mangda ekaibagi wadutang khannei. Maru oiribadi che na soida ngamdana yumda lkpaduni.

Baba karimta khumde, kari khnlibasu khngba ngmde. Emungda fat changgi.

"Menaka wafamdu eikhoi hanlakaga khnasi" mamma na hairke.

"Tada enammaga eikhoini chtlga mamdringeida ebemmadu lwrubana chumloidra?"

"Hoi, mamma.. mama eikhoi chtuna chedu lwrurge, che na eikhoibu lkpa soidna ngairmgani."

"Noi kanamtana eigi wa tadana khongkap ama kanlamladi eiga mari loinarabni khngu" baba emunglomdei maphi-rol honglaga thoklkpda swna hyrke. Babase phagradi yamna fei, swba hwgradi sung-eng engthade, themba wai.

"Ebai chtnaba twrsi " hyrmlga thokkhi, mammasu tapna sor hondoklaga,
"Memthoi, hwjik Ebema Sanathoidu migi mayumda masanabu yarasu masanabu yadrasu chenba haiba wahei amaga loinana mafamsida hydokpa lklmlabanina, chtnabigi matung enna eikhoina lwruba hydu fajade adugi mthkta Sanahal na swribani hyduna hwren lwrurga ngangba khokta cheiba twbda Ebem Sanathoidu mpukning onlkani, afa fatta khngnarkloi, aduna wafamdu eikhoi nupa myumdei hnlkaga tapna kri twba hydu khnnasi, karisu pakhtkanu, ahalsingduna machinmakna hydokpa lklmlabnina asoi ngm ywdna Ebema du leirmgni khnle.." hyrmlaga mamma su konthong londa thokkhi.

Mamma chtkhibadei, mama di mapi taduna kapa hwrke, "Eina pngbadei esabu senaba watpadei masi thokpane"

"Mama kpkano, che keisu twrmloiye" mama bu themjinli.

"Masak khngdba mina faba yapote, hana mari soidana leinarmgani, khnjinlanu moi mamma nasu hyrmmiduni, keisu twrmloi" nehal nasu hyrke.

"Asomdana kribu hynadwriba?" Mama di pakhtpa leptri.

"Moigi wagi makha ym ponle" nehal munna khndaraga hyrke, makha kanana smdarktringeida amukasu,
"Menaka eikhoisu chk chthoknba twrsi" nehal na wafam khudingmk natheiraga hyrke.

"Hoi ne"

☆☆☆

Nehal amdi mama eikhoi ahumsu chkhum chngdna chk khra charane, chk chba loibgi thbksing loisina etomta khnli, chichedubu chk chramladra?
Ngrngdei che gi masak utri, eina labuk chtthoklmdna chega puna chtlmldi thokliba maymse amtasu thoklmloiko. Eise ym pnge, eina thokhnbane, mtmsi khra henlaga smdokpa yaradi che matomta yumda leihnlmloidabane. Hwjikti thokkhre, kri oirkpa hyba ngmdri, masigi dyta si soihanluba eina puba ngmgadwribra?

Che na nongmatasu etei Chingkhei nattaba nupa amatagi wari saraktri, sabadi lairadana panfau panlkte. Kanano karinosu khngdba nupaduda,Che na krmna msana yana etei Chingkhei leina nupada chengani adusu luhongdauba nong ninida ngairaba matmsida.
Nupaduna chebu soidana faba oigani, ahal laman lklmbasu masana yadaba nupi fabagi hydokpa chtlaga makhoi achumba saba yanaba lalong sinbane. Baba na swrasu fatharaga engna wari saba yaba oiradi, chebu mfmdudei lwruba ybne. Karam twni, che na migi myumduda karm leirmgni? Che ng asoingm ywdna leiribra?

Karino karano hybdu baba gi aswbana mang thadradi police ta case ama register twraga che da nmthk twriba makhoibu maran gi matung enna dandi piba yai.

Adubu Baba hanaga manadre, hypertension leibadeisu swba thubasu hengatle. Thokliba thwdoksida babasu wakhal thokpa ngamdabadi oirmgni, adubu fana oidunasu swribanina machabu sigrbani khngdre hyna enthokpasibu karamba chatnabino?

☆☆☆

Kon fenglaga karakpada mama ga nehal ga mangonda famlaga wari sanaduna leirmmi, eisu moigi manakta chngduna nghk fmlmmi, esasu ahing tumdbga chk khra chrubdei, tumningba fwrktuna kada chnglklaga famungda hipthei.

Khnghwde, mit uirum uirum twbdei nghk tumdaruramale, enakta phone lkpagi makhon tabadei mit pngthoklaga phone du receive twe,

"Hello!!"

/Hallo, Menaka/ mamma ni call twraklibadu, mamma gi khonjendu pakhtpagi niklp tauwi, keidwba ywrabno khangde.

"Hao, mamma taye"

/Ebema, napasi sida gyan mangduna wandaraka, hospital da punaba twri sat sat lko!!/

Mammagi waduda hiplambadei ei fug hwgatlke,

"HA!! BABABO??" Eina hyribadu mammadi phone thamgre, mapanda leiramba mama ga nehal gasu eigi enk tmna chensinlke.

" Menaka, napabung keidwre hybno?" Nehal na pakhtna hnglke, mamma na hyrkliba pwsibu krmna tmlasige? Baba gi wadu hygena chimbl lengbda wahei amtsu khonjen thokpa ngmdana tumina lei, waheina hyba ngmdrasu eigi mittagi chendarkliba pi du ubada,
"Napabung keidwre hybno?" Mama na amukasu eigi lengban animakta pysinlaga eibu nomduna hnglkpada ei khonjen thoklke,
"Mama! Babadu gyn mangduna leire hy"

"HA!!!"

<to be continued>

A/N: Eba loiraga check twnaba thanamba chap 2,3 bu amta ywrmde🤧🤧
Chap 2,3 du amuk hanna enaba hotnbdadi korongchak yunge🤒

Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)Where stories live. Discover now