Menaka:
Da Chingkhei magi gari thaudoklaga kanna yangna thauraga chatkhrabada chingyagi lambiduda eibu ethanda hundokpiraga thanammi. Ethanta karisu haiba ngmhaudana lambida khongthang tapna tapna thanglaga lake. Hoi, da chibgkheina chatkhrabasu eisu arakpa gari amada thonglaga yum hanba haiduni, khanli.
"Ehe!! Eigi bag ti ngasai da chingkheigi garida yaokhredana!!" Sijinadabaduda ngasaidi eisu bag pu gari manungda adum thanamle, hwjikna kmdwba? Ngasai lkkhiba yumdagi lambidu kilometre di feinamdi yamlamni. Chingyaga oire, sunday ga oire, garisu echen chende. Chinggi hari nonglang khongba nattana makhon tadaba mafamsida eina gari lakpa ngaidwrisibu, karamba garino lkadwribase?? Khanna lkpada leikon deisu fana lapna thoklaka. Asuk chiringeisida esingda kumlubagi firolsu esasu engbana nikpa haurakle, atiyathakta mangliba nongsisu maron thokna khongba haurake, ngahak leiradi nongsisu chusinlkpa khangdri.
Eina ngamba khra chatlage khanna khongkap chaorap chaorap tharaga gam gam chatli.
Amuksu tumina leiyu yadraba wakhanna da Chingkheigi wakhan lamsinlui.
Eina da chingkheida hairuribadu karino, eigi waheidu henmangibananiko mahakna eibu mafamsida hundoklamlibase. Ethanta achum aran thi thiduna lakpana amuk amuksu eigi khongthang taptharaktaba natte.Haiba taubaga manglamba amuba nongdusu jam jam chuthaba haurake. Eina pairiba da Chingkheigi phone du chotkhidra khanna khubam chetna amukasu paisinduna eigi chotli chotli twba phigi marimda lotlaga lake. Eigi baba na sabiba liktuna thiba fangdrasu da Chingkheigi eina pairiba phone sifaudi manghanlaroi khanna chenboi chatpoi lkpana, mafam chana lambi matainda waiting shed ama leirammi. Mafamduda chensinlaga kanna churiba nongdu ngahk thuptrabadi eisu phone su chotlani.
"Nong ngsu ngasi numitsida chuhaudradi sungya yaramlaroi!!" Kanasu leitaba mafamduda etomta nong mangonda khonjel thokna wari sai. Nong masu eigi waheidu pwkhum pibei matagum amuk amuksu nong mamit khaklke. Churiba nongdugi changduda chuduna leiradi khongna hanbadi oithoklaroi. Waiting shed ta ngasi ahing lenladrana pakhatpa poklake. Chotpagidi keisu khanludre, esing kumlubagisu chotle, engduna esasu niktuna leire adubu da Chingkheigi phone sidi chothanningde. Magi thabakki office ki pao amama faunaribanina phone si yagidradi soidana thabakta apanba leibasu yai.
Wakhn khna tumnina leiba heitraduna, Da Chingkheigi phone duda pung yengbada 4ga minute 1 chatle, enthamthagi matamsida pung 4 haise, thengbagi thengba athengba haidu oirabani, 4:30dadi mamlani.
'Kamdauni?'
Khanluraga etomta pukning nungsirake, kari nunggi koiba chatsi hwruba khanna esa etomta cheijei.
Asumna tauba oiradi mapoksimagi amuk hanna koibaga chatcharakhraroi ei!!Nungsuk nungjanana waiting shed ta nong pathaba ngaina atiyada amuk nongda amuk, lambida amuk yengduna leiringeida, bike amada makhoi ahum namsinlaga lambida koirao koirao laoraga lake. Madu ubada ei wakhn piksinba hengatlke. Makhoina thouriba speed tugi hairadi eina leiriba Waiting shed tu hendokkhibada khnghaudabani adubu kari wakhaldeino khangde amuk hanlaga waiting shed lomda bike tu khamlake.
"Vy nong thupkhisihe!" Bike tu thouriba mojafurit khaktamak litpa nupaduna magi maningda tongliba nupa aniduda hai.
"Thupsi thupsi, eidi ahingbu leksi hyribani" maningda thongbaduna mamit sangdoklaga eingonlomda yenglaga hairake.
Nongdugi kanlaba makhonda, Eina tasinnada saduna leirasu makhoina ngangnaribadu tabani, esada englingeiduda mipybagi tu su chumlke.
Makhoi ahumk waiting shed ta kakhaklaklaga ahangba jagada lelaga koirap koirap yenglamlaga tapna tapna eina fambiba jagada changsinlklaga,
"Nathan ngairabo?" Amana hnglke.
Ei khumdana lei."Naming kei kwge?" Amanamuk hnglke. Kari twsige khanna ei tumnina wakhl twduna lei. Eina kanna chenhrasu makhoi 3di bike ni, tanarkladi efang fangni.
"Nasakti fajei haibu ngbu narolga thoktrabo?" Amuksu maya khigattuna noklke. Eina karimta khumdana famlambadei sat haugatlkpada makhoisu eigi emangda lepsinlake.
Ngasai makhoi ahumgi marakta mayai thangba nupa duna,
"Eikhoi thinbiramlage lko!" Hyraga eigi khudangda tap pyrke.
Eisu khngboi keiboi khonjel thoklke,
"Khut thadoko!!" Eigi paisinliba khudngdu thadorknba khon kanna hai. Thadorakpadi leitana eigi khudang animak paisingi eisu khut yetna pairiba phone duga chingnaba ngamdraduna ngamjabi pangal puthoklaga khongna eigi khudng pairiba nupadugi main point ta kana kwsinlamlaga nong marakta chenthorke. Chenthorkpada moja phuritamak litpa nupaduna amuk eigi khudng phanaba hotnabadu eisu khngladuna eina pairiba da chingkhei phone duna nupadugi makokta safu kanna sudei aduga ngamjabi thaduna chenlake.
'Da chingkhei nanggi phone sifauba eina asoi angam yaodana sennaba ngamdre, waraunuko!!' etomda hyjei.Eina esa kanjanaba tauribadu, migi wakhn chendraba makhoi ahumdadi eina lknarubaga chap manakhre!!
Makhoi ahummak eina ethawai hingnaba chenliba maikeiduda eibu sarat tamlage matagum mamit mana ngorong ngorong ungkhattuna tanarake.
Eisu chenbadi chenli haibabu esada thakkatpaga, pakhatpaga, kibagi nikpaga engbagi nikpada eina thangliba khongthangdu eigi nungsa sor hongba khudonggi taptharakpagum tauwi. Eigi tunglomda khongkap mari mangata lapnaraga chenlkliba mi manba mi natta makhoigi khongkapna khongjel hengatlakpaga loinana makhut khrana eigi esa soklage matagum lamlake. Eisu tungoirap tanarkliba makhoida mitchina hyrap yengthoklubada eigi manggi, khongfam uhaudabadei, eigi khongthang khurau oiduna lambi mayaida tugiba khnghaude!!Makhoi ahumdi machijak fanglaba sagumba haraona eibu ekoi koisinladuna, maya karaduna, matin yottuna yenglke.
'Karino eina taugadaba! Da Chingkhei ngbu kyda leibage?' Eigi marol thoktraba pirang nattana eigi khonjel mangkhre!!
<to be continued>
YOU ARE READING
Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)
RomanceMasak machu hongbra nungcba ng, Fibam matam naibra apmba ng, Nungcbagi atoppa maming kwbra katthokpa Pukning wakhl anibu nung pal fwna otlabasu Khuding Nungcbagidamkla?