Menaka:
"KANA KANA LEIBAGE EIBU AMUKTA KANBIYO!!"
Ei esa etomta eigi ekhut animakna esabu chejet konsinduna kanadeisu mateng phanglaroidaba mafamduda eigi khonjelna ngmba changda kanna lauwi,
"DA CHINGKHEI EIBU KANBIYO!!" Laklaroidaba mahakpusu maming kauduna kappa nattana eigi upai hyba ama leitre!!
'Eigi punsi mafamsida loiradra?' Eigi mitlugi piga eroinana, etonda hngjei.
Turubadei khongsu leithekkhraba mali, esafwba haugtlaga chenba ngmdrduna kalaba nonglaktuda lambigi mayaida, sadaanbagi langda thuraba saji amagum tufak tufai channa kananomadagi mateng ama niri. Fanglaroidaba mateng!!
Adubu mi manba sa makhoidi eibu saraath tamba fanglani matagum nokna khetna haraoba fongdokli.
Aduga eina, Eigidamak kanasu lklaroi khangladuna eigi mit animak chejet uisinli..
"HAHA...HA!!" sasingdugi maraktagi amana hauna hauna noktuna, eigi esada mou ama oibagi fidamnafam oina enliba ennafidu minungsi leitana chingthokpikhi...
Mikuptuda...karamnba maikeidagino khangde, khonjel amana kanna..
"MENAKA!!"
Eigi ming kaurake!!
Da Chingkhei!! Khonjeldu eigi uisinlamba mit animak pangthoklaga, ei mafamdu koirei leiduna yenglake.
"DA CHINGKHEI!!" pangal thokpa ngmludraba eihakse pangal ama khangyao yaoraktuna turambadei haugattuna chatke taubada eigi enakta leiriba fattraba makhoi ahumgi maraktei amana eibu chatpa yaroi matagum tap fagi. Eigi emangda
Da Chingkheina leplabada eigi esadagi akiba khudingmk manggibagum tauwi, eidi lyradana kanna chramba nong mahaksu khra pathaba haurake."Nupimachadu THADOKO!!" da chingkhei khongjel waona hyrake. Waheidu hyraga eina leiriba jagaduda changsinlakpadi lepte. Da Chingkheigi maithongda tariba Asaobna amadi mahakki mit animkta ngangna kakhatliba e, tasinliba khut animakki khutum... pumnakmaktu fattraba mioisingdudi karisu thaoi usittana,
"Thadoktradi ng keidwge hybano?" Usittana karemnei.
Da Chingkhei chatlambadei, makhoigi karemnaba waheiduna henna asaoba oigiduna, maya chiksinduna eina leiriba maikei tamna chensinlake, eigi nakta lepliba moja furitamak litpa mahaksu akiba leitana pannarage matagum, da chingkheina chensinlakliba adomda chensinlaga makhut khutum taduna da chingkheida thinge taubada, da chingkheigi achouba singliba uraba khutumduna nupadugi narumga pannaba sarukta haigatlaga thigibada, nupadu nghak ngaoduna makok nek yet hai haiduna yeng lei. Adubu da chingkheidi mitkup amatasu manghandama amukkasu nupaduda chensiduna mamai mamit khangdada thinbaga kaobaga taubada nupadu mapangal handarakpa mali, sorokta mananggal tagiba khanghaude, mataududa eigi nakta leplamba nupa masam khra sangbadu amuk laoraduna chensinduna da Chingkheina nupa amadu furingei tanjaduda da chingkheigi maida khutumna thingi.
"DA CHINGKHEI!!" Eigi khutna fajinduna leiragrabasu eigi chimbaldagi khonjel thokkhiba khnghwde. Eigi emangda da chingkheina sokpadu ei yengba ngamloi.
Haina haina masam sangba nupadugi kinduda sokpadei da chingkheigi yetki chimbalgi kachindagi e thoklke.
Amuksu Machin karapna mi usittana noklaga safu kanna khutum tana thingadau tauriba kindu handakti da chingkheina heina nanthokkhiba khnaghwde aduga nupadugi mathabakta masing khngdana khutumna thinli nupadu ahanba amuk anirakti da chingkheigi kindu ngakthoklammi adubu akonbadadi masa matonta ngkthokchanaba honaduna makhutna masadu khanjinjei, ngasai tugiba nupadusu saona anaba khangna haugatlaklaga makhut makhong animak sijinaduna da chingkheida attack tauwi. Da Chingkheisu ngakthoknaba haunei adubu nakan amadei amuk amadei amuk humjinlkpa thajinlkpa kaosinlkpa khudingmak nghkthokpa ngmdre. Matangsida da chingkheina soklaga eina tumina kumhei yeng leibadi achum natte khanduna eigi ngaksamda chendanaba fariba mifattradugi makhuttu eisugi kok khra leithoklaga nupadugi mayang kangba makhuttu, eigi ya charong ama thadaraga makhutuda kanna chike, chikpadei nupadugi makhuttu komthorakpa tanjaduda nupaduda onsinlaga mana upliba speck tu munli, mamit sokpa amaga pannaba haibasi ateideidi khra laibra khanli adubu nupadugi speck lauthoklurasu nupadudi nupani mapangal kanli, maga eiga funabadi ngamloi khangbagi eisu specktu laklaga khong sekli sekli da Chingkheigi gari leiriba maya adaida chenli. Ngasai eidi wakhan fumbangnaringeida Da Chingkheigi car khamlakpagi makhonga amata tahaudre. Nupadusu eigi enak tamna mamit sangdoktuna chensinlake, aduga chaoraba makhuttuna eingonda thagadwgi tarakpaduda ei luktharaga mai haidaraga leiringeida nupadugi makhuttu da chingkheina fagi.
"Nakhuttu kenningdradi amuk hanna mangonda sokke khandanu" hairaga nupadugi makhutdangda paisinlaga makhuttu leithekkhi, nupadusu khonjel thokna lauraduna anabadu khangi, mikuptuda da chingkheigi tunglomdagi, masam sangba nupadu thang ama pairaga da chingkheida thinlage matagum kanna chensinlake. 'Nupadudi keidei thang??'
"DA CHINGKHEI!!" Nupaduna kanna chensinlakpana wa makha hyba nangdrigeida, khonglei thuna eigi leijaba pangalna puthoktuna da chingkheibu enthoke adubu nupaduna kanna chensinlkpana hangibana, thangdu thingibana halli."AH!!!" Angangba E tamak chentharakpana soroktu eigi esadei chendarkpa E na machu sangba haurake. Thilambadei amuk thangdu safu kana eigi puktagi sathokkhibaduna eingonda amukka henna anaba helke.
"MENAKA!! KEINO TAURISIBO???" da Chingkhei eigi enak tamna chensinlktuna tugadugi khita ngairaba eibu eibu ngakhatpiraduna, khonjel kaina hairake.
"Ei keisu taudiye!!" Sokliba mafamduda khut animakna mensinlaga da chingkheina pakhatkhidanaba hai. Adubu fattraba mioidudi hanba leitri amukasu mana pairiba eigi esadei sathokkhraga thangdu amukkasu da chingkheida thinlage matagum chensinlake adubu hndkti da Chingkhei sanil fangladuna eibu makhut amana konlaga makhut amana makhut nupadugi makhutdng phai.
"Sida lengadan leiyuko!!" Khonjel tapna hyrke, eisu kok nomlaga leihwe. Da Chingkhei eibu tapna thadorakpada eisu tapna leppa ngmdraduda leimaida famdarke.Da Chingkheisu khonglei yangna nupadu makhut animk changduna nupadugi makhuttu leithekkhibada nattana mamit mamai khangdana fuba haurake. Nupadu makhut hanba ngmdraduna leimaida longna tarafau da Chingkheidi asaoba ama yaona nupadugi makhat kakhatlaga nupadu sirasanu matagum ehing nahing tabamakhei phuba haurake.
Mataududa leiramba nupa anidudi mathouna hanladuna mathawai hingningladuna makhoigi gari leibamromda hathu hathu chenlaga gari start twraga gari thouthokkhi.
Eisu ngmda ngmda da chingkheigi gari manakfw phamcht chatlaga da chingkheigi garida ngatharap tauna fammi, eina sor honba khudinggi eigi puktagi E su thokpagi chang asum hengatlake, sor honba lepladi fagadra etomta khanjei. Maraktuda churamba nongdusu amukka henna kanna chutharake.. soroktu tarakliba nongliksingduna esinggi emai amagum sembagum twe.Leimada taduna leiriba nupadu, da Chingkheina haujikfw minungsi leitana fuba leptri, eina khnbada nupadu da Chingkheigi khufudunara makhut hanba ngamdraduna tummina sorokta makhut animak padrak taduna cheina khng leiribara nattraga gyan manggiba soidana oigani khanli.
Nupadu nghak oire masadu lenglktaba, adubu da Chingkheidi hwjiksu fuba leptri.
Amuksu maon maon khnlke, Karigumba nupadu fatta nungda thokladi da chingkhei punsi soidana loiba tare haiduna, eigi khonjel khudingmak tasinlaga,
"DA Chingkhei!!" Kauwi.
Eigi khonjeldu eina haurena kwjabani adubu khonjen oina thoklakpadadi kanba ngmgidre, adubu eina khonjel thokpa ngamdrasu da Chingkhei eina kwribadu tabadei fug haugtlklaga eigi enak tamna amuk chensinlke."Menaka!! Se hospital chatse!!" Eina karisu hyba ngmdringeida, da chingkheina eibu apikpa angang amagum phamkahtpoi konkhatpoi twraga magi garigi mamang seat ki thongdu hangladuna eibu passenger seat ta phamlanli.
Ngasigi numitse Eigi laibakse kayada faraba? Asuk kuibase da Chingkhei garigi mamang seat ta nongmatasu phambagi ayaba pirktaba eise ngasidi da Chingkhei masamakna eibu seat sida thangatpire. Masidei henna lybk fababu kadyda leirmgani??Da Chingkhei magi seat ta sat kakhatlkatuna gari start tweraga garidu mamai leithoke, tauribadu eingondadi manggum twre, khudingmak mamli mamli twrke, eigi asokpagi nabaga, eigi pangal sondarakpaga, eigi mitsu kuina pangduna leiba ngamlktabagum twe.
.
.Kanna thouriba garigi sahum maraktuda "Menaka!! Se mit pango, mit usingano, hospital ywdwre!!" Da chingkheigi waheidu tai.
"Da...Ching...khei...ei.. yam.. lankhre... ei..bu..ngak...pi..yo, masi... pum..base ei..na...thokhan..bane...!!" Ei wahei khudingmak tatlabasu eina hyningliba wafamdudi hynaba hwnei, mani, masi pumbase, eina thokhanbane, eina da chingkheibu koiba chtsi hyna mamada hwrudradi, koibasu chtlmloi, da chingkheina eibu pukhrida kumbagi swbasu swrmloi, aduga eibu nonglktasu hundoktuna thmlamloi...eina asoihanbadei masi pumbase thokpane aduga hwjiksu amuk da chingkheibu wahali, matah sahanli, nong maraksida gari kanna thwduna eibu hospitalda punaba honahanduna wahalli.
"Shhhh....wa nganggano, se tumina leiyo..nasado waba henjingani!!" Amukasu eibu themjinbirake.
'Da Chingkhei ei ngkpiyu da chingkheida chin khumbagi
Eibu ngkpiyo da chingkheibu lonnna nungsirubei,
Da chingkhei Eibu ngkpiyo, eina nafamda yetpagi...'"Menaka mit pango... se hospital ywre!!" Eina amambada tindringeida aroiba tagiba da chingkheigi waheini.
<to be continued>
YOU ARE READING
Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)
RomanceMasak machu hongbra nungcba ng, Fibam matam naibra apmba ng, Nungcbagi atoppa maming kwbra katthokpa Pukning wakhl anibu nung pal fwna otlabasu Khuding Nungcbagidamkla?