Menaka :
Eidi mngdafw thajarude Da Chingkheina eigidmk college ki admission gi form lwbirkani hyba. Mangga chap manakhre aduda nattana Da Chingkhei na marup oirasifw hyrkpaduda eidi kari khumgadbno kwgrbni.
College admissiongi Form du mensinlaga Da Chingkheina thjinbikhre.
Manipurgi khwai afaba college mkta tmba fnghwdrbasu, eina makha tamba fanglaroina chkkhiba, mina, esung-emanabana college kaba urga eina kapkhibadudi fare. Form thajinlaga admission sat twsinle.
Ahanbada mama na yade adubu Da Chingkheina namduna admissiondu twgibada mamasu karimta hyrkkhidre. Mama na yadribadubudi co-education oiba college oibagi yadabani adubu yumdagi yamna lappa oidabaduda Da Chingkheina anakpadana fei hyna ankpada twbani. Nupi ngakta tamba mfam oirasu arappadabi pamde hyba khnghanbadei mamana su yarakpani.Eisu wafamsingsi khangi, afa fatta khudingmak eigi dyta ni, eigi eheida pukning chngbada nattana eigi khongthang khudingmak cheksindaba yadabani, eina khitang soibada Da Chingkheigi amadi emunggi ejat...eingonda tadwribani.
Pumnamaksi oirasu ei yam harwwe,
Ei makha tamba fanglani, ei college karani!!☆☆☆
Ngasi college ahanba kaba numitni, esasi asitagi wakhan khnbada ngrng ahingfw harwmanduna tumbga amta yade, nong nganhaningbana, gari da yengbada ethou oiribani. Amuksu amuksu gari gi katadu leithoklaga pungsi chtkhidwba oiradi leithoklasirafw khnlabni.
.
.
Ayuk yahwbaga eina twgadaba ethou thwraga chakhum sat chngduna chk loisinle, Da Chingkhei chk chba loibaga eisu chk khra sat chare, mama gisu thiraga thamle.
College chatnaba lousinba loiraga eina pugdba college ki bag pyrga mangonda Da chingkhei thoklakpa ngahk ngainabaduda mamagi manakta sat changsinduna,
"Mama ei mangol oijage!" Mamagi makhong soktuna khurummi. Hynei afaba thbk ama hwbdi ahal lamangi ayaba amadi thoujal ywrga hwradi afabata oi."Emousidi afabata oiyu" mamanasu kokta nandabiduna mangol pirake.
"Hoi mama"
"Loirabo?" Da Chingkhei thonglomdei thoklakpaga hnglake.
Eisu ngahk chamamnei, "Loire...um.."
Eigi eongdu mamasu Da Chingkhei makhoinimaksu khangba mali, Da Chingkheigi khudangda siriba garidu semna, "Keidwrage?" Hnglke.
Hanglibadu karimta khumdana eingonda pokliba chingnaba pumba thadoktuna Da Chingkhei gi manak sat changduna,
"Da Chingkhei ei mangol oijage, eheida pukning chana hotnajage!!" Haina makhong sokna khurummi. Ngasi eina college kaba fangjgdwribsi Da Chingkheina hotnabibanani, masi eina kwba chumloy khnli.
"Ah...um..um.." Da Chingkheidu eigi etwduda ngakkhraba mali, wahei amatasu hyrkte. Eisu sat hwgtlaga hyfet ekyrap noke.
'Ngrangsu harwmandana Da Chingkheida konsinlui!! Eibu karine khnlmdoino hwjiksu heinarmlaroi Eidibako!!' etonda cheijei."Ebungo ngbu fajana bor piba keidwge?" Mama na hyrke.
Mamana hyribadu tahwdbagum..makokta makhutna hyfet hotlaga, eingonda "Chatlasi!" Hyrmlaga Da chingkhei Sangoiromda chtkhi.
"Mama chtlugige!!" Hyrmlaga nanghwraroy mtagum chenboi keiboi Da Chingkhei na sangoi romda chtkhibadu matung ennei. Mamasu "Hoi" hyrga mangon dei eikhoibu yengduna leppaga lei.
Hynaba twdna Da Chingkheina driver seat ta famgibaga eisu car gi maning seat ki thong hngdoklaga kakhatli. Eingonda hyfet yenglamlaga garidu thouba hwgi. 'Handakna kari asoiba ywgrajano?'
Mtm chuppada Da Chingkheina eingonda yenglakpa mityeng, matw khudingmk eingonda nganglakadra, eina soiba ywgibagi cheirkadra pakhatchei. Eibu mtm pumbada asoiba thbkta twbrane, amuksu khnjei..
.Yamna naktranasu yumdagi garida chatpada mint 20muk changba lambini college ywba lambidu. Adubu mint 20si kayada kuiraba efamdadi, wari khra saradi fagadaba adubu waridi lairadana wahei amafw hynade. Eina wa ngangba hwruraga amuk khumlktradi khnli, amana Da Chingkheigi mood si ei hyba ngamde, nungsa khangsa sarambadei un tarakpagumna amuksu engi, keigumba matamdasu nong amata mangdaba atiyada nong heidagei chubagumni twe magi matwsi. Asigumba matwsida wari saba hwba hybasi yam wai, akhangba kanadi eina waarise khnglamni. Lhngdradi khngba wagani.
Amuksu pumnamaktei natheiraga college kabei wakhnda etonda mondrang twe. Eigi anwba sangsar amada twbagum atei wakhan kwthoke. Eidwna Da Chingkheisu onglijara nattraga, wa ngangnaba wahei amta Da Chingkheigi kokti dictionary duda ywdrabajara??
.
.College ywbadei car du college gate ywfattringei khongkap khra watlingeida khammi. Eisu khambadei kumdarage twringeida,
"Hanbeidi peisa ywrbo?" Da Chingkheina Hnglke."Ywre!" Eisu hnglkani khngludabanina engak ngakna khumlaga nghak mangonda yengduna lei, atei hyningba leirasu khnna. Da Chingkheina office chtpagi lambi oibana eibu college ti thinlamni aduga hanlkpei mtmdi manani manaroi khngdabanina eigi peisa tonganna haotaba yade, Tha khudinggi mama na eingonda ymba ymdaba peisa khra khra sinnei aduna eigi chthok khothokpagi oinei.
"Uhmmm..adudi class ta chango!!" Yam luna(serious) hynarke.
"Hoi" hyraga college ta chnglke hanna yenglmdre, car thwgibagi makholbudi tahwe. Eibu class ta chngdradi, college lkaga park ta chatkhini khnlimale. Eina hysini Da Chingkheigi mood sidi!! Etonda murum murum sonlaga chnglake.
Punsigi ahanba college kaba hysi asumna twjara, college ki mykei khuding yenglubada enw nwwe, anwba mfm amwba mioi, amwba nungsit. Eigumba maheiroi kayasu ahanba college kaba oibagi tangak tangakna mykei amada muk cht, amadei amda hnjina amuk cht, magi magi class thinarimale, kanagumba khradi phone twnaduna leibasu ywe, khrana mamanaba mamanabi pulaga wari saduna hwrwna anwba tngkak ama hwbagi mahwdu lwminabasu ywri.
Eisu notice board tei eigi lwriba subject ki class matm amdi mfm khnglaga ahanba class kidamk Room no.7 thirke. Usin nachinna fngbadei class ta chnglkaga ahangba phan amada phmlaga oja chnglkpa ngaibadu kuina ngainade fat chnglke. Ojana ahanba class oibei classmak ti hwgiroisi wari watai oina twsi hybdei class makti twdre. Marktuda nupi amasu class ta chnglktuna eina phmliba fanduda famdarake."Kei ming kwge?" Nupiduna hnglke.
"Menaka kwa ngidi?"
"Chanchan kwa" nupidu masa parap twraga yengba nungai masaksu fajei, fashiongi level yamna wngba midi natte aduisu vhtnabi khngba mioini, masamdu tenlap lengjum mapanda lei. Tinaba nungaigadaba wa ngangbada koithoktaba amdi mi loinaba heiba mi ama soidana oigani khanli.
Eisu Chanchan gumna mi loinabada koidaba mi amani khnjabani adubu Da Chingkheiga loinabadei khnge ei mi loinaba heitaba hyba. Eina loinaba heiradi Da Chingkhei hwjikki fibamsida leiramloy. Nattrga Da Chingkheise top toppa mioi amara? Etonta hngjei.
'Keino eina Da Chingkhei gi marmda asuk khnjinluriba? Eigi class ta ojagi lecture di tadana Da Chingkheigi wakhnda eigi ethou amgum pukning chng leiriba? Eibu keidwrage??'
<to be continued>
YOU ARE READING
Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)
RomanceMasak machu hongbra nungcba ng, Fibam matam naibra apmba ng, Nungcbagi atoppa maming kwbra katthokpa Pukning wakhl anibu nung pal fwna otlabasu Khuding Nungcbagidamkla?