☆40☆

79 1 0
                                    

#Warisigi marakta mathakta hapchariba esei amasi pabiriba mayamna soidana tabiyu hairakpada soidana taraga wari makha pabiyu😊

Chingkhei:

“Kayam kuina khangige haino?” lei yonba mapuduna hanglke.

“Maru oiba mioi amagine, karambana fajadoino khangde!” khanbam khangdraduna mapududa hai.

“Pairiba Rose chabundumakna thoidok hendokna fajare, aduk ningthijarabadumak nakhutna pai leirafau mityengna amada thmbadi fajaba khngdana natomda kangaona leirani” Mapuduna amukasu hairakpaduda Eisu eina pairiba Rose 100 gi chabunduda mityeng thamlke.

Lei yonliba Mapuduna hyribadu chummi, eigi khutna chekna paiduna leiriba Rosetuna atei leidagi henna ningthija leirammi. Eina leisingdugi marakta leibana Rose tugi fajaba khangludabani.

Peisa thiramlaga Rose tu manam namlaga thoklake. Mapuna Rose tuda henna manam nungsinaba Aromatic perfume kaplkke haibani eina kaphanlaktre, masagi asengba manamduni eina Menakada fanghanningliba.
Haugiba Mamang chahida fajana pangthokhidraba Menakagi birthday ngasidi mapung fana tauge khanle loinana ngasigi Menakagi maru oiba numitsida eisu magi mafamda eigi Thamoida fauriba mabu nungsibasisu atat akham leitana fongdoklage.

Eina Sanathoigi malangda taoringeida enakta leibi, eigi kairaba thamoigi machetsingbu amamakta khujinduna semjinbiribi eigi asengba thamoigi mapu mahakpu masak khanglakpada matam kaya changgre, hwjik matam thengdaduna esana esagi thamoibu latnajabagi mtam du nattre, eigi nungsibase khanghanduna mabu eigini, eisu magini haibase khanghanlage.

.
.

Yum ywdringei lambida Liklada changduna kg 1 taba fajaba cake ama khanlaga, angauba cake tugi ahangbada, chocolate na ♡Happy Birthday to the owner of my Life♡ thahanle. Cake tu ubada eigi nokanbi Menakana mabuk pyraga nokladra khanjei.
Keidauwi hybage asengba hybadabu! Amuksu khndoke. Atei lairadana Menakasibu magi birthaday ni haibase ningsinglamgadra? Eisu surprise piningmanduna mangonda wish amafw piramde, ngasidi phone daga message thaduna matam manghan leidw sarukpudi, mamangda leplaga thamoi tingna magi mapok numitki wish ka loina, matam kuina lottuna thamlakpa magi Sanagi lik marisiga loinana pirage khanli. Menakana tha khragi mamangda esingda chongdaduna angang ama kanbada magi babana sabiba lik tusu pukhriduda tagi aduga numituda laibk thibadagi Menaka thangna sokpadagi hospitalize twduna leiringeida, magi wari pumba khnglakpadagi Menakabu henna nungsiba henlakkhi. Mana numit nini hwgtlktrabada Magi damakta haiduna ei leikonduda chattuna pukhriduda luptuna magi liktu khungi.
Machu sidaruraba liktu, eina sana safamda sadoknaba pigibada nattana matam ama eina Sanathoigi mafamda magini khanna sagiba pigidraba liktuga loina punna saduktuna ngasidi eigi efamda lik maridusu leire. Ngasigi numitsida, likse asengba mapuda sinarage khanli.

Eigi etwsida Menakanabu karibu hyrkpa kanana khngba? Mamang chahidasu mabu fajana loinabigidabana magi mapok numitpu lunna lwsinludre, mana semba sangom kher dufau chabigide, ngasi numitadi sangom kherga korphu ama thonglamlasu korphu tengna charadabani.

Magi wakhn khnna khanna etomta momon nokna lkpada yumgi gate ywre. Garidei khumdaraga gategi thongdu etomta hngdokcharaga gari thoujinlake. Mahak taramgadra taramloidra khangde, taramladi ei hanlakpei kei keino semduna puthoraklani. Adubu ngasigi numitsidadi eina surprise pige khanbagira ei halakpagi makholdu tahanningde. Sangoida eigi car khamlaga, eigi oi nakangi seat ta yaoriba cake ki box ka Rose bunch tuda lauthoraklaga car lock twsinlamlaga mangonlomda kakhatlake. Mangon kakhatlkpada mamang thonggi puna lon leirambaduda,
“Kadai chatkhrajano masibo?” etomta hngjei.
Thong handoklaga eikhoigi kada changlaga vanity table mamangda eina purakliba cake ki box mathakta rose chabunduga puna thanmi.

Office chatlubagi dress nung hongdoklaga,
“Mabu maning mayadaga hingol koirinene leirijara nattraga pukhriromda bathroom senginena leiribajara?”
Pukhriromda leiradi ei lkpa soidana khangduna eigi hei mahi semnaba taha taha chenlakkani aduitaradi maningda soidana leiramgani. Nghakta tumina leiba heitabani!!
Maninglomda prap-prap chattuna maning thong hangdoktuna maning mayada Menaka leibra koiyeng yengi,
"Leitene!!"

Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)Where stories live. Discover now