☆25☆

25 1 0
                                    

Menaka:

"KEINO TWNARAMLISE?" Da Chingkheina hyrke.

"DA CHINGKHEI!!" Eisu engak ngkta leiringeida Da Chingkhei na sat chngsinlklaga eigi oigi khudng tap pyrga chingduna car da kakhathanbaga cardu thwgiba khnghwde. Swna thwbagi oibaty yum ywgibsu khnghwde.
Nongmata ei college kaba hwbadei ngasigisumna college lomda heijinlkpa ywde, ngasina khnghwdna hyjinlka aduga thjdba thwdok ama hek thengnagre.
Da Chingkheina prap prap chinglaga purklabanina Da Risida chtlagefw fjna hyrmba nangdre, masu engk ngkna krisu hyba ngmdana yengduna leihwre. Eibu karini khnlmni?

.
.

Yum ywbga phirol hongdoklaga Da Chingkheigi hei mahi pirmlaga eisu numidngwairam ywdringeida yumgi thbksing loisinle. Emunggi makup mata khradutng twbada mtmdi khnghwde mamgibana hali.
Numidngwairmgi duk katpa loirga, chakhum chngduna chk thongtli. Chakhumda etonda chk thongbadu kyadi nungaitre etonda, numit khudinggidi mama na henjang sembiba, semdrasu chksngda punna wari amama saduna leijbni. Ngasi khktabudi ntte, mama yumda toina leiba mi natte, masagi sinfam leiba mini. Luhongbagi esei skta chtpanina numidngwairm khudinggi numitpu faradi yumda leite. Adubu ngasidi mama hnlkoi khngbagira nttrga Da Chingkhei ngsygi maongdunara khngde, ehang hngbdwna esada nungaitba fwe.

Chk loibga chak thira matung cha engdringeida chk chnba Da Chingkhei manakta chnglga chk chnba hyba chtli. 'Chk loire/ chk thire' si khktani nungtigi eina soidana hyba wahei hybabu, soifadraba wahei hyduni.
Kada chngbada Da Chingkhei sofada fmlga magi phone da karino khngde yengduna lei.

"Chak thire Da Chingkhei!"

"Chk thiraga ei keidw hybno?" Ym tnna khonjenda hyrke. Tanba khkkidi ntte, eina hyriba wahei asoiba ywbgum taningdaba pokhnlabrasu etonda khnjei.

"Chathoknba twro!" Table da ngsy eina mkhum kuppaga thanamba hei mahidu hwjikfw machi lenglamdri. Eibu kym lanna khnduna eina pirmba hei mahisisu thklaroi khnduna thktrabara?

"Ei chaningde!!" Hyrmlaga magi Phoneduda chumdring yengduna adum lei.

"Da Chingkhei ngsy collegeta..." eina hyba loidringeida

"College karidu erang twnba oiradi toko"
eina khnlmlibadumk chumlmme. Eibu erang pubi amgum ugre.

"Ngsy da Chingkheina uribadu aranbani..."
Karigino khngde ngasidi ei lande hyba khnghnningi. Eina maram oiraga Da Chingkheina swbadusu ei pmde.

"Ei nangonda achum aran hangba natte." Hndkti pyrmliba phonedu lock twrga sofaduda hnboi keiboi thdakhraga eingonda lepaga yenglke. Mikuptuda Da Chingkheigi mityengduda eidi tu chungba mkhei kiba poke, esa pumba tumgidra pakhatli. 

Mitchanaba ngmdraduna floor da yengdaraga,
"Ngasy eiga wari Sanaribadu Novodhaya gi senior ne.." eina gari ngairingeida tan channagiduna thengnabani' hybagi tanjadu Da Chingkheina pibibagi mahut,

"Wase makha yamna tagadwrida! Keigino ngna eina hngdaba wadu eingonda explain twnba honeido? Maduna tkpadi Ng naral lei hyba nttro?" Magi waheisingdu eingonda machi pnba tingkhang oigre.

"Da Chingkhei eina hyrisidadi loibafw tabigo..."
E

iga wahei khra hybagi tanjadu amukfw pibidana sat eigi enakta chngsinlklaga eigi oigi khudngdu chejet pysinlaga, khuttu muktuna hyrke,


"College kabadei ng eigi chinthkta wa ngangbaga heirene!!"

Da chingkheigi hkchngdu eigi enkta ymna nksingibana maram oiraga ei sorfw mapung fana honba ngmdringeiduda, Da Chingkheigi natondagi hondorkpa nungsittu eigi maida asaba manil oina humjinlke.
Khutsu kanna pysingibagi nabaga, eigi enkta aduk nkna lepagi esada mihul ama twbga, eigi pisum animk sukthaduna pumnmktu khngnaba honaringei tanjada mei mutkhi.

Panthung Tamkhraba Nungsiba (PTN)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon