~Conciencia sszemszöge~- Van mit ! De én vigyáznék egy ilyen kincsre. -Sugta a végét Katsuki. Amit csak én hallotam meg. Úgy tudtam hogy tetszik neki Koharu. - Gyerünk haza szerintem. - Szólalt meg egyidő útán Shouto. - Rendben szerintem ma is aludjatok nálam. - Néztem rájuk. Mire csak bólintotak és el mentünk hozzám. -
-Elindultunk hazafele majd Katsu-chan megszólalt.
- Vegyünk valami piát.. és bulizzunk egyet!! - mondta nagy mosollyal az arcán majd beleegyeztünk és elmentünk egy közeli boltba piát venni. Egy kicsit lehet, hogy túl sokat is vettünk... mondjuk... a piából sosimcs sok.
- De Koharu tudod mértékkel!! Múltkor is tudod mi lett a vége!! Nincs kedvem megint lefogni téged.. - hát igen.. ha mi ketten Koharu-val berugunk akkor vége mindennek. De múltkor én kivételesen nem ittam olyan sokat és Koharu egy kicsit túl túl sokat ivott és nem lett jó vége.
- Jó jó.. már ezerszer bocsánatot kértem.. - mondta a tarkóját fogva és kínosan nevetett.--Amikor haza értünk leültünk a nappaliba és elkezdtünk piálni meg beraktunk zenét és tök jól elvoltunk.Majd egyszer csak felvetődöt az az ötlet hogy üvegezünk. Amibe persze egyet értetünk. És hát már elég részegek voltunk így volt pár érdekes merés és kérdés. - Katsuuu-chaaan te jössz!! Felelsz vagy mersz?? - kérdeztem kicsit nyávogva.
- Természetesen merek!! - mondta.
- Szívd ki Koharuu nyakát!! - mondtam majd Katsu-chan ránézett a paradicsom vörös Koharu-ra majd oda mászott Koharu-hoz és elkezdte kiszívni a nyakát majd Koharu kicsit felnyögött amin Katsu-chan eléggé belepirult. Olyan kawaiiiii-k voltak. Amikor befejezte a merését Katsu-chan pörgetett és Todo-chan-en állt meg.
- Felelsz vagy mersz?? Bár nem fogadok el felelést mert az nem buli!! - ordította a végét Katsu-chan.
- Jóvan jóvan merek! - mondta már Todo-chan is részegesen mosolyogva.
- Csókold meg Conciencia-t! Katsuki mondatára hát hogy is mondjam hátra estem a széken úgy meglepődtem. Még soha senkivel sem csókolóztam... radásul Shouto olyan helyes.... mikre gondolok ?! Szidtam magam még gondolatban is. De most Shouto-nak kell adnom az első csókom. De ő csak... egy barát ? Ez olyan fura holt részeg vagyok még is ilyeneken gondolkozom. Ugyan Conciencia élj a mának ! Ezzel a gondolattal keltem fel a földről és le hajtott fejel ültem Koharu mellé.Todo-chan tényleg részeg volt de még így is megvárta, hogy engedélyt adjak rá. Nagyon kedves.. végül nagy nehezen.. engedélyt adtam rá. Elkezdett közeledni majd megfogtam finoman az egyik kezével az arcomat amibe beleborzongtam. Majd megvárta míg lecsuk a szememet amit meg is tettem és megcsókolt. Olyan jó érzés volt. El se hiszem, hogy Todoroki Shouto-tól lett meg az első csókom. Finoman és gyengéden csinálta. Majd szépen lassan törte meg a csókot. És egyenesen a szemeimbe nézett. Majd elmosolyodott amibe még jobban belepirultam.
- N-ne hidd, hogy egy kicsit is élveztem!! - mondtam vagy inkább ordítottam. De ő csak még jobban félmosolyra húzta száját.
- Ahha.. azt látom..-Nézet rám vigyorogva Shouto mire csak ki nyújtottam a nyelvem. -Ne nyújtogasd mert le harapom - Fenyegetőzött Shouto. -He ? - Néztem rá értetlenül. Mire ő elmosolyodott. Shouto pörgetett és Koharun állt meg.
- Felelsz vagy mersz?
- Mereeeek - mondta nyávogva Koharu majd Shouto nagyban gondolkozott, hogy milyen feladatot adjon. - Áá meg is van! Aludj 1 hétig vele egy ágyba! - mondta huncut mosollyal Shouto mire elismerően néztem rá. Biztos ő is shippeli őket!
- D-de... Ka-katsuki nem bánod?? - kérdezte Koharu pírrel az arcán és félénken.
- Csak egy ágyban alszunk.. nekem jó! - mondta Katsu-chan majd felfedeztem az arcán egy kis mosolyt is. Tuti, hogy tetszik neki Koharu!!!
- Oké akkor én jövök.. - majd Koharu pörgetett és.. engem választott az üveg. Nálam állt meg! Nálam!
- Felelsz vagy mersz??
- Miért nem játszunk inkább csak mersz vagy merszet? Úgyis mindenki merszet mond! - mindenki beleegyezett és folytattuk is a játékot.
- Akkor.. vedd le Shouto polóját! - ahogy kimondta egyből kikerekedett szemekkel néztem rá.- Lassan erőt vetem magamon és oda mentem Shouto-hoz. Ugyan Conciencia már láttad póló nélkül... nem nagy dolgok... - E gondolatal vetem le a felsőjét... és elég nehéz volt nem a ki dolgozot felső testét nézni... de nagy nehezen el kaptam róla a tekintetemet. - Csak nem jó a látvány ? -Fordította vissza a fejemet Shouto... ezzel ara késztetve hogy rá nézek. Minek köszönhetően el pirultam. - N-nekem aztán n-nem !!! -Kaptam el a tekintetem újra róla.
- Khm menjetek szobára !!! -Háborodot fel Katsuki.
- Ezt én is mondhatnám nektek! - nézett Katsu-chan-re és Koharura Shouto amin mind a ketten elpirultak. De én még mindig Shouto-t néztem és éreztem, hogy egyre jobban kezdek pirulni. Miért nézem még mindig őt?! Jesszusom! Mit tett velem ezaz ember?! Majd gyorsan elkaptam róla tekintetemet.
- Folytatjuk? - kérdeztem kicsit flegmán majd folytattuk. Amikor már befejeztük Todo-chan egy gatyában, Katsu-chan is egy gatyában és Koharu egy polóban és természetesen egy bugyiban ült... csak én uztam ezt meg! Milyen szerencsés vagyok már! Nekem csak a szoknyám kellett levenni de volt alatta egy fekete harisnya is ami nem volt annyira átlátszó szóval szerencsém volt.-Ezutàn meg néztem mennyi az idő és hát kisebb szívbajt kaptam. -Mindenki megy aludni MOST !!! Holnap munka és már 00:12 van readásul korán kel kelni !!! -Parancsoltam kézségbe eseten mindenkire. Mire vigyázba vágódtak és mentek a helyükre.Koharu és Katsuki lefeküdtek egymás mellé a kanapéra kis kifli alakba mert nem igazán volt sok helyük, míg mi fel mentünk az emeletre Shouto-val. -
- Fel érve rögtön eszembe jutott mit kel mondanom. -Az ágy fele az enyém a másik fele a tiéd. Ha át mersz jönni vagy hozzám mersz élni neked véged ! -Tisztáztam le előre a dolgokat. -Jól van nyugi értettem ! -Nevetett kicsit Shouto. Majd befeküdtünk az ágyba. Egymás felé fordulva mondtuk mindketten hogy jóét és aludtunk el. -
_____________________________
Hola a todo !
Meg hozztuk az új részt !!!Ui: ha tetszet csillagozd véleményt szivesen fogadok/fogadunk
BẠN ĐANG ĐỌC
Sztárok a láthatáron {BNHA}
FanfictionEgy divat tervező egyben fényképész és magazin készitő, 2 diák egy helyen. Mi lesz ebből ? A hires Mira meglássa a lehetőséget. És megpróbál sztárt faragni a 2 diák-ból. Valyon sikerül neki ? Idő közben megérkezik Mira barátnője Koharu. Aki a szőke...