- Jaj de jó újra mindekit együtt látni - mondtam mosolyogva mire mindenki elmosolyodott. Majd megláttam Monoma-t és Tetsutetsu-t és odaszóltam Koharu-nak.
- Hé Koharu! - felém nézett - itt van Monoma meg Tetsutetsu is! - rájuk mutattam majd a két fiú is rámkapta a fejüket ahogy kimondtam a nevüket majd Koharu meg a fiúkra nézett és elmosolyodott.
- Jézus tényleg!! - mondta majd úgy rájuk ugrott és mind a ketten el is estek.
- Koharu-chan óvatosabban! - mondta Tetsutetsu.
- Rég láttalak titeket és nagyon megörültem! Baj?? - kérdezte durcásan Koharu majd meglátta, hogy Monoma teljesen elpirult.
- Neked mi bajod? - kérdezte Koharu majd meglátta, hogy az ugrás miatt felgyűrödött a szoknyája.. és hát.. mindenne látszódott aminek nem kellett volna. Erre én csak felkuncogtam.
- BAKA! - ordította majd fejbe csapta Monoma-t és megigazította a szoknyáját. Majd hátra nézett és meglátta, hogy Katsukinak vérzik az orra. Ezen már én is elkezdtem nevetni és Kiri is.
- Ti borzasztóak vagytok! - ordította el magát Koharu miközben felállt. Tetsutetsu és Monoma is nehézkesen felállt majd nekem is köszöntek.
- Hali Conciencia! - mondták kórusban mire vissza köszöntem nekik. Majd Kiri-ék is köszöntek Koharu-nak. Magyarán meg volt az üdvözlés.- Már 5 perce csak egymást nézzük néma csendben. Mikor be ugrott hogy én vagyok a "főnök". -IDIÓTÁK EGY PERCRE EL FELEJTETTEM MINDENT ! Tch.. Katsu-chan, Shoto-chan és Koharu ti mentek a studióba, tudjátok a dolgotok. Kiri meg a többiek kamerát elő meg stb értve ?! -Néztem szigorúan körbe. Nem hagyhatom hogy az érzéseim írányítsanak.
Miután mindenki ment a dolgára, tette amit mondtam úgy döntöttem hogy ma csak a magazinnal és az élő adásal foglalkozom.
- Kiri-chan kamerához. Denkichu mikrofont elő. - Néztem rájuk. Mire gyorsan tették amit mondtam. Hajamat meg igazítva álltam kamera elé. És akkor 1,2,3.
- Üdvözlök mindenkit ! Mira vagyok és élőben jelentkezem ! Sokan felteték a kérdést hogy most mi lesz. Hát új sztárok a láthatáron ! Az új magazin holnap ki kerül. És ízelitőt nyerhetnek. Ezen kivül fel veszem az igazi nevemet. Ez is kiderül az újságban. Ennyi lenne mára búcsúzok mindenkitől ! - Mondtam végig a kamerába. -Mint mindig, percre pontos. -Mosolygott rám Kiri. -Az idő fontos. -Mosolyogtam rá, majd mentem a magazint csinálni. --Egész végig a magazint csináltam majd a honlapunk oldalára csomó commentet kaptunk, hogy “Legyen live!” “Had tegyünk fel kérdéseket a sztároknak! “ meg hasonló commentek. Sóhajtottam egyet majd odakiabáltam Shouto-nak, Katsuki-nak meg Koharu-nak.
- Srácok figyeljetek! Ma live-olni fogunk olyan 6 fele! Így négyen leszünk benne a live-ban! - jelentettem ki majd mind a hárman meglepődötten néztek rám.
- De 1 óra múlva már 6 van - mondta Koharu.
- Akkor 1 órátok van az előkészülésre! Ne a szátok járjon hannem a kezetek! - mondtam majd rohantak is pakolászni. Elkezdtek előkészülni a live-ra én e közben pont be is tudtam fejezni a feladataimat. -- Na kezdjük is a live-ot! - mondtam majd Kiri már jött is a kamerával, Kaminai beállította a fényeket Dabi meg Tetsutetsu próbálta lenyugtatni Koharu-t mert lámpalázza van, Monoma meg iszogatta a limondádéját és néha-néha odamondott valamit Koharu-nak és Izuku meg.. hát... ő meg csak nézte az eseményeket.
- Kezdhetjük! - mondták a srácok majd bólintottam egyet majd szóltam Katsuki-nak Shouto-nak és Koharu-nak is, hogy jöjjenek.
- Na... 3! 2! 1! - mondtam majd el is kezdtük a live-ot.
- Köszöntök mindenkit! Én Mira vagyok és élőben jelentkezek a stúdióból Bakugou Katsuki-val! Todoroki Shouto-val! És Sakiyama Koharu-val! Nagyon sokan kértétek, hogy live-oljunk és feltudjatok tenni kérdéseket a sztároknak! Na akkor kezdjük is! - és elkezdtem olvasgatni a commenteket.
- első két kérdés: Todoroki és Mira együtt vannak? Vagy esetleg Bakugou és Koharu?
- Neem! - vágtuk rá Koharu-val egyezerre pírrel az arcunkon és Shouto meg Katsuki csak meglepődve néztek ránk.
- Még!! - kiáltották be amin Kiri, Kaminari és a többiek elnevették magukat kivéve egy vagy két ember nem.
- Najó.. kövi kérdés! - mondtam majd megláttam, hogy most nem kérdeztek hannem adtak nekünk egy feladatot.
- Akarom mondani.. feladat - mindenki meglepetten izgultan néztek rám. -- Már pedig az, hogy Katsuki csókolja meg Koharu-t... - mondtam huncutan mosolyogva Shouto-ra aki rámmosolygott majd hátra fordultam és Katsuki meg Koharu is teljesen elvörösödve néztek előre.
- E-ezt mu-mu-muszáj? - kérdezte Koharu.
- Igen! A rajongók kérése szóval hajrá! - mondtam majd rákacsintottam Katsuki-ra és odasúgtam neki, hogy “hajrá!”~Koharu szemszöge~
-Csókold meg Katsuki-t ! -Ismételte újra Conciencia mosolyogva. Mire fülig pirultam. Rá néztem Katsukira aki ugyan úgy el van pirulva mint én.
- Cserben hagyjátok a rajongókat ? -Bigyesztete le ajkait Conciencia. Ha nem tudnán hogy színészkedik el hinném hogy tényleg szomorú. -A rajongók miatt ! -Néztem határozottan mégis fülig vörösödve. Minek köszönhetően Conciencia elővette a fényképezőt csillogó szemekkel. Ezután Katsuki-ra néztem, kinek szemében valami csillogott, melyet nem tudok meg mondani.~Conciencia szemszöge~
- Ahogy Koharu és Katsuki egymásra néztek, rögtön fel ismertem azt a csillogást ami Katsuki vörös iriszeiben csillogott. -
~Koharu szemszöge ~
-Végül Katsuki oda jött hozzám, végig a szemembe nézve várva hogy engedélyt adjak. Hát igen.. Bakugou Katsuki neked adom az első csókom. Persze ezt nem mondtam ki csak bólintottam. És a következő pillanatban már Katsuki ajkait érzetem a sajátomon. Annyira meg lepett hogy el felejtettem vissza csókolni. Minek köszönhetően katsuki elvigyorodott, de nem hagyta abba. Nyelveink vad táncot jártak. Úgy éreztem rajtunk kívül senki sincs ott. Ábrándozásomból egy katogó hang zavart ki. Conciencia lefotózzot de ezt figyelmen kívül vivituk tovább vad "csatánk" Katsuki-val. Kezdet fogyni a levegőm de nem akartam abba hagyni és ő sem. A csók kábitó egyben csábitó volt mint a drog. Lihegve váltunk el egymástól.-
-Én egyből elnéztem de éreztem, hogy Katsuki egyfolytábban engem néz és várja a reakciómat. Nem voltam képes rá nézni de ekkor megfogta az államat és maga felé fordított majd úgy mosolygott rám mint még soha. Olyan aranyosan és kedvesen. Hosszasan egymást néztük majd Monoma zavart meg minket egy köhintéssel amire egyből elnéztünk. Majd ránéztem Conciencia-ra aki elég félelmetesen elismerően és csillogó szemekkel nézett. Majd Shouto-ra aki félmosolyra húzta száját aztán elkezdtem olvasgatni a live commenteket és mindenki szivecske szemű, vigyorgó emoji-kat küldött. Teljesen elpirultam. Majd láttam, hogy Katsuki is azokat nézi és ő is kezd egy ici picit pironkodni. Nem bírtam tovább ott maradni mert azt hittem a végén tiszta vörös lesz a fejem az meg elég ciki lett volna.
- Elmegyek a mosdóba - jelentettem ki majd Conciencia bólintott egyet én meg el is indultam. Majd amikor betértem a mosdóba után végeztem dolgommal kimentem és Monoma-t láttam magam előtt majd a kezét a fejem mellé tette így a falhoz kényszerített.
VOUS LISEZ
Sztárok a láthatáron {BNHA}
FanfictionEgy divat tervező egyben fényképész és magazin készitő, 2 diák egy helyen. Mi lesz ebből ? A hires Mira meglássa a lehetőséget. És megpróbál sztárt faragni a 2 diák-ból. Valyon sikerül neki ? Idő közben megérkezik Mira barátnője Koharu. Aki a szőke...