~ Conciencia szemszöge ~- Miután ki jelentettem égő vörös arccal engedték el egymást. Mire én csak nevettem. Nem tudom mi van velem, de egyszerűen nagyon boldognak érzem magam. És ha Shouto-ra nézek azt hiszem... elájulok. Nem szerethetek belé... nem én nem szeretem !! Az lehetetlen.
- Vi-Az az Conciencia itt vagy még ? -Lóbálja az arcom előtt a kezét Koharu.
-Jah izé persze ! Visszont le járt az időnk most búcsúzunk ! Találkozzunk a cím lapon. Sziasztok !! -Integetett mindenki a kamerába. --Amikor végeztünk mindenki kifújta magát. Koharu egyből Katsuki-val kezdett beszélgetni.. persze ha végeznek egyből kifaggatom. Én meg Shouto-t néztem. Olyan aranyosan nézett ki a fejéből.. várjunk.. MIVAN?! Megint kezdem?! Ahj nem igaz.. najó mind1. -
-Pedig valamelyikünknek meg kéne szólalni... nem lenne ilyen ciki. Oh hogy az a már megint kezdem.
- Roya, szép név. Emlékezetes és gyönyörű pont mint a név tulajdonosa. -Szólalt meg Shouto, mire fülig vörösödtem.
-Shouti-chan..... J-Jól vagy ? -Néztem rá full vörös arccal.-- Ezt inkább én kérdezhetném.. tiszta vörös a fejed! Nem vagy lázas? - kérdezte majd a homlokát neki támasztotta az enyémnek így mégjobban elkezdett égni az arcom.
- Jesszus! Szerintem te lázas vagy! - mondta aggódva mire én kicsit kínosan felnevettem.
- Nem vagyok lázas! Ez nem az miatt van.. de mind1 is! - mondtam majd sarkon fordultam és elindultam az asztalomhoz.Ám Shouto követett...
-Roya, biztos jól vagy ? - Ért be mellém Shouto.
- P-persze...Már el pirulni sem lehet ?! - Lettem még vöröseb.... Ahj Shouto.... Ezek miatt már rég haragudnék rád. De itt az a baj hogy nem tudok... Túl helyes és aranyos vagy. Az az mi ?! Már megint mikre gondolok... -- Oh és mitől pirultál el? - kérdezte huncut mosolyra húzva száját majd egyre közelebb jött.
- Nem érdekes! - mondtam kicsit felemelve a hangom és egyre jobban hátráltam majd neki mentem a falnak. Shouto viszont még mindig nem állt meg. Egyre közelebb jött majd a végén márcsak pár centi választott el minket egymástól.- Shoti... -Lettem újra paradicsom vörös.
-Igen ? - Jött még közelebb hozzám míg ajkaink össze nem értek. De én gyorsan el váltam tőle.
-Ne.. - néztem rá vörös arcal.
-Miért ne ? Roya...Tudom hogy szeretsz. -Nézet végig a szemembe és újra közeledni kezdet míg az én arcom egyre vörösebb lett.--Majd márcsak pár miniméter választott el minket egymástól és Shouto megállt és a szemembe nézett.
- Tényleg nem akarod? - kérdezte de én nem válaszoltam semmit csak a gyönyörű felemás íriszeit néztem.
- Ha nem akarod nem fogom ráderőltetni.. - mondta de még mindig nem mozdult egy centit sem.-- Ha azt mondom nem akkor hazudok Shoti... - Vörösödtem el egyre jobban. Mire Shouto se szó se beszéd az ajkaimra tapadt. Óvatosan vissza csókoltam. Elsem hiszem hogy ez történik.
-Nagyon gyengéd volt és természetesen ő dominált. Egy idő múlva elváltunk egymástól és Shouto a homlokát az enyémhez rakta. Olyan nyugtató érzés volt a közelsége.. végre úgy éreztem, hogy biztonságban vagyok. Majd egy pár perccel később Shouto megtörte a köztünk lévő kellemes csöndet.
- Szeretlek Roya.. - mondta mire teljesen elpirultam. Ő engem nézett és várta a reakciómat.
- Utállak.. - mondtam mire elmosolyodott.-- Én is ! -Mosolygott rám aranyosan Shouto mire még ennél is vörösebb lettem.
- Leszel a barátnőm ? -Nézet végig a szemembe Shouto. Mire meg se tudtam szólalni az arcom egyre vörösebb lett. Szóra nyitotam számat de teljesen le fagytam..-
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sztárok a láthatáron {BNHA}
FanficEgy divat tervező egyben fényképész és magazin készitő, 2 diák egy helyen. Mi lesz ebből ? A hires Mira meglássa a lehetőséget. És megpróbál sztárt faragni a 2 diák-ból. Valyon sikerül neki ? Idő közben megérkezik Mira barátnője Koharu. Aki a szőke...