∆16∆

108 11 57
                                    

Nyctophilia yemekten sonra motoruna bindi ve söz verdiği gibi siparişini almak için Andrew'un yanına gitti. İçeri girdiğinde tezgâhın üzerinde siyah kâğıt poşet gördü. Kendi kendine gülümseyerek poşetin içine baktı. Büyük kutu koyu yeşil parlak bir kâğıt ile kaplanmış. Üzerinde de altın sarısı bir fiyonk vardı.

"Kanlı ceketi geri istiyor musun?" Andrew boynunda mavi bir mezura ile dükkânın arkasından geldi.

"Yak gitsin." Nyctophilia omuzlarını silkti. "Ne kadar?" Ceketini cebinden siyah bir kredi kartı çıkarttı.

"Asgard adına yazdım."

"Hayır!" Nyctophilia kaşlarını çattı. "Bu benim kendi hesabımdan." Kredi kartını Andrew'a uzattı.

"Özel birileri için mi?" Andrew kartı pos cihazına sokarken sordu.

"Neden? Kıskandın mı?"

"Hiç eğlenceli değilsin!"

"Senin eğlence anlayışının dedikodu olması benim suçum değil, Ak Büyücü!" Nyctophilia şifreyi girerken cevapladı.

"Bu yaşlı kalbimi daha fazla kırmadan git hadi!" Andrew dramatik bir şekilde kredi kartını Nyctophilia'ya uzattı.

Fişte yazan miktarı gören Nyctophilia'nın kaşları kocaman açıldı. "Yaşlı pislik! Sana kumaşı getiren benim!"

"Şimdi bunda işçilik var-"

"Birazdan senin de bir mezarın olacak!"

"Sen ve abini kandırmanın imkânı yok." Andrew pes ederek kartı almak için elini uzattı.

"Zekâ seviyemizin senin pislik planların için fazla olduğu için kusura bakma!" Nyctophilia sinir olmuş bir şekilde tersledi.

"Bu daha iyi mi?" Andrew pos cihazında yazan sayıyı gösterdi.

"Tüm ailene mezar almak için yeterli!"

Nyctophilia'nın cevabı üzerine Andrew iç çekti ve fiyatı düzeltti. 
















Nyctophilia müziği başlatarak şirketten içeri adımını attı. Güvenlikten birileri üzerine doğru gelirken Nyctophilia, şarkının sessini yükseltti. Adam elleri ile kulaklarını kapamaya çalışırken Nyctophilia, geçiş kontrol sisteminin üzerinden atladı. Yolda şarkıya ritim uydurarak dans ediyordu.

Sekizince kata çıktığında giriştekinin aksine herkes sakindi. Daha ilginci ise herkesin yaptığı işi bırakmış ve asansöre bakıyor olmasıydı. Bu durum kesinlikle Nyctophilia'nın hoşuna gitmişti. Koridorun sonunda ise yüzünde yılışık bir ifade ile Billy vardı. Nyctophilia kendinden emin adımlarla Billy'e doğru yürüdü.

"Size özel hazırlattığım karşılamayı beğendiniz mi, majesteleri?" Billy gülümseyerek ayakta durak çalışanlarını gösterdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Shoot To Thrill Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin