"Bu sefer damarına basmamaya çalışacağım." Billy gülerek önce girmesi için Nyctophilia'ya ofisinin kapısını açtı.
"Keyfin bilir ama yakınlarda başka davet yok haberin olsun." Nyctophilia gülerek ofise girdi.
"Uyarı için teşekkürler." Billy kapıyı kapattığında Nyctophilia'nın çokta masasının üzerine oturmuş onu beklediğini gördü.
Billy ceketinin düğmesini açarak Nyctophilia'nın önüne oturdu. "Senin hakkındaki bilgileri nerede sakladığını biliyor musun?"
"Devletin ona verdiği bir ev var. Daha çok ofisi gibi. Benimle ilgili tüm fiziksel ve sanal bilgiler orada." Billy bilgisayarının şifresini girerek evin fotoğrafını açtı.
"Korumaları var mı?" Nyctophilia bilgisayardaki fotoğrafı incelerken sordu.
"Hayır, ama birçok alarm var."
"Bana adresi ver." Nyctophilia cebinden telefonunu çıkartırken konuştu. Billy hızla bilgisayarından evin tam adresini açtı. Nyctophilia evin adresini telefonundaki uygulamaya girerek tüm evin planını indirdi. Bilgisayar ekranının sağ alt köşesine bakarak bluetooth'un açık olup olmadığını kontrol etti. Telefonunu bilgisayara bağlayarak evin planının bilgisayar ekranına yansımasını sağladı. Billy'nin elini ittirerek fareyi eline aldı ve önündeki planı incelemeye başladı.
"Burası, Rawlins'in Ofisi." Nyctophilia, fare ile planı döndürdü. "Burası da tüm güvenliğin başladığı yer. Yani kapıdan rahatça girebilirim. Sıkıntı ofise girmekte olacak." Nyctophilia gözlerini kıstı. "Bu adam gerçekten güvenliğe önem veriyor."
"Güvenliği aşmamanın bir yolu olmalı." Billy, Nyctophilia'ya bakarak konuştu. Nyctophilia kaşları çatık bir halde bilgisayar ekranına bakıyordu. Bir şeyler düşünürken alt dudağını ısırıyor, saçma bulunca da kafasını sallıyordu.
"Ya arka odadan birinden girsem? Böylece evde başkası olup olmadığını öğrenmek daha kolay olur." Nyctophilia parmağı ile kapısı koridora açılan banyoyu işaret etti. "Yatak odasında da banyo bulunduğunu düşünürsek, burayı fazla kullanmadığını ve fazla güvenlik olmayacağını düşünebiliriz."