∆5∆

125 13 38
                                    

"ÇIK DIŞARIYA OYNAYALIM, KUZEN!" Nyctophilia gürültüde bağırdı. Gözüne takılan farklı bir hareketlenme olmayınca gözlerini devirdi. "MIZIKÇI!" Sinirle yanındaki adamı ensesinden yakalayarak yüzünü sertçe dizine geçirdi. Ani darbeyle sarsılınca kolaylıkla omuzlarından tutarak kendine siper etti. Ateş adamın kurşunları bitince ölü adamı bırakarak adama yürümeye başladı. Adam ceketinin cebinden çıkardığı bıçağı Nyctophilia'ya doğru savurmaya başladı. "Eğer elbiseme zarar verirsen-" Daha sözünü bitiremeden adam bıçağı Nyctophilia'nın karnına doğru savurdu. Nyctophilia kolaylıkla geri çekildi. "Ben şimdi ne dedim?" Sağ eli ile masaya uzanarak masadaki ikram tabağını aldı ve adamın suratına fırlattı.

Adamdaki bıçağı alarak elinde bir tur çevirdi ve Billy'e nişan adamın kalbine fırlattı. Ayağındaki topuklularla koşabildiği kadar hızla Billy'nin yanına koştu. Billy, onu dinlemiş masalarının yanından ayrılmamıştı. Nyctophilia durdu ve masanın üzerindeki beyaz örtüyü çekerek üzerlerine koşan üç adamın üstüne fırlattı. Adamların dikkatinin dağılmasından yararlanarak masanın altındaki silahı aldı ve deli gibi ateş etmeye başladı. Nyctophilia eğlenmeye başlamıştı ki arkasından gelen inleme sesi ile donup kaldı.

Billy koluna isabet eden kurşunla dengesini kaybedip yere düştü. Nyctophilia'nın o an gözleri karardı ve kime isabet ettiğini umursamadan ateş etmeye devam etti. Eğer Billy'nin adamları para karşılığında onlara ihanet etmeseydi üstünlük onlardaydı.

"Boşuna çabalama, kuzen!" Nyctophilia, kuzenine tam ateş edecekti ki iki çift kol kollarını kavrayarak elindeki silahı bırakmasını sağladı. Onu yakalayan adamlardan biri ittirerek düşürdü.

Nyctophilia dizlerinin üzerinde Billy'e yaklaşarak yarasına baktı. "İyi misin?"

"Benim için endişelendin mi?" Billy gülümseyerek Nyctophilia'ya baktı.

Nyctophilia ellerini Billy'nin kafasının her iki tarafına yerleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nyctophilia ellerini Billy'nin kafasının her iki tarafına yerleştirdi. "Ateş ettiğimde." Sol elini üç kere yavaşça yere vurdu ve yılanı uyandırdı.

"Birde bana mızıkçı diyorsun. Geldiğimden beri benimle hiç ilgilenmedin, kuzen!" Arkin üzülmüş gibi alt dudağını büktü.

"Oh! Saatlerdir seni bekliyordum, kuzen. Hakkımı yeme!" Nyctophilia'da aynı Arkin gibi alt dudağını büktü.

Nyctophilia ayağa kalkmaya yeltendi ama Arkin buna izin vermedi. "AAA!" Arkin küçük bir çocuğa kızar gibi parmağını Nyctophilia'nın önünde salladı. "Önce eller havaya."

"Sen nasıl istersen, kuzen!" Nyctophilia sinsi bir gülümseme ile ellerini havaya kaldırdı. "Böyle iyi mi?" Nyctophilia metalik siyah bir eldiven ile sarılmış olan sol elini Arkin'e doğrulttu. Arkin son anda eğilerek Nyctophilia'nın elinden çıkan ateşten kurtuldu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Shoot To Thrill Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin