karşılıklı mektuplar: 3

274 24 8
                                    


sadece biraz doluyum ve bunu içimden nasıl atacağımı bilemediğim için buraya koştum,, umarım seversiniz:")

sevgili tommy,

düşündüm de, neden beni öldürmeni istediğimi. hani demiştim ya önceden aslında bunun pek bir önemi yok diye, aslında bu kocaman bir yalan. önemi var, hem de nasıl.

sadece, alevde birlikte yanmak istemiyordum tommy. beni yanarken görmeni istemiyordum. sana zarar vermeyi, seni incitmeyi gram istemiyordum ve sonumuzun ne olacağı deliler sarayında sana "defol git tommy" dediğim andan beri belliydi.

olacakları başından beri bilseydim eğer, seninle bu kadar yakınlaşmayı bırak kayrandaki o ilk tokalaşmamızın gerçekleşmesine bile izin vermezdim. seni üzmek yerine 100 deliyle savaşmayı tercih ederim, bendeki değerini daha nasıl anlatabilirim bilmiyorum.

seni özlüyorum, burada olsan o bebek suratına konduracağım öpücükleri düşünüp kendimi kesmek istiyorum. ama hey, galiba 2. kez ölemem o yüzden bunun gerçekleşmesi için senin buraya gelmeni beklememiz gerek.

bana yaşattırdığın tüm o güzel duygular, senden bana kalan en güzel hediye. seni her an yanımda istememe neden olmaları da bana verebilecekleri en kötü ceza sanırım. yine de her şey için o kadar minnettarım ki tam şu an lizzy'yi buraya gönderseniz seninle geçirdiğim herhangi bir andan daha mutlu olamam herhalde. ruhuna söyle, hep benimle kalsın, benimkinin seni göremese de her an seninle olması gibi, olur mu?

fazla uzattım sanırım, seninle hâlâ bu mektup yoluyla iletişim kurabiliyor muyum teyit etmek istedim.

seni seviyorum, ve bu tüm alemler için geçerli.

sevgilerle, newt. (deliliği aklıyla sınırlı kalmayıp senin yüzünden kalbi de delirmiş newt de diyebiliriz tabii)

kayranlılardan mektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin