karşılıklı mektuplar: 2

477 50 27
                                    


Kimden: Thomas
Kime: Newtie

Öncelikle seni hiç mi hiç özlemediğimi bilmeni isterim, en kısa zamanda geber çıkıntı. (Bunları yazarken diğer elinin tersiyle yanağına akan yaşı sildiğini hayal edin.)

Kardeşin gayet iyi, hatta sana gerçekten güzel bir haberim olduğunu söyleyebilirim. Her ne kadar bana söylemeye çekindiklerini düşünsem de onları yakaladım, Minho'yla beraberler! Geçen gün onları birlikte uyurken gördüm, düşünebiliyor musun?

Bu konuyu kapatıyorum. Şimdi asıl sen söyle, Teresa nasıl?

Hey tamam sakin ol, sadece şaka yapıyordum.

Brenda ölenlerin isimlerini kazıdığımız taşın yanında aralıksız her gün vakit geçirdiğim için onu özlediğimi düşünüyor, ama asıl özlediğim kim bilmiyor.

Seni gerçekten çok seviyorum Newt, gerçekten. Bu nasıl bir sevgi cidden bilmiyorum, ama seni tüm kalbimle sevdiğime eminim.

Lütfen herhangi bir şey için kendini suçlama. Ortada bir suçlu varsa benim, ne olursa olsun o tetiği çekmemeliydim.

Senin mektubunu nasıl birden yastığımın altında buldum veya bu mektup sana nasıl ulaşacak hiçbir fikrim yok, belki de Minho'nun lanet şakalarından biriydi. Oh, vazgeçtim; o samankafa o satırları yazabilecek kadar duygusal biri değil.

Her neyse, gitmem gerek. Sonra tekrar yazacağım. O zamana kadar görüşürüz.

Seni seviyorum, her şeyden fazla.

kayranlılardan mektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin