Keyifli okumalar:)
Elinizi korkak alıştırmayın yorum ve oy konusunda :)Koltuktan zıplayarak birkaç adımda kapıya geldim ve kapı kenarına sıkıştırılan mektubu okumaya başlarken kaşlarım çatıldı ve bağırdım:
"Bu sefer ASLA!"
"Sorun ne yaprak?", Ali yanıma gelince sinirle geri çekilip kapıyı sertçe kapattım.
"Gerizekalı herifin teki yine bizi partisine çağırıyor. Ama bil bakalım nasıl parti?! Dur sen hiç kendini yorma ben söyleyeyim; MASKELİ!!"
Elimden davetiyeyi çekip aldı ve göz gezdirdi davetiyenin üzerinde. Omuz silkip koltuğa attı ardından.
"Gitmeyiz olur biter sorun yok"
"Oha yine mi parti var", Oğuz koltukların üzerinden zıplayarak davetiyeyi aldı ve Ali'nin sırtına atlayıp okumaya başladı sesli bir şekilde. "İlk partide yaşanan ufak aksaklıklar için özür dilerim. Erken bittiği ve pek eğlenilmediği için partiyi tekrar yapma kararı aldım, Cuma gecesi görüşmek üzere", gülerek mektuba sarıldı. "Acaba bu sefer ne çeşit pizza olur, umarım karışık olur yani tabii diğerleri de çocuğum gibi ama karışık bir ayrı.", kafasını bana çevirdiğimde yüzümdeki ifadeyi gördü ve onun da yüzü asıldı. "Saçmalayıp gitmeyeceğimizi söylemeyin"
"Asla gitmeyeceğim Oğuz konu burada kapandı, siz gitmek isterseniz gidin tabii"
"Olu... AHH!! Alikuşum ne vuruyorsun ya?!", hüzün ve acıyla karışık bir duyguyla davetiyeyi yüzüne kaldırdı. Kaşları çatıldı bir anda ve davetiyenin kıvrılmış bir kısmını kaldırıp okumaya devam etti "Not: partiyi mahveden kızın kimin davetlisi olduğunu bilmiyorum ama bu partiye bir daha giremeyeceğini söylemek isterim oha herifteki havalara bak lan", Ali hızla çekti davetiyeyi elinden ve sinirle okuyup buruşturarak kenara attı.
"Gitmiyor..."
"Gidiyoruz Ali", kesin bir dille söylediğim şeylerden belki pişman olacağımı biliyordum ama riske girmem lazımdı değil mi?
"Ne diyorsun sen Yaprak? Hayır gitmiyoruz bir daha seni oraya götürür müyüm sence ben en son olanlardan sonra?"
"Sen götürmezsen ben de tek başıma giderim Ali, madem benim giremeyeceğimi söylemiş", omuz silktim "ben de uslu bir kız olup girerim", Oğuz sevinçle Ali'nin sırtından yanaklarıma uzanıp sıkmaya başlayınca Ali daha fazla dayanamayıp sırtından koltuğa doğru attı Oğuz'u.
"Zaten yeni eve çıktığımızdan beri boğazımızdan geçen tek şey Oya teyzenin yaptığı börekler. Onları da buzluğa koyup koyup her ay yiyoruz para yok oğlum en azından orada yemeği beleşe getirmiş oluruz."
"Lan daha geçen hafta imam bayıldı yaptım size hayırsız nasıl sadece börek yiyoruz?!"
"İmam bayıldı da neymiş Alikuş ya. İmamı bilmem ama ben hakikaten bayılmıştım", Ali sinirlenip hafifçe ensesine vurdu Oğuz'un.
Akşama doğru hepimiz hazırlanmıştık. Hiçbirimiz kostüm giymeyip günlük kıyafetlerimizle hazırlanmamızın ardından maskeleri de takıp kısa süre içinde evden çıkmıştık. Uzun uğraşlar sonucu aynı villaya gelince yine aynı şekilde bir ortam karşıladı. Hatta biraz daha mı abartılıydı sanki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean •YAPBAR•
Teen Fiction•••Aradan geçen yaklaşık yarım saatin ardından gözlerimi devirerek kaçıncı olduğunu saymaya bile tenezzül etmediğim içkimi kafama diktim ve yenisini almak için yöneldiğim anda ne olduğunu anlayamadım ve birinin sırtına çarptım. Boyuna ve arkadan bil...