Spavala sam oko dva sata. Probudio me je Alex.
Alex-Astra,ajde budi se.Malopre je Luke zvao. Za sat I po treba da krene po tebe.
Ja-Okej...Alex,da te pitam nesto.
Alex-Reci.
Ja-Gde je mama? Nema je vec dva dana.
Alex-A ona...Otisla je kod Lukovog oca...Vraca se sutra. Da joj prenesem nesto?
Ja-Ne.
Alex-Uredu.Ajde odoh da se presvucem.
Poljubio me je u celo,I zaputio se ka svojoj sobi,u garderober. Stala sam ispred ogledala. Bila sam samo u donjem vesu. Svidjalo mi se kako izgledam.
Ali jedan deo mene je govorio:,,U sta si se to pretvorila? Tvoje ime vise ne oznacava simboliku zvezda''. (Astra na latinskom znaci zvezda xd).
Mozda je taj deo mene i upravu.Dok sam oblacila haljinu,u ogledalu se stvorio Harryev lik. Najezila sam se. U ruci je imao casu.
Harry-Tacno tako. Astra,u sta si se to pretvorila? -digao je casu,kao da nazdravlja.
Harry:Nazdravimo,vampirice moja.
Ja:Prestani da me zoves tako! Idi! Idi vec jednom i ostavi me na miru!
Harry se priblizavao,dok je ispijao casu vina. Ili sta je vec bilo u casi. Pomirisao mi je vrat.
Harry:Zasto mirises na njega?-rekao je besno.
Ja:Na koga? A I uostalom,sta tebe briga.
Harry:Ti si moja,naravno da me je briga!-rekao je to tako tuzno,sa suzama u ocima. Na trenutak mi ga je bilo zao. Ali taj trenutak brzo je prosao.
Ja:Nikada tvoja!
Harry:Htela to ti ili ne bices moja! Zelis li da probas?
Pruzio je casu. Videla sam nesto jarko crvene boje u njoj. Delovalo je kao...krv.
Harry:Da Astra. To jeste krv. Zar si zaboravila da sam vampir? Hahahahhahah.
Ja: Sad I misli citas? A?
Harry:Zao mi je gospodjice,ali I to je tacno.
Idalje je drzao casu u ruci.
Nesto me je nateralo da mu je uzmem.
Ispila sam je odmah. Zvuci cudno ali imalo je tako dobar ukus. Mmm. Ma sta ja to pricam?!
Dva dela mene se bore. Da li ce toj borbi ikada doci kraj? Ahhh.
Ja:I..Idi sad.
Harry:Idem sad. Ali pre nego sto odem..- uzeo mi je ruku,zatrvorio oci i pritisnuo mi vene. Imala sam osecaj kao da su se zaledile. Sta mi je to uradio?
Odjednom se osecam jako zednom. Nestao je.
Izasla sam na balkon,I zapalila Marlboro.
Ne,nisam plakala. Cak I da sam htela,nisam mogla. Suza je nestalo. Jaca sam. Ohh,osecam se tako k
mocno. I mrznja I ljubav,razocarenje,ponos,prijateljstvo.
Sve odjednom...Cinilo me je ludom. Cigareta me je smirila. Vratila sam se u sobu,I obukla haljinu koju mi je Luke kupio. Crna haljina,sa velikim izrezom. Bila je kratka I leprsava. Osecam se tako voljeno... Za tako kratko vreme,Luke mi je postao nejbitniji u zivotu. Zar to nije tako neobicno? Prave ljubavi se uvek pronalaze u situacijama za koje se nikada niko ne bi nadao da ce biti te.
Otisla sam do kuhinje I popila dve case vode. Ali idalje sam bila jako zedna. Cime bih trebala da zadovoljim zedj?
*30 mins after that*
Luke je stigao.
Otvorila sam vrata I snazno ga zagrlila. Doneo je kamile. Moje omiljeno cvece.
Stavila sam ga u vazu,I uzala torbicu kada smo odlazili. Pozdravila sam se sa Alexom koji je cekao da me drugovi dodju.
Posli smo.
Luke je u svom kabrioletu otvorio krov. Nov je savrsena. Imam osecaj da ce biti sjajno.
Cujem nesto. Pun je mesec. Vukovi zavijaju.
Ali daleko su odavde. Kako je moguce da ih cujem?!
Ja:Luke da li cujes?
Luke: Vukove? Da. Astra,moraces da se naviknes. Vampiri mogu da cuju na daleko.
Ja:Ja nisam vampir!
Luke:Hoces da kazes da mi ne verujes?
Ja:Ne...Samo,samo sam zbunjena...Sve se desilo jako brzo..
Luke:Ne brini. Razumem te.
Potapsao me je po ramenu,ali zedj je idalje bila prisutna...Mislim da osecam zedj za...
Nadam se na vam se svidja
Votajte I komentarisite,meni to puno znaci <3
10.deo je sutra popodne..
Love ya :*
YOU ARE READING
Stars of darkness...
FanfictionAstra je devojka koja je ceo zivot zivela u lazi. Imala je slabo srce,i trebala joj je operacija. Nakon transplantacije,zivot joj se menja iz korena. Saznaje da nije obicna devojka,vec da je vampir. Nakon toga,sve je postalo mracno. Ljubav postaje A...