8.Deo

167 13 0
                                    

Ja:Sta radis to?
Luke:Opusti se.
Rekao je dok me je strasno ljubio. Sta ja to radim? Ovo je pogresno. Ali,zasto mi prija ovaj osecaj? Prespustam se Luku.
*morning*
Luke:Budi se spavalicee! Gledam te kako slavas vec sat vremenaa.
Protrljala sam oci,i videla Luka iznad sebe. Zapalio je cigaretu.
Luke:Kako ti je bilo sinoc?
Ja:Ono sinoc,to...nista nije znacilo. -uneo mi se u facu,i poljubio me.
Luke:Sad jeste.
Ja:Upravu si. -nasmejala sam se. Inace se bas retko smejem,ali ovo je bilo nesto posebno.
Ustala sam i obukla svoju majicu i farmerke od sinoc. Kada se i Luke obukao,otisli smo u jedan trzni centar.
Sta se ovo desava? Da li sam se ja to zaljubila? Nemoguce. Astra da voli nekog muskarca,a da to nije njen brat? Zasto ne zelim da poverujem? Nesto me koci u tome. Mozda veza njegovog oca i moje majke? Ili je to ipak...
Luke:Astra,hajde da udjemo ovde,veceras zelim da te izvedem negde,i zelim da ti kupim nesto povodom togaa.
Ja:Okej Luke,ali stvarno to nije potrebno. Imam dovoljno stvari i kuci koje nikada nisam obukla,stvarno.
Luke:Ni rec vise. Moja devojka mora da ima sve najbolje!
Ja:Devojka?
Luke:Astra,zelim da budemo zajedno,zavoleo sam te za kratko vreme,molim te,ne govori da ono sinoc ne znaci nista!
Ja:Ali ja ne mogu d..-stavio mi je svoje prste na usne. Verujem Luku. I stvarno zelim da budemo zajedno. Ali...on je vampir. Harry i on su braca. I nasi roditelji hoce da se vencaju. Ma zabole me! I sama sam rekla da sam se promenila. To znaci da cu da krsim sva pravila i ziveti zivot onako kako ja hocu.
Luke:Svidja li ti se?
Ja:Da,mnogo je lepa.
Luke:Onda je uzimamo.
Ja:Ej stvarno ne zelim...
Xxx:Luke!
Luke:Sta ces ti ovde?!
Xxx:Aha lepo,vidim vec si nasao novu drolju.
Ja:Sta oces? Luke,sta Selena radi ovde?!
Luke:Ljubavi,smiri se. Ne moze nam nista.
Selena:Ooo Astra. Znala sam da si bedna,ali izgleda da si gore od toga. Sada krades tudje momke ha? -Pukla sam tu i osamarila je. Mrzim Selenu. Nekada smo bile najbolje drugarice,ali onda smo se posvadjale. Necu joj dati da mi unisti zivot!
Pala je na pod i obrisala krv sa usana. Luke se nasmejao.
Luke:Dobar udarac Astra hahahaha.
Rekao je i povukao me za ruku kada smo platili haljinu. Selena nas je gledala i povikala za nama:,,Ovo nije kraj!". Kucka.
*few hours after that*
Alex:Sta oces bre od nje?! Jos jednom pridji mojoj sestri i glavu cu ti slomiti!
Gubi se odavde!
Harry:Samo sam dosao da te upozorim. Nemoj ti meni da pretis jel jasno? Iako smo obojica vampiri i sam znas da imam jace moci od tebe.
Alex:Majmune odlazi iz moje kuce!
Harry:Odlazim,ali pravi pakao vam tek sledi!
Alex's POV:
,,Izasao je. Prezirem Harrya od samog pocetka. Nikom necu dati da dira Astru. Ona je moje sve. Vrednija od bilo cega na svetu. Ne dam je. Stavio sam slusalice,i pustio pesmu: Ne dam ja na tebe-Dado Polumenta
To mi je omiljena pesma.
Zaplakao sam. Astra meni i mami nikada nece oprostiti za sve lazi i tajne koje smo krili od nje. Ali kunem se da je sve to bila za njeno dobro.. Dok joj je jos trebalo srce,nismo smeli da joj kazemo,jer bi joj srce stalo od soka...Inace bismo joj rekli. Ali treba da sazna. Mora. I to u najskorije moguce vreme... Zaculo se zvono. Otvaram. To su Astra i Luke. Sta je sad bilo?".
Ja:Ejj bato. -rekla sam i poljubila ga u obraz. Luke i ja cemo reci Alexu da smo zajedno. Sigurno ce se obradovati.
Alex:Sta je bilo Astra? Gde si bila sinoc?
Ja:Kod Luka,zajedno sa Ell,ali ona je otisla posle a ja sam ostala jos neko vreme.
Alex:Aha..Jel oces nesto da mi kazes ili?
Luke:Zapravo imamo nesto da ti kazemo.
Alex:Dakle?
Luke:Astra i ja smo zajedno!
Alex:Molim? Astra?
Ja:Da batoo,jako sam srecna.
Alex:Pa..ovaj,cestitam vam,ali trebate da znate da su nasi roditelji u vezi i da zbog toga vi mozda necete moci da ostanete zajedno.
Ja:Gresis.
Alex:Mozda...Nego,gde je Stefani?
Ja:Zasto me to pitas?
Alex:Onako...
Kakve veze Stefani ima sad sa ovim? Sve je tako komplikovano. Srce me je zabolelo,i popila sam lek.
Luke je otisao,a ja sam ostala kuci da odspavam pa da idem sa njim i drustvom u neki klub...

Stars of darkness...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora