Celo vencanje je proslo savrseno. O ovome sam mastala kao mala. Samo da je i mama tu... Tako mi nedostaje,posebno na ovaj dan... 11.novembar..
(...)
Mrak je poceo da pada,a nama je bilo sve zabavnije... Doslo je vreme i da secemo tortu. Harry i ja smo uzeli noz i zajedno poceli da secemo tortu. U tom trenutku je neko upao,ali nas dvoje se nismo obazirali. Sve dok taj nezvani gost nije poceo da se dere. Mada,niko ga nije cuo sem mene i Harry-a. Okrenuli smo se,i videli osobu iz proslosti koju smo jedva uspeli zaboraviti.
,,Harry? Astra?",rekao je.
,,Sta ti trazis ovde?",rekao je Harry. ,,Davno izgubljenu ljubav...Ali ovog puta niko nece koristiti silu..",Luke je jedva izustio:,,Neka Astra odluci",nastavio je.
Te sekunde,zanemela sam. Videla sam Stef kako dotrcava do nas,i govori mu da ode. Ali,on nije otisao. Stajao je u mestu,kao stena. Dlanovi mu se znoje. Oko nas je vreme stalo. U bukvalnom smislu.
,,Astra,secas li se kako nam je bilo lepo pre sedam godina,tacno na ovaj dan? Zar se ne secas da smo tacno pre 7 godina bili srecno zaljubljeni? Ko te je uvek tesio? Hm? Hteo sam da znas..da te nikad nisam uspeo istrgnuti iz srca,uprkos brojnim pokusajima. Sada sam dosao da ti ponudim da opet budemo srecni. Biraj...Harry ili ja?",to je sve sto mi je rekao. Znala sam odgovor. Ali umesto odgovora pokusala sam da mu objasnim sve na drugi nacin.
,,Zar mislis da bih ti se vratila nakon sto si me prevario sa bivsom najboljom drugaricom? Zar mislis da te idalje volim,i da je sve ovo sa Harry-em laz? Reci mi.",odbrusila sam mu.
,,Astra..ja",pokusao je nesto da kaze,ali bezuspesno.
,,Odlazi,i ne vracaj se ni za sledecih sedam,deset,dvadeset godina,nikad se ne vracaj!".
Kada sam to rekla,osetila sam se ponosno,jer konacno znam sta zelim od zivota. Zelim Harry-a. Nikog vise.
Vreme se ponovo pokrenulo. Harry me je zgrlio i umazao me tortom. ,,Ponosim se tobom..",sapnuo mi je. Zaplesali smo uz prijatnu muziku.. Ni on ni ja ne zelimo da dozvolimo da nam nesto pokvari ovaj dan.
Luke's POV:
Koracam ulicama i novembarska hladnoca mi se uvlaci pod kozu. Razmisljao sam o onom sto mi je Astra rekla. Mozda je upravu. Ne zasluzujem je. Napravio sam veliku gresku i zauvek cu snositi posledice. Ali najvise mi je krivo sto me rodjeni brat mrzi...
,,Ej Luke!",uzviknula je neka devojka,zapravo devojke.
,,Ej zdravo cure.",nabacio sam lazan osmeh i pogledao u par fanova. ,,Mogu li da te zagrlim?",upitala je jedna. Druga je pitala moze li autogram. Dok sam se potpisivao treca cura je upitala:,,Da li je istina da se tvoja bivsa devojka Astra Cyrus udala za Hazzu?". Njene reci su me izbacile iz takta. Grubo sam rekao:,,Odjebes?!.". Znao sam da ta devojka nista nije zgresila,i da sam joj nekim delom mozda i unistio savrseno misljenje o meni,ali i samo Astrino ime me pogadja. Otrcao sam kuci i dobro se napio.
(...)
Astra's POV:
Vencanje se zavrsilo,najlepsi dan u mom zivotu. Ispratili smo goste. Kada su svi otisli,Ell i Stefani su zlobno rekle:,,Srecna vam prva bracna noc...". Djavoli mali.
Harry me je poneo do nase sobe,i nezno poljubio u obraz. A zatim...sledila je ona prelepa noc nase ljubavi...
(...)
*flashback*
,,Stefani,dodaj mi vencanicu za barbiku!",zapovedno sam rekla. ,,Ne dam! Ocu ja tu vencanicu!",ljutito je odgovorila. ,,Ako mi das,obecavam da ces mi biti kuma kad se budem udala za nekog pevaca!". ,,Obecavas?",zabrinuto je upitala. ,,Obecavam.",rekla sam joj.
*end of flashback*
Nikada ne bih pogazila nijedno obecanje. Ono je za mene nesto sveto.
(...)
Otvaram oci,suncani zraci me bude. Prvo sto sam videla,bio je Harry koji me je nevino posmatrao. ,,Koliko si vec budan?". ,,Oko sat vremena...volim da te gledam dok spavas Astra Styles",odgovorio je.
ESTÁS LEYENDO
Stars of darkness...
FanficAstra je devojka koja je ceo zivot zivela u lazi. Imala je slabo srce,i trebala joj je operacija. Nakon transplantacije,zivot joj se menja iz korena. Saznaje da nije obicna devojka,vec da je vampir. Nakon toga,sve je postalo mracno. Ljubav postaje A...