14.Deo

86 4 0
                                    

Sta se dogodilo? Kamenje se kotrlja niz liticu,cujem krikove,padove,a opet ne vidim nista. Ova bespomocnost me ubija. Gledam u tu svetlost koja sve vise i vise nestaje. Srce ne kuca. Ali se idalje osecam zivo. ,,Astra,Astra!" -cujem necije dozivanje. U tom trenutku sam otvorila oci i videla majku kojoj se izmice tlo pod nogama i pada u bezdan. Pokusala sam da trcim,i nisam gledala kuda idem. Osetila sam maminu ruku kako me drzi,ali obe smo padale. Spremajuci se za sigurnu smrt i zatvorila sam oci. Naprezala sam se,trudeci se da ih ne otvorim od straha,dok nisam shvatila da me neko drzi,i ne pusta. Skupila sam hrabrost i pogledala ka gore,i videla Harrya. Srce je pocelo da se ubrzava.

,,Astra,moras mi pustiti ruku,Harry nece moci da nas drzi!" -rekla je moja majka.

,,Ne mama,necu da te pustim!" -rekla sam.

,,Astra moras! Ne mogu vise da te drzim,klizi mi ruka!"

Trenutno se nalazim u uzasnoj situaciji iz koje nema izlaza.. Haos mi je u glavi.. Ne znam sta da radim....

,,Astra..." .mama je tiho rekla:,,Ne brini duso,pusti me slobodno. I ja imam moci,secas se?"

Drhtala sam,i poslednji put pogledala u njene plave oci,i pokusala da se skrijem u njima...

,,Mama,volim te......"

Mama mi je uputila mali smesak i drugom rukom kojom se nije drzala,ocupala svoju prelepu ogrlicu sa vrata. Stavila mi je lancic u saku ruke kojom sam je drzala. To je poslednja stvar koju sam dobila od nje.

Pustila sam je.

Dok je padala,gledala je u zvezde. Harry je uspeo da me podigne,iako sam se ja opirala,zeleci da odem sa mamom.

,,MAMAAAAAA!".

Moj glas je slomio tu pustu tisinu. Cimala sam se od Harryevih ruku,vristala plakala,molila Boga da je sve san. Ali nista se nije menjalo. Nisam se budila,niti je ovo bio samo jos jedan moj

ruzan san. Ovo je bila surova realnost u kojoj svi mi zivimo. Ali ja sam ceo svoj zivot zivela najvece kosmare.

Alex je stezao Stefani koja je drhtala u njegovom zagrljaju. Plakao je,videla sam te suze u njegovom pogledu..

,,Isuse..." -to je bilo sve sto je Harry uspeo da kaze. Drzao me je cvrsto,nije hteo da me pusti. Pred ocima mi je prosao zivot.

Moje lazno detinjstvo,nestali otac,moje staro slabasno srce,nevin decko koga sam ubila iz cistog hira,Harry-eva ljubav prema meni,Lukova izdaja,Stefani,uvrnuta vampirska porodica,Satana,i..moja majka. Kako bih zelela da sam vise vremena provodila sa njom,da joj nikad nisam rekla:,,Mrzim te!",kao one noci kada sam upoznala Luka. Tako mi nedostaje. Deo mene ostao je prazan.

I nikada nista nece moci da ispuni taj prazan deo mene.

Mama... Zasto te nikada nisam zvala po imenu? Zasto Vanessa? Zasto?

Nedostajace mi tvoji saveti,razgovori sa tobom,osmesi,glas,tvoje uvek izgorele palacinke,tvoj miris,kosa u koju sam mrsila prste... Nedostajaces mi ti.

,,Seko.."-jecajuci je izustio Alex. Pruzio mi je ruku koja vise nije bila jaka kao nekad. Harry me je pustio,i kratkim nesigurnim koracima,uspela sam da dodjem do njega. Stefani me je zagrlila i milovala po kosi.

,,Proci ce,seko,proci ce...budi jaka,to sada moras biti.." -rekla je.

Proci ce. Ali da li je jedina nada u tome da ce sve proci? Proci ce i sreca,i radost,tuga,bol... Proci ce i zivot,time sto smo se nadali da ce sve proci.

Veceras je nebo dobilo jos jednu zvezdu. O Boze...molim te pazi na moju mamu gore,i ne daj da joj se ista desi... Cuvaj je,neka bude srecna gore,kada to nije uspela ovde,dole. Reci joj da me ceka,da cu i ja doci gore jednog dana.

Harry:

Astra nije zasluzila da joj se ovo desi... Osetio sam kako joj srce ne kuca istom jacinom kao kada je gospodja Vanessa bila ziva. Kako i bi. Najgore je izgubiti majku,ali ja sam kroz to davno prosao. Sada je i Satana mrtav. Ali ne zanima me on.. Na kraju je dobio ono sto zasluzuje. Zbog njega su veceras dve osobe ostale bez majke. A jedna od njih je ljubav mog zivota.

Kajem se za svaku grubu rec koju sam joj rekao,za svaku stvar koju sam joj uradio na silu,za sve... Kunem se da ce od sada Astra biti srecna. Potrudicu se da me zavoli. Ne mogu da zivim bez nje...

Ne znam kako je Luke mogao da je izgubi. Platice mi za svaku njenu suzu. Sramota me je sto mi je brat.

Astra:

Mrzim ovu noc. Mama...mama... Zar je ovo trebalo da se desi da bih shvatila koliko mi znacis ti,i koliko me Harry stvarno voli? Nisam bila svesna koliko me voli i zao mi je zbog toga. Trebala sam da otvorim oci ranije... Nadam se da jos nije kasno... Mislim da osecam nesto malo prema njemu...

Kisa pljusti,a napolju je hladno. Harry nas je odvezao kuci,i ostao sa Alexom u salonu. Stefani je pokusala da me uspava. A onda sam se setila da mi je mama rekla,da na trecem spratu nase kuce postoji jedan kovceg koji cu smeti da otvorim posle njene smrti... Dugo sam razmisljala da li da ga otvorim,i odlucila sam. Vreme je da otkrijem pravu istinu. Popela sam se na treci sprat sa Stefani. Da nije bilo nje,ne bih mogla da stojim na nogama. Zahvalna sam joj.

***

Harry:Alex,smiri se... Znam da ti je tesko ali barem pokusaj da budes jak pred Astrom..Ti i Stef ste joj sad jedina porodica..

Alex:Harry.....reci cu ti nesto. Hvala ti sto si nocas bio tu sa nama. Da tebe nije bilo,Astra sad ne bi bila ziva.. Tek sam sad shvatio koliko si dobar... Poznajuci Astru,imas sanse da te zavoli.

Harry's POV:

Kada je to rekao,povratio mi je nadu,ali nisam mogao biti srecan pored njegove tuge.

***

,,Ne..nije istina,nije istina".-rekla sam,sa nevericom.

,,Seko,sta je bilo?!" -pitala me je Stefani.

,,Stefani...nas..nas otac..on je ziv".

,,Molim..".-glas je poceo da joj podrhtava. Ovo je kap koja je prelila casu. Donela sam odluku. U trenutku kada sam sisla u salon,i pokusala da objasnim Alexu sta sam procitala u pismu iz kovcega,ali prekinulo me je zvono na vratima. Besno sam otrcala da otvorim.

,,Ko sm.."-nisam uspela da zavrsim recenicu.

,,Dobro vece. Moje saucesce,zao mi je zbog Vanesse. Ja sam Jake. Ovaj..trazim Astru,da li je ona ovde?".

Sed covek,pokisao od kise,nasao se preda mnom. Nakon sedamnaest godina,preda mnom stoji covek o kome sam mastala ceo svoj zivot. Preda mnom stoji moj otac.

,,Tata..?". -jedva sam rekla.

,,Astra,to si ti?!".

Skocila sam mu u zagrljaj. Posle toliko godina.. Mama ga je poslala nama,sigurna sam. Mama.. Zasto sada nisi ziva.. Koncno bi cela porodica bila na okupu...

Ovo je znak da zapocnem nov zivot.

,.Astra,mogu da ti objasnim sve.."-na brzinu je izgovorio.

,,Ne. Ne zanima me. Zelim da zapocnem novi zivot,bez tragova proslosti".

Ove crne noci,zvezde su mi odnele majku,a poslale oca.

Dugo smo pricali. Grlio je u isto vreme i mene,Alexa i Stefani. Harry je sedeo u fotelji preko puta nas,i gledao nas sa osmehom.

Gubim se u njegovim zelenim ocima...osecam da je to ljubav... Ja..ja volim Harry-a. Mama,vreme je za nov zivot. Znam da nas sad gledas,i da si srecna,iako nisi ovde. Volim te mama,volim te.

*7 godina kasnije*

E ovo vam je kraj prve sezone price. Druga sezona pocinje prve nedelje oktobra. Nadam se da ste pratili prvu sezonu i da vam se svidja. Potrudicu se da stavljam slike iznad delova.

Jos nesto... U drugoj sezoni,Astru ce 'glumeti' Nina Dobrev.

Hvala svima koji citaju,votajte i komentarisite <3

Love ya :*

Stars of darkness...Where stories live. Discover now