12.Deo

98 7 0
                                    

Ceo moj zivot bio je laz. Ceo svet se prevrnuo za pet minuta. Bilo je previse dobro da bi bilo istinito. Nije fer. Ja..ja samo hocu da konacno budem srecna....
Evo sta mi je Alex rekao:
Alex:Astra...Ti...ti stvarno zasluzujes sve najbolje. To i sama znas. Sve ove lazi koje smo ti mama i ja pricali od detinjstva bile su za tvoje dobro..
Ja:Alex,predji na stvar molim te. Mislim da necu izdrazati jos dugo.. Toliko je bola u meni sada da...
Alex:Dobro. Nasa porodica. Ti si malopre rekla da si vampir,zar ne? Bila si upravu. Jesi vampir. Ali ne samo i ti,vec i ja,mama,nas otac. Cela porodica je porodica vampira. Zao mi je sto si to tek sad saznala... Ali kunem ti se u oca,bilo je iz najbolje namere!
Ja:Cela porodica... Alex..Kako je moguce?!
Alex:Ne ljuti se...navici ces se.
Ja:Vec...sam ub..
Alex:I to znam. Zbog toga tek sad saznajes.
Ja:O.
Alex:Sto se tice naseg oca. On,on ima jos jednu cerku,i ti je poznajes vrlo dobro.
Ja:Ko je ona?!
Alex:Stefani....
Ja:Molim?! Kako je moguce?! Ja,ja..! -suze mi se slivaju. Barem postoji ta jedna dobra stvar u svemu ovom.. To je Stef. Definitivno cu da zapocnem nov zivot. Ali u novom zivotu,osveti cu se za sve. Za svaku suzu,bol.
Alex:Mama bi trebala da dodje uskoro... Ona ce ti objasniti sve vezano za tatu...
Ja:Ima li jos?
Alex:Da. Harry i gad Luke su braca. Njihov otac je zao. Zacarao je nasu majku. Zbog toga je i zaljubljena u njega... Lukov otac zeli nase moci. I planira da ih dobije preko nase majke. Mi ga moramo spreciti. Kada se sve zavrsi,zelim da se upises na fakultet. Okej?
Ja:Da bato. -zagrlila sam ga.
Njegov zagrljaj je nesto sto me uvek vrati u zivot. Svaki slomljen komadic u meni ponovo se sklopio. Spremna sam da svima vratim troduplo jaci udarac. Zelim da pate kao i ja...
Alex me je uhvatio za ruku i poveo ka nasem ogromnom podrumu. Ispred nas su bila ogromna gvozdena vrata sa katancem. Alex mi je rekao da zatvorim oci,sto sam i uradila. Nakon jednog treptaja nasli smo se na nekom mestu koje vise lici na dvorac nekog francuskog vladara neka ogromna kuca. Alex mi je objasnio da su ona vrata magicna,i da samo dobrog vampira mogu da odvedu na mesto koje god pozeli. Dvorac je bio pun orelepih hodnika i soba,ciji su zidovi bili prepuni slika nekih ljudi.
Alex:Seko,ovo je nasa dinastija. Na svakoj slici nalazi se jedan nas predak. Vampirski predak. Jedina osoba u celoj nasoj porodici koja nije vampir bio je nas tata. On je bio vukodlak. Ali mama ce ti objasniti. Ovde se nalazi tvoje nasledstvo. Tvoje moci. Najjace moci na svetu pripadaju tebi. Ti si izabrana. Zbog toga ti je trebalo novo srce... Jace srce. Mada nije trebalo da bude Harryevo.
Ja:Sve ovo...sjajno je. Izgleda da je istina da tek posle tragedije dolazi sreca. Ali nesto mi govori da ovo nije kraj. Alex,bice jos nesto lose.
Alex:Mozda. Ali ne daj da te to slomi.
Ja:Necu.
Alex mi je rekao da trebam da dobijem nove moci uskoro. Dobila sam ih. Prvi put se osecam potpuno. Stajem ispred ogledala. Gnev me obuzima i svem snogom vampirske energije lomim ogledalo ispred sebe. Ah ta magija. Pocela je da mi prija. Osecam se tako mocno.
Alex:Ajde idemo kuci. Vreme je. Zatvori oci.
I opet nakon treptaja vratili smo se kuci.
Alex:Astra jesi li dobro? Zbog Luka mislim?
Ja:Nikad bolje nisam bila. Ne treba mi on. Dobice osvetu.
Alex:Ne sumnjam u to.
*few mins aft that*
Mama:Stigla sam!
Kao munja sam stala ispred nje.
Ja:Alex mi je ispricao istinu o mom zivotu. A sada od tebe zelim da cujem istinu o mom ocu. Dakle cekam.
Mama:Astra,ja...
Ja:Gotovo je sa lazima shvati! Nemas kud,pricaj!
Sela je na trosed.
Mama:Uh... Vidi Astra,imas polusestru.
Ja:Znam,Stefani.
Mama:Tvoj otac i ja smo se mnogo voleli. Bila je to velika ljubav,jaca od bilo cega. Ali ta nasa ljubav,nije bila moguca. On je bio vukodlak,a ja vampir. Kada sam rodila Alexa,poceli smo da bezimo od nasih porodica. Nakon dve godine rodila sam tebe. A legenda kaze da ce roditelji odabranog zenskog deteta biti vampirica i vukodlak. Legenda kaze da se to dete rodilo u Francuskoj,a tu si se ti rodila. Ti si dete vampirice i vukodlaka. Ti si odabrana. Astra moja,rodjena si na pun mesec,a nebo je tada bilo puno zvezda. Zato si dobila ime iz drevnog latinskog jezika,Astra (zvezda). Ceo vampirski svet i svet vukodlaka saznao je da se rodilo odabrano dete. Odmah su otisli u Francusku i nasli nas. Razdvojili su mene i tvog oca,i uvedili me da je umro. Pre svoje smrti tvoj otac Jake se ozenio opet i dobio cerku Stefani. Na dan rodjenja tvoje polusestre,Jake je nestao i to je poslednje sto sam cula o njemu. Izvini Astra.
Ja:O mama...
Pala sam joj u krilo a ona me je pomilovala po glavi. Kao kada sam bila mala... Nedostajao mi je taj osecaj. Zanima me da li mi je otac ziv.. Ostaje misterija. Neko kuca. Idem da otvorim.
Xxx:Astra!
Ja:Ti...oh nedostajala si mi!
Xxx:I ti meni! Jel ti Alex ispricao sve?
Ja:Da,udjii.
Kraj 12. dela.
Sorry nisam mogla brze. Votajte i komentarisite,meni to mnogo znaci <3
Odoh sad. Obecavam da cete u naredna dva dana dobiti 13.deo :)
Bajjj :*

Stars of darkness...Where stories live. Discover now