5. Deo

223 12 0
                                    

Boze ko su sad ovi?....

Ja:Ell,ovaj decko mi je bas poznat. Mislim da sam ga vidjala ranije,jel ga ti znas?

Ell:Pa ti si skroz odlepila. To je Luke.

Ja:Stv..stvarno?!

Ell:Da budalo. Uostalom sta ce on kod tebe?

Ja:Otkud ja znam.

Ell:Odmeravao te je.

Ja:Briga me.

Slegnula je ramenima. Otisle smo do moje sobe. Pustile smo moju pesmu Wrecking ball. Inace ja sam pevacica. Ne volim da pricam mnogo o tome. Pre nego sto smo otkrili da moram na transplantaciju srca imala sam i koncerte. Sve sam imala. Ali sada cu retko kada moci da pevam... Pevusila sam pesmu. Zvono na vratima nije prestajalo da zvoni. Gosti su dolazili. Ell i ja smo sisle u veliki salon. Bilo je toliko ljudi tu. Kada smo se nas dve pojavile poceli su da aplaudiraju. Wau. Mama je preterala. Sela sam na jedinu slobodnu stolicu. Odmah pored Luka.. Mama je pricala sa onim covekom koji je prvi dosao sa Lukom. Okrenula se prema meni i napravila nezadovoljnu grimasu sto u prevodu znaci :,,O tvojoj kosi i odeci razgovaracemo kada gosti odu!". Uzela je casu od sampanjca i nozic. Pocela je da udara nozic o casu trazeci govor:

Mama:,,Dragi moji gosti,pozvala sam vas na ovo malo slavlje zbog nase Astre,koja se svom srecom pre nedelju operisala i dobila novo srce. Ali,to nije jedini razlog zbog koga ste ovde. Gospodin Bieber stariji,otac Luka Biebera i ja resili smo da se vencamo! Znam da je ovo veliki sok za sve vas pogotovo za moju Astru i njegovog Luka.

Aplaudirali su. Ne! Necu to da dozvolim! Ne!

Nesto je u meni proradilo. Ustala sam ispred svi njih i pocela da se derem:

Ja:Zaboravila si tatu! Ne mogu da verujem sta si mi uradila! Mrzim te! -svom snagom sam bacila ogroman sto za kojim su svi sedeli. Uplaseni,odskocili su od stola,a ja sam istrcala napolje. Ell i Luke su posli za mnom. Mogla sam cuti mamu kako govori:,,Ne Astra,dete,stani! Vrati se! Astra! Astra!". Ali nije me bilo briga. Mrtva je za mene. Usla sam u svoj crveni kabriolet. Ell i Luke nisu hteli da me puste pa su i oni usli u auto. Dala sam gas.

Luke:Astra,jesi li dobro?

Ell:Smiri se likuso. Da li shvatas ko je sve bio tamo?

Cutala sam. Luke iz cepa vadi Marlboro. Pruza mi. Nikada do sada nisam pusila. Ali sam ipak uzela i zapalila jednu cigaretu. Uvukla sam dim i pocela da kasnjem. Za koju sekundu svi smo pukli od smeha.

Zaboravili smo na sva sranja. Ali da li cemo Luke i ja biti kao brat i sestra sad? Od svega najmanje to zelim. Odvrnula sam njegove,moje i Elline pesme. Slusali smo njenu pesmu ,,Problem". Bilo nam je super. Luke mi je rekao gde da idemo i stigli smo tamo. U klub VIP. Navodno,to je bio klub samo za poznate licnosti. Usli smo unutra i poceli da se zajebavamo. Djuskali smo uz Anacondu od Nicki Minaj,zajedno sa Neymarom. Zatim smo eksirali Jacka. Sati i sati su prolazili,a mi smo se zabavljali kao da nam je poslednji put u zivotu. Napili smo se pa nas je Neymar odvezao kod njega kuci. Prespavali smo tu. Nebo je nocas crno,a zvezde su svuda. Ali ne svidja mi se ta crna nijansa neba. Mracna je. Samim tim su i zvezde mracne. Zvezde tame. Najezim se pri pomisli na to.

*morning*

Ell:Dobro jutro spavalice.-rekla je pruzivsi mi solju sa kafom.

Neymar:Gledali smo te dok spavas. Mrmljala si svasta nesto. Hahahahah. -nasmejala sam se.

Ell:Jel znas da si spavala sa Lukom zagrljena?

Ja:Molim?!

Neymar:Bili biste lep par.

Ja:Ma daj...-priznajem da mi se malo i svidela ta pomisao. Luke i ja? Ko bi rekao.

Luke je usao u sobu i bacio novine ispred mene:

Luke:Provali sta pisu! Hahahaha. Debili

Ja:Da li su tolki retardi? Au.

U naslovu je pisalo:

,,DA LI SU LUKE I ASTRA ZAJEDNO?".

Svasta su napisali. Previse izmisljaju gluposti...

Krenuli smo ka svojim kucama. Veceras ponovo izlazimo. Jedva cekam.

Sa mamom nisam razgovarala. Ljuta sam na nju i tesko cu joj preci preko toga.

Ja:Kad je vencanje?.

Mama:Krajem zime.

Ja:Super.

Mama:Mislila sam da te ne zanima.

Ja:I ne zanima me.Samo trazim razlog da ne dodjem tamo. A razlog zavisi od datuma. Necu doci. Bicu na koledzu.

Mama:Mnogo me boli to sto si ljuta na mene.

Ja:Tvoj problem. Odjebi.

Mama:Astra! Sta je sa tobom! Promenila si se!

Ja:Tako cu najmanje biti povredjena.

Ucutala je. Usla sam u svoj auto. Pocela sam da slusam Lukovu pesmu Confident.

U jednom trenutku,pesma se prekinula,a na mestu suvozaca se pojavio Harry.

Ja:Mars.

Harry:Ohoho. Postali smo drski. Menjas se.

Ja:Ti si kriv. A sad odlazi. Odmah!-prodrala sam se

Harry:Necu ti dozvoliti da se zaljubis u Luka. Ne znas ti ko je on. Nista ti ne znas.

Zaustavila sam auto. On je izasao i osvrnuo se. Odjednom je nestao. Da li se meni sve ovo prividja? Nema sanse da je Harry ziv,a jos manje da je vise od obicnog coveka. Ubrzala sam... Daj Boze da je sve ovo samo kosmar.

Stars of darkness...Onde histórias criam vida. Descubra agora