Mislim da osecam zedj za krvlju. Ili mi se samo cini. Ali ako sam ja stvarno vampir...kako na primer Alex nije? Ili mama. Tata? On je mrtav. Nije moguce da je iko od njih vampir,a da ja jesam. Nesto mi tu ne stima.
Sta ako...
Luke:Astra? -trznula sam se.
Astra:A?
Luke:Nije 'a' nego molim. Stigli smo.
Nasmejao se.
Ulazimo u neki meni nepoznati klub. Sve mirise na duvan. Skoro svi su bili muskarci. Uplasila sam se i srce mi je zalupalo. Cula sam Harryev glas u svojoj glavi kako mi govori da se me plasim. Trenutak nakon toga srce mi je normalno kucalo,a strah je ispario.
Xxx:Dobro vece Luke. Dobro vece gospodjice. Isti sto kao uvek?
Luke:Da.
Povukao me je za ruku. Jedva smo prosli kroz guzvu. Od sveg dima,pekle su me oci. Luke je stao. Nasli smo se ispred velikih vrata. Povukao je kvaku i usli smo.
Pred mojim ocima su se stvorila petorica momaka. Soba je ogromna,a zidovi su zlatne boje. Svi su stajali za stolom za rulet i bacali novac. Kada su videli Luka pozdravili su se sa njim. Odmeravali su me,sto mi je poprilicno zasmetalo. Ubacili su me u igru. Bacila sam 1000 € na 11,crno. Jedanaest mi je omiljeni broj a crna jedna od omiljenih boja. Vene na desnoj saci bile su u obliku broja 11 i postale su tamnije otkako mi je Harry ono uradio. Olos. Covek koji radi u klubu zavrteo je rulet. Polako staje. Sada se skroz zaustavio.
Xxx:I 11 crno. Cestitam.
Ja:Hvala hahahah.
Luke:Bravo ljubavi.-poljubio me je.
2Xxx:Ljubavisite posle.
Luke:Austin,oladi.
Austin:Samo kazem.-pogledala sam u tog Austina. Pa ja njega znam. On je pevac,bas kao i ja,Luke,Ell,.
Prelep je. Nosio je crnu koznu jaknu i pamucnu kapicu. Oko vrata je imao lancic sa krstom. Preplasila sam se kada me je prostrelio pogledom.
Ja:Ej Luke,ajmo odavde,plasim se... -rekla sam saputajuci mu reci na uvo.
Luke:Okej.
Izasli smo iz kluba. Sala sam na pod. Luke pored mene. Zapalio je Marlboro.
Ja:Luke?
Luke:Astra?
Ja:Ne zezaj se.
Luke:Dobro,dobro izvini.
Ja:Da li si ikad nekog ubio?
Luke:Zasto te to zanima?
Ja:A zasto ne?
Namrstio se. Kraj. Vreme je da sve saznam.
Luke:Ja..to je moja davna proslost. Vise se ne hranim ljudskom krvlju. Da ne mislis mozda da i ti...
Ja:Ne. -zaustavila sam ga pre nego sto je zavrsio recenicu.
Luke:Sigurno ne osecas bilo kakvu neprestanu zadj?
Pogledala sam ga kao da sam zgresila nesto...Da li da ga slazem? Ne,ne smem. Oci mi se pune suzama.
Luke:Ej,ej,ne placi okej? Reci mi sta je bilo,znas da sce mozes da mi kazes.
Ja:Nisam,htela,stvarno ne znam sta mi je bilo,samo sam....-ucutala sam. Pokusavam da izbacim sve iz sebe,ali ne uspevam...ne uspevam.
Luke:Polako pricaj.
Obrisala sam suze i tiho mu ispricala sve za Harrya,krv... Naslonio je celo na sake,kao da se razocarao u mene.
Ja:Luke? Luke,ne ljuti se molim te...
Luke:Nisam ljut. Da li znas sta ce se sad desiti? Jao Astra...Astra..
Ja:Sta ce biti?! Molim te reci mi...
Luke:POCECES DA UBIJAS LJUDE ZBOG POTREBE ZA KRVLJU!
Besneo je i vikao. Srce je kucalo i kucalo kao da ce da eksplodira. Osecam i da je Harry besan. Kuda ovo vodi?
Luke je cutao i nije hteo da me pogleda. Ne zeli da postanem ubica. On me voli i zeli mi sve najbolje. Znala sam to ali opet me je svaka njegova rec bolela... Odvezao me je kuci.. Izasla sam iz auta.
Ja:Luke..
Luke:Ne govori nista..
Ja:Zao mi je.
Luke:Vidimo se za par dana. Imam posla u studiju..Cao.
Mahnuo mi je. Otrcala sam kuci i bacila torbicu svom snagom. Usla sam u svoju sobu odmah,jer me je mrzelo da se pozdravljam sa Alexovim drugovima.
Bilo je jedan sat ujutru.
Ugusicu se u sobi.
Moram da izadjem napolje.. Moram.
Uzela sam svoj Gucci kaput i zaputila se ka obliznjem parku. Dok sam hodala,razmisljala sam..
Samo da sam bila zdrava...nista od ovoga se ne bi desilo..Ne bih zivela u zabludi i mislila o tome ko sam zapravo.. Usla sam u park ne obaciruci se.
Svaka misao se prekinula.
Sudarila sam se sa nekim.
Xxx:E pazi moronko.
Ja:Kome ti to?!-lupila sam tom nepoznatom mladicu samar.
A onda...Onda ne znam sta me je navelo na to,ali zelela sam...jako jakoda ga ugrizem za vrat i napijem mu se krvi.
Ja:Hej! -okrenuo se. Stala sam ispred njega i..uradila sam to. Zelj je prestala.
Ne. Ne. Nisam to ja uradila! Ne. Mrtav je. Boze!
Otrcala sam iz parka,i ostavila ga da lezi.
Krenucu kod Ell.
Ja sam ubica...ne..ne.
Ja:AAAAAA!
Taj krik. To je bio krik bola. Bola koji se nakuplja u meni i razara me.
Zvonim kod Ell.
Otvara vrata.
Ell:Astra,boze sta je bilo?-rekla je i zagrlila me.
Ja:Ubila sam..ubila sam..ubila. Ubila.
Ell:Sta pricas bre?! Ajde brzo ulazi unutra!
Gotova sam. Ne mogu ziveti sa tim da je neko zbog mene mrtav. Harry se ponovo pojavio kao nezvani gost u mojoj glavi govoreci: ,,To je moja devojka".
....
Eto i 10. dela :)
Nisam mogla da ga napisem u dogovoreno vreme morala sam da ucim ._.
Necu moci da odgovoram na komentare,zbog emaila -.-
Ako vas zanima nesto,javite se u box :)
Nadam se da vam se svidja <3
Love ya :*
YOU ARE READING
Stars of darkness...
FanfictionAstra je devojka koja je ceo zivot zivela u lazi. Imala je slabo srce,i trebala joj je operacija. Nakon transplantacije,zivot joj se menja iz korena. Saznaje da nije obicna devojka,vec da je vampir. Nakon toga,sve je postalo mracno. Ljubav postaje A...