13.Deo

96 7 0
                                    

Onoh trena kada je Stef usla,mama je izjurila iz kuce,sto nas je sve zacudilo. Alex je doviknuo iz kuhinje:,,Ej Stef". Ona mu je mahnula. Mmm kako lepo mirisu spagete *-* Alex kuva bolje od mame i mene,a musko je. Mami to nimalo ne smeta jer u vecini slucajeva on sprema rucak,a ne mama,dok je meni to smesno. Ostavio je sos da se skuva,i seo pored nas na trpezarijski sto. Taman kada sam htela nesto da pitam Stefani,on je poceo da prica.
Alex:Stef,volis li spagete?
Stefani:Naravno! Ne verujem da me to pitas.
Alex:Veruj,veruj.
Ja:Pa,Stefani,znas saznanje da si mi ti polusestra veoma je sokantno za mene,jer sam tek danas saznala. Hoces li mi reci nesto vise o sebi i svojoj porodici?
Stefani:Hocu. Samo ne znam odakle da pocnem..
Alex:Od pocetka.
Stefani:Hahahah okej.
Ovako. Ja sam trece dete naseg oca i rodjena sam u vreme svadjanja izmedju porodice vase majke,naseg oca,i moje majke. Tri porodice su se medjusobno svadjale. Svakim danom je bilo sve gore i gore. Porodica naseg oca je objavila rat porodici vase mame. Moja majka je stajala po strani,i nije se mesala u svadje. Znala je da se vasa mama i otac idalje mnogo vole i da nista nece zaustaviti njihovu ljubav... Zelela je da njih dvoje idalje budu zajedno. Zbog toga,one zore kada je rat trebao da pocne,moja majka me je ponela u narucju i krenula sa mnom i sa mojim starijim polubratom u jednu..
Alex:Imas polubrata?!
Stefani:Niste znali?
Ja:Ajmo jos komplikovanije....Nastavi..
Stefani:Moj polubrat je mamino prvo dete rodjeno iz ljubavi nje i jednog vukodlaka. Desilo se isto sa njom i tim vukodlakom kao i kod oca i vase majke... To dete je odabrano musko dete. Dakle... Povela je mene i mog polubrata u sumu u jednu kolibu. Tu smo bili 15 dana... 15-og dana dosao je vukodlak,ljubav moje majke. Nasao nas je i odveo u palatu svoje porodice. Njegov otac se rasrdio i naredio da pogube moju majku....i to se desilo. Od tog dana taj vukodlak se promenio,postao mracan i zao... Legenda kaze da je jedini nacin da povrati dusu moje majke da ubije prvu ljubav svog najboljeg prijatelja..naseg oca. A ljubav oca je vasa majka...
Zbog toga..
Ja:Molim?! Kako je ime tog vukodlaka koji zeli da ubije nasu majku?!
Stefani:Sartan..
Alex:Pa to je ime Lukovog oca!
Stefani:Mog polubrata? Tacno.
Ja:Onda to znaci da....
Stefani:Da je nas otac bio najbolji prijatelj sa Sartanom! I da je Sartanin sin Luke...ali Sartana ima jos jednog sina,svog zlog naslednika,a to je Harry.... Sartana ce ubiti vasu majku i mi to moramo da sprecimo!
Ja:O Boze...
Alex:Astra,naplaticemo im za svako zlo koje su ti naneli! I tebi i nasoj majci!
Stefani:Mogu da osetim da Sartana veceras planira da ubije vasu majku..u sumrak.
Ja:Onda je vreme da podjemo!
Klimnuli su glavom. Alex mi je sapnuo na uvo sta trebam da radim da bih poletela. Izazvala sam unutrasnju magiju i podigla se u nebesa...
Stef:Letite istim putem kao i ja.
Alex:Okej.
Ubrzo smo stigli na jednu liticu...sakrili smo se iza zbunja i ugledali kako se kola zaustavljaju. Skoro je pun mesec. Mama i skot Sartan su izasli iz kola. Drzao ju je za ruku. Izgledala je zacarano... Izvadio je pistolj i napunio ga srebrnim metkom. Gledala je u njega sa divljenjem,a nije imala pojma o cemu se radi.
Sartan:Reci mi da me volis.
Mama: Ja te...
U tom trenutku je zabljestalo ogromno svetlo i nista nisam videla. Cuo se Sartanov krik. Znala sam da je pao niz liticu. Ali sta se dogodilo?

Stars of darkness...Where stories live. Discover now