ceo|11

13.1K 983 591
                                    

-"Efendim anne?" Bugün onuncuya arıyordu ve onuncuya iyi olup olmadığımı soruyordu ben de onuncuya "iyiyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-
"Efendim anne?" Bugün onuncuya arıyordu ve onuncuya iyi olup olmadığımı soruyordu ben de onuncuya "iyiyim." diye cevaplıyordum onu. Bu da on birinciydi.

"Nasıl gidiyor bebeğim evlilik?" Balayına diye yurt dışına çıkmıştık ve bilin ne eksikti?

Tabii ki de Taehyung!

Her gece tek başıma oteldeki odamızda konaklıyordum. Taehyung asla yanıma gelmiyordu. Ne yaptığına dair en ufak bir fikrim yoktu, her zamanki gibi.

'kim bilir kimin koynundadır' diye bağıran iç sesime isteksizce katılmak zorunda kalmıştım.

Bence de öyleydi.

"iyiyim anne, yorgunum biraz sonra konuşalım mı?" şuan annemle konuşup sorularına cevap verecek havamda değildim.

"tamam kızım, kendine dikkat et!" dediğinde "tamam, sende dikkat et ve babamı öp benim için." dedim ve telefonu kapattım.

Taehyung iki gündür odaya uğramıyor, telefonlarımı bırakın cevap vermeyi, meşgule dahi atmıyordu.

Korkuyordum.

Uzanıyor olduğum otelin yumuşak yatağından kalktım ve dolaba doğru ilerledim.

Buraya geleli üç gün oluyordu ve ben bu üç günde hiç odadan çıkmamıştım - sadece yemek yemek dışında- canım bir hayli sıkılmıştı. Hava güzeldi, dışarıya çıkıp küçük bir gezintiye çıkabilirdim.

Dolaptan yazlık beyaz, üzerinde çiçek desenleri olan askılı elbisemi çıkardım be yatağın üstüne bıraktım. Altına da sandaletlerimi giymek için çıkardım ve banyoya girip üstümü değiştirdim.

At kuyruğu olan saçlarımı saldım ve dudağıma sadece kırmızı mat ruj sürdüm. Çantama odanın kartını koyup komidinin üzerindeki telefonu aldım ve odadan, sonra da otelden çıkıp biraz ilerideki bar cafeye gittim.

İçerisi doluydu ve sigara kokusu ağırdı. Bu kokudan nefret etsem de katlanmalıydım çünkü şuan canım içki içmek istiyordu. En azından biraz çakırkeyif olabilirsem Taehyung'u unutabilirdim, değil mi?

Gözlerimle masaları taradım ve boş olanı gözüme kestirdiğimde oturmak adına oraya ilerledim.

Hareketli müzik hakimdi ortama ve delicesine dans eden bedenler ortamda özgürce gözlerimi gezdirmeme engel oluyordu.

Ofladım ve barmeni aramaya başladım. Gördüğümdeyse yanıma gelmesi için el işareti yaptım.

"Rosa, lütfen." dediğimde başıyla onayladı ve tezgaha doğru yol aldı.

Acaba şuan Taehyung ne yapıyordur?

-
Birkaç bardağın ardından hafif çakırkeyif olduğumu hissediyordum. Kaç bardak içtiğimi hatırlamıyordum. En son hatırladığım kadarıyla beşti ve ben saymayı bırakalı çok oluyordu.

Yanımda bir hareketlilik hissettiğimde o yöne döndüm. Tanımadığım bir erkek yanıma oturmuştu.

"sizi yalnız görünce içim el vermedi. Oturmama izin var mıydı?" sesi çok güzeldi.

"tabii ki," dedim. "zaten tek başıma canım sıkılıyordu."

Güldü. Çok güzel gülüyordu!

"haklısınız, doğrusunu söylemek gerekirse benim de tek başıma canım sıkılmıştı."

Yüzünü incelemeye başladım. Asyalı olmalıydı çünkü gözleri çekikti. Yakışıklı yüz hatları biçimli burnu vardı. Kulağındaki küçük haç işareti olan küpesiyle tam bir tanrısal görünüme sahipti. Sırıttığında ise ortaya çıkan görüntü tam aşık olunası cinstendi!

"siz de mi Asyalısınız?" diye sorduğunda güldüm ve bardağımdaki son şarabı boğazlarımdan mideme ulaşmasına izin verdim.

"evet." dediğimde o da içkisinden bir yudum aldı.

"siz neden yalnızsınız?" diye sorduğunda, sanırım tanımadığım birine anlatmaktan sorun çıkmayacağını düşünerek anlatmaya başladım.

"bir yıldır onu seviyordum." dedim ve barmenin yeni getirmiş olduğu bardağı aldım. İçkiyi midemle buluşturduğumda devam ettim.

"o beni sevmiyordu. Ailemizin zoruyla evlendik ams hala bana karşı bir şeyler hissetmiyor," ellerimi saçlarımın arasından geçirdim. "buraya balayına gelmiştik ama geldiğimiz günden beri kendisi ortalıklarda yok!" Doğru mu yapmıştım bilmiyordum ama sabah hiçbir şeyi hatırlamayacaktım her türlü.

"peki ya siz," dedim. "bu yakışıklılıkta yalnız kalmanız da ayrı bir ironi." Güldü.

"sevdiğim kız bir başkasıyla evlendi."

"bu üzücü." dedim. Taehyung bir başkasıyla evlenseydi çılgına dönerdim. Düşüncesi bile tüylerimi ürpertmişti!

"isminizi bahşeder misiniz, bayan?" dediğinde önümdeki bardakla oynamayı kestim ve "Mi Na." diye cevapladım onu.

"peki ya sizin isminiz?" gözlerini gözlerimden çekmeden konuştu.

"Jungkook."

——
selam ballı çukulatalarım!
jungkook'u da soktum kurguya ehe mdlslsbd
bakalım neler olacak ilerleyen bölümlerde?

—— selam ballı çukulatalarım! jungkook'u da soktum kurguya ehe mdlslsbd bakalım neler olacak ilerleyen bölümlerde?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sınır, 35 oy
15 yorum.
bu sefer gerçekten sınırın geçmesini bekleyeceğim.
herkes 100'er oy sınırı koyuyor bir de benimkine bak allahım dkslldbdjd ne kadar fakiriz kslsldn

ceo ⚘ kim taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin