-
Annem elindeki gazeteyi bana uzatıp bir yazıyı gösterdiğinde elime aldım ve okumaya başladım. Taehyung ve sevgilisinin çekilmiş fotoğraflarıydı. Bu, gazeteyi sıkmama neden olmuştu. Bir şekilde annemin kulağına ulaşmaması için çabalıyordum ama bu sefer başarılı olamamıştım. Mutlu bir evliliğimin olduğunu annem ve babama göstermek için çok çabalamış ve yorulmuştum. Annem artık bana inanmayacaktı."Bu ne kızım? taehyung'la hani mutlu bir evliliğiniz vardı?"
"vardı anne."
"ee bu ne o zaman?"
"bilmiyorum anne, fotoğraflarla oynamış olmalılar. Dün ben ve taehyung evdeydik."
"bu haberden sonra buna inanmalı mıyım mi na?"
"inan veya inanma anne ben sana doğruları söylüyorum!" deyip kapıyı çarptım ve arabama binip eve gittim. Artık buna dayanamayacaktım.
Annem gördüyse Bay ve Bayan Kim de görmüştür ve Taehyung ne yalan söyleyecekti bilmiyordum.
Gözlerimdekilerin boşalmaması için elimden gelen çabayı gösteriyordum. Ama pek başarılı olduğum söylenemezdi.
Taehyung beni sadece birkaç ayda yıpratmıştı.
Eve geldiğimdeyse, hızlı bir şekilde arabayı park edip hızlı adımlarla binaya girdim. Hava kararmıştı ve sağanak yağışlıydı.
Kapıyı kapatıp içeriye girdiğimde, koltukta bacak bacak üstüne atmış olan Taehyung'u görmemle sinirimin katsayısı zirveye ulaşmıştı ve ben, kendimi masaya gazeteyi fırlatırken bulmuştum.
"bu ne, Taehyung?" diye gayet sessiz ve ciddi duran sorumu dile getirdiğimde bana tek kaşını kaldırarak baktı.
Eline alıp okumaya başladığında dudakları kıvrıldı.
"ne varmış, Mi Na?" bacağını diğerinin üzerinden indirdi ve eğildi.
"sevgilimle olan fotoğrafımı koymuşlar, ne var bunda?"
Güldüm. Ne var bunda mı demişti o?
Artık dayanamayacaktım.
"ne demek ne var, Taehyung? Benim de bir gururum var, anlamıyor musun? Ben senin yaptıklarını yapsam hoş olur muydu?"
Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim.
"anneme mutlu bir evliliğim olduğunu söylemeye çalıştıkça herbir yerden açık verdin. Bundan sonra bana asla inanmayacak, Taehyung ve bunun tek sorumlusu sensin!" dediğimde bir hışımla ayağa kalktı ve dibimde bitti.
"beni sevmiyorsun, Mi Na. Neden bu seni bu kadar ilgilendiriyor ki?"
Gözlerim dolmuştu. Kahkaha attım.
"haklısın, seni sevmiyorum ve bu niye gerdi ki beni."
Sesli ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"boşanalım." dediğimde bana gözlerini açmış bir şekilde baktı.
"ciddi olamazsın?"
"gayet de ciddiyim, Taehyung." dediğimde şimşek çaktı ve etraf bir anlığına beyaz oldu.
"iyi o halde!" diyerek koltuğun üstünde duran ceketini aldı, kapıyı çarparak çıktı.
Artık ağlayabilirdim, değil mi?
Ellerimle sehpanın üstündeki vazoyu yere fırlattım ve sırtımı duvara yaslayarak gözlerimi kapattım.
Bu kadar taş kalpli olamazsın Taehyung.
Bu kadar değil.
Beni hiç mi sevmedin, gerçekten? Birazcık bile olsun denemedin mi?
Kalbimi kıramazsın.Tekrar şimşek çaktığında oda kararmıştı. Sanırım elektrikler gitmişti ve ben karanlıkta yalnız kalmaktan korkardım.
Sakin ol, Mi Na. Her şey geçecek. Birazdan elektirikler gelecek ve sen tekrar kendini güvende hissedeceksin.
Bu sefer de ben, hıçkırarak ağlayan sesim, şiddetli yağan yağmurun cama vurarak çıkardığı hoş ses ile başbaşaydık.
Hep yalnız kalmıştım.
Beni sevmeyen birine onu sevdiğimi söyleyememiş, onunla kalarak hayatımı kendime zindan etmiştim.
Artık değil.Artık değil, Taehyung. Senden uzaklaşacağım. Seni seviyor olsam da senden uzaklara gideceğim. Şirket falan umrumda değil. Hiçbir şey umrumda değil. Seni seviyor olmam veya beni sevmiyor olman.
Hiçbir şey.Başıma ağrılar girerken, uzaktan gelen telefonumun sesiyle başımı kaldırdım. Gözlerimi açmaya korkuyordum. Birkaç kez daha çaldığında ayağa kalkıp almaya gidiyordum ki, alnımı bir yere çarpmamla inledim.
Kalp acım bitti bir de fiziksel acım kalmıştı.
Elimi alnıma baskı yapmak için götürürken, aniden burnuma dolan koku ve belime dolanan ellerle bilincimi kaybetmeye başlamıştım.
Sonrası ise.. koskoca bir boşluk.
***
selam çukulatalarım!
acaba bir sonraki bölümde neler olacak?
sınır, 70 oy
50 yorum ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ceo ⚘ kim taehyung ✓
Fanfic"Birleşmemizin sadece babalarımız tarafından mı istenildiğini düşünüyorsun? Üzgünüm, sana yalan söyledim Taehyung." KLİŞE KİTABI DEĞİLDİR!1!1 parkjimin#1, 6.5.19 minyoongi#5, 6.5.19 tamamlandı.