ceo|19

13.3K 977 680
                                    

birkaç ay sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

birkaç ay sonra..

Sadece birkaç dakika içinde mutluluğumu sikmiş, bütün sinirlerimi altüst etmişti.

Bay ve Bayan Kim'in evde olmamasından yararlanmış olmalı dedim içimden.

"Piç!" diye bağırdım ve ekledim.

"O sevgilini iyi becermeler!" muhtemelen beni duymamışlardı çünkü çoktan yatak odasına çıkmışlardır.

Evet, bundan bir ay önce bir sevgilisi olduğunu öğrenmiştim.

Gri Na, onunla konuşmayı teklif etse de ben kabul ediyordum ama gururum buna izin vermiyordu.

Hava soğuktu ve yağmurun yağma ihtimali çok yüksekti. Ceketime daha da sarıldım ve o sinirle almayı akıl edebildiğime şükrettim.

Havanın soğukluğuna rağmen gözlerim yanıyordu.

Siktiğimin gururu her şeyi berbat ediyordu.

Gözlerimden yaşlar dökülürken, çalan telefonumu elime aldım. Bayan Kim arıyordu.

Ne diyecektim ben?

Oğlun çıtır bir kızılı evinde beceriyor mu?

Derin bir nefes verdim ve ellerimle gözümden akan yaşı sildim. Sesimin titrememesini umarak çalan telefonumu yanıtladım.

"Efendim anne?"

"Nasılsın Mi Na'cım? Taehyung nasıl?"

Şuan yatak odasında ve zevkin doruklarına iniyor.

"Oh, o mu iyi annecim. Lavaboya gitti az önce."

"Her şey yolunda mı?"

"Evet anne, tabii ki!"

Yalan. Yalan söylemekten bir gün burnum uzayacaktı. Yanımda duran arabayla gözlerimi dört açtım.

Siktir, diye fısıldadım ve adımlarımı hızlattım.

"Geliyorum taehyuung!" diye yalandan bağırıp beni çağırıyor süsü verdim ve ekledim.

"Anne beni Taehyung çağırıyor, seni sonra arasam olur mu?" dememle yanımdaki arabanın korna bağırtması bir olmuştu.

"Mi Na o korna sesi ne neredesi-"

Yüzüne kapatıp ilerlemeye devam ettim.

"Şişt fıstık gecenin bu saatinde nereye?"

"Önüne bak orospu çocuğu."

"Önüme bakıyorum işte, sana." dediğinde sabır dilenir gibi yaptım ve yere bakıp taş olup olmadığını kontrol ettim.

Ben durduğumda o da durdu ve kapıyı açıp yanıma geldi.

"Hoşt!" diye bağırdım ve iktirdim.

ceo ⚘ kim taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin