Anna vagyok. 16 éves. A szüleim 2 éve el tűntek és a régi barátaim. Anyáék túl órázni mentek, és... azóta se jöttek haza. Magyarországon éltem de Angliába kellett jönnöm mert a család aki be fogadott itt el, a mostoha apám mindig a közeli kocsmában van és részegen jön haza aztán megver. A mostoha anyám mindig más pasival tölti az idejét, ha értitek mire gondolok, persze ezt mint a mostoha apám háta mögött teszi. A suliba sokan bántanak mert más vagyok, a hajam derékig ér és a vége felé vörös, a szemem barna, a ruha táram meg csak fekete. Amióta mindenki hirtelen el tűnt csak feketében járok.
Ajtó csapodást hallottam a földszintről.
-Anna! Gyere le de gyorsan!
Hallottam a hangján hogy megint ivott. Nagy levegőt vettem és le mentem. Elé álltam ő csak rám vetett egy szúrós tekintetet majd mondott, valamit amit persze nem értette majd pofon vágott. Elegem lett hogy mindig vernek majd rá vetettem egy fájdalmas pillantást.
-Takarodj a szobádba!
Majd fel rohantam, el döntöttem hogy ma este el szököm.
/time skip/
Este van, és a "szüleim" már alszanak. El pakoltam a ruháim, és a külön féle cuccaim. Fel vettem egy fekete has pólót, egy fekete szoknyát, és egy fekete bakancsot, majd kétoldalt be fontam a hajam. A konyhába le érve kaját és innit is pakoltam el magamnak, és azért a biztonság kedvéért egy bicskát is majd el mentem. Az erdő felé vettem az irányt mert sokat jártam arra és gondoltam úgyse tévedek el, egy röpke fél óra séta után rá jöttem hogy tévedtem, mert el tévedtem. Majd a távolban meg láttam egy ismerős alakot. Jobban szemügyre és nem hittem a szememnek.
-Ez nem lehet - könnyezni kezdtemFolytatás...
Remélem tetszik ez az első könyvem. És bocsi a helyes írási hibák miatt 😅😅
YOU ARE READING
Jeff és a váratlan szerelem
FanfictionAnna egy hétköznapi lány akinek el tűntek a szerettei 2 ével később találkozik velük, de minden meg változik