8

602 34 4
                                    

Ki találjátok ki volt az ajtóba?  Igen!  Jól gondoljátok! Egy táncoló lila tehén! Na de.. amúgy a viccet félre téve egy fiú állt ott akinek az arca tele volt hegekkel. Jeff sohajtott.  Majd be tessékelte a fiút.

-Mit keresel itt?

-Téged... és.. ki ez a lány?

-Mi közöd hozzá?

-Oké... akkor majd én-. Azzal rám nézett. -. Szia Liu vagyok

A neve ismerős volt. Ja... !  Tényleg ő Jeff bátyja.  Eskü nem ismertem fel.  De Jeff vajon miért utálja?

-Szia én Anna

-Slendy?

-Asszem az irodájában -. Igen neki az is van mint minden úgymond.... "főnöknek".

-Köszi

Azzal Liu el tűnt. Jeff csak rám nézett sohajtott majd meg fogta a kezem és vissza ültünk. Néztük a tévét.  Az igazat meg vallva én meg nem nagyon tettem túl azon a napon,  oké Szandrából ki néztem volna... de Josh?

-Min gondolkozol?

-T.. Tessék?

-Min törőd a fejed? -. Majd egy olyan édes vigyort küldött felém hogy majd el olvadtam.

-S.. semmin-. Bele pirultam.

-Ha.. rájuk gondolsz... nem éri meg. El árultak... de legalább... itt vagy nekem.

Azzal közelebb jött és meg csokolt. A csokból csak L. J perverz nevetése szakított félbe. Azzal Jeff fel vitt a szobájába.  Fura volt látni.  Sose voltam itt. A fal nem volt véres se semmi... mint egy normális szoba..

-Bocsi... szóval... hol hagytuk abba?

-M.. Mit? -.nagyon el pirosodtam

-Hát.. ja igen -. Majd közelebb jött...

/Time skip/
El se hittem hogy meg történt... jobb volt mint gondoltam. Igazából lehet hogy attól függ kivel teszed azt. Jeff már alszik de engem nem hagy nyugodni valami. Majd magához húzott... azzal el aludtam.

/Reggel (vagyis este 😅)
Fel ébredtem hogy Jeff valamit csinál. Éppen öltözött,  és póló nem volt rajta.  Gondolom észre vette hogy fent vagyok mert annyira piros lett a fejem mint egy eper. Majd mosolygott és le ment. Kb 5 perc múlva vissza jött,  hozott kávét, és ennit majd be feküdt mellém és ettünk.

/Time skip/ (sry a sok time skip-ért csak kicsit lusta vagyok 😅😅)
El mentünk gyilkolni,  Jeff-el egymás mellett mentünk míg egy zajt nem hallottunk,  majd egy sikolyt. Jeff magához húzott és akkor valaki felénk futott és gyomron szúrt.  Össze estem és már csak Jeff hangját hallottam ahogy a nevem kiáltotta.

Bocsi ez a rész kicsit rövid lett 😅😅

Legyen folytatás?

Jeff és a váratlan szerelemWhere stories live. Discover now