-A... Anya? -. Teljesen le fagytam mikor meg láttam őt és a szemeimből a könny mint a patak úgy csordúlt ki.
-ANYA! -. szóltam oda mikor ide nézett. El mosolyodott majd oda jött.
-Anna? -.kérdezte
-Anya-. Csak ennyit bírtam ki nyögni amikor meg öleltem és sírva fakadtam, majd egy férfiférfi hang szólalt meg.
-Ági! Gyere már! Slendy ideges lesz! És... ki ez lány? -. Rám emelte a tekintét. Egyből felismertem, sápadt bőr, fekete haj, fehér pulcsi fekete nadrággal és egy fekete torna cipővel. A szája két oldalt ki volt vágva. Jeff volt az.
-A lányom Anna. És velünk jön.
-Felőlem -. Mondta a fiú komoran és el indult.
Én persze csak utánuk mentem, anyukám meg törte a csöndet.
-Na.. és.. mi újság?
El meséltem neki hogy mi történt velem ebben a "röpke" kettő évben majd el szomorodott. Láttam rajta hogy meg bánta ami történt. Majd egy kastélyhoz értünk, az ajtón épp egy magas fekete öltönyös csávó jött ki, akinek a hátából csapok nőttek ki.
-Ki ez a lány?-A lányom... Anna
-Üdvözöllek! Gyere! Sokat hallottam rólad.
Én követtem a csápos tanácsát és be mentem. Majd egy hosszú folyosón végig kísért, a csávó elég pofátlan volt, meg se szólalt se semmi csak ment. Majd ki nyitott egy ajtót amin be léptem és egy csomó creepypasta tárult elém és pár ismerős arc.
-ANNA! -. szaladt hozzám oda Evi és meg ölelt.
-Szia
Félénk voltam mint mindig. És ezt Evelin tudta is.
/Time skip/
Mikor már mindenkivel meg ismerkedtem tök jól el beszélgettem velük, kivéve Jeff-el ő egy ős ellenségemmel beszélt Szandrával. Ben mondta hogy együtt vannak, de Jeff nem nagyon szereti az olyas fajta ribamcokat mint Szandra szóval ne aggódjak a tetszik. Persze én csak el pirultam és beszéltünk tovább. Majd Slendy be jött.
-Menjetek aludni
-De még nem vagyunk álmosak-. Szólalt meg az óra szemű lány
-Na menjetek! Holnap hosszú napunk lesz!
Mindenki fel ment a szobájába, persze Slendy le szögezte hogy 1 órát kapok ki pakolni és menjek aludni. Majd fel mentem Clock meg mutatta a szóbám és be mentem. A fal fekete volt fehér bútorokkal a szoba közepén egy piros szőnyeg helyezkedett el és rajta egy üveg asztal. A szobában volt író asztal, és meg sok más. Meg külön fürdő szóbám is volt. Kb negyed óra után ki pakoltam át öltöztem és el mentem aludni. Egyből el nyomott az álom.Folytatás.....
YOU ARE READING
Jeff és a váratlan szerelem
FanfictionAnna egy hétköznapi lány akinek el tűntek a szerettei 2 ével később találkozik velük, de minden meg változik