A fejembe hirtelen fájdalom hasított majd össze estem.
Jeff szemszöge
Amikor valami puffanást hallottam fel rohantam. Annát láttam ahogy a földön fekszik. Ki dőlt mint egy krumplis zsák. Fel vettem és az ágyra tettem, barna tincsei az arcába lógtak, ezért arrébb tettem őket. Gyönyörű volt. Bánom hogy Szandra a barátnőm. De igazából semmi sem muszály. Szóval, dobni fogom mikor Annát meg hódítottam. Majd be feküdtem mellé és el aludtamAnna szemszöge
Este arra keltem hogy valaki ölel, hátra néztem és láttam hogy Jeff mellettem fekszik. Fekete tincseit arrébb tettem, gondolom meg érezte mert fel ébredt rá. Ki nyitotta a már majdnem szürkés szemet és rám nézett. Én teljesen el vörösödtem majd meg csokolt, én vissza csokoltam amiből tudjátok mi lett. Majd el kezdte le venni rólam a ruhát és saját magáról. Már mind2-en félmeztelenül feküdtünk egymás alatt mikor az ajtó nyitodott. Sally lépett be rajta.-Jeff te mit csinálsz?
-Sally... ne szólj Szandranak oké?
Sally el mosolyodott majd bolintot azzal el ment. Jeff le szállt rólam majd fel öltözött és le ment. Kicsit később mikor mindent el intéztem én is utána majd láttam hogy Szandraval csókolózik. Vissza rohantam a szobámba és vagdosni kezdtem magam. Nem láttam akkor jobb megoldást. VELEM SENKI SE JÁTSZON! Majd eszembe jutott hogy a férfi akit meg öltem az Josh apja volt. Fel se ismertem a házat se a férfit. Megint meg akartam tenni! Éreztem hogy megint meg akarom tenni, es mar Szandraval! De... Jeff őt szereti szóval... nem bántom azt a ribancot. Majd mikor már szét vágtam a kezem le sétáltam. Pulcsit vettem fel a hegyek miatt.
/1 hónap múlva/
A testem minden pontján heg van. Magamat okolom egy csomó dolog miatt. Majd Szandra mondta a Jeff-nek hogy a szüleihez megy, és ha már Jeff-nél tartunk... vele nem beszélek. Ha beszélek is vele akkor is csak a munkáról. Semmi másról! Ő egy idióta seggfej barom! És... ezt ő is tudja. De fáj hogy velem játszott szóval általában bunkó vagyok vele, csak akkor beszélek vele "normálisan'' mikor dolgunk van. De... azzal hogy Szandra el ment volt egy kis bökkenö, hogy a szülei egyszer csak be léptek és Szandra sehol.-Szandra? -. Jeff értetlenül kérdezte
-Azt hittük itt van!
Jeffben fel ment a pumpa és el rohant. Én utána.
-JEFF! Héj! Jeff! Várj!
-Mivan????
-Hova mész?
-Meg keresem!
-megyek!
-Minek?
-Csak mert vigyori! -. Azzal el sétáltam, ő meg jött utánam.
/Time skip/
A városban mindent meg néztünk majd gondoltam meg egy helyre.-Jeff.. ez... hülyén hangzik de... van meg egy hely.. és... van egy meg érzésem hol van.
Jeff csak intett hogy menjek és vezzessem oda, látszólag nagyon ideges volt. Persze meg értem én is az lennék ha helyében. Utána el kezdtünk beszélgetni, és... tök jó fej. De mikor oda értünk egy fehér házhoz Jeff fel ismerte. Hát.. igen Szandra itt lakik, vagyis a szülei. Majd be mentünk és körbe néztünk. Mikor el mentünk egy szoba előtt hangos nyogesre lettünk figyelmesek.
Majd be nyitottunk..... El állt a lélegzetűnk.... a szemembe könnyek szöktek és gyűlölet volt bennem...Legyen folytatás?
BINABASA MO ANG
Jeff és a váratlan szerelem
FanfictionAnna egy hétköznapi lány akinek el tűntek a szerettei 2 ével később találkozik velük, de minden meg változik