3

867 49 3
                                    

Reggel mikor fel ébredtem meg kómás voltam.  Egy zajra ébredtem majd észre vettem hogy át se öltöztem.  Be mentem a fürdőbe ki fésűltem a hajam,  fel vettem az egyik kedvenc ruhám majd ki néztem. Egy maszkos csávó és egy fekete fehér bohóc ordított egymással. 

-ANYÁD JACK!  KI NYIRLAK!

-Mi ez a hangzavar?

-Masky le öntötte magát

-MERT MEG ILYESZTETTÉ!

Jack hangos és eléggé őrült nevetésbe kezdett.  Megnéztem a telefonom és a barátom Josh írt hogy találkozni akar velem,  én le mentem Slendyhez.

-Mit szeretnél Anna?

-találkozhatok a barátommal?

-öhm... persze menj csak

Majd az emeletről egy hangos ordibálás hallatszott amit egy puffanás követett.  Slendyvel egymásra néztük majd fel rohantunk.  Masky egy cseréppel a fején ült az asztalban.  Igen... az asztalban mert be tört alatta. Jack meg félig kint volt a szobából félig bent,  amit úgy kell érteni hogy a feje a szobában volt a hátsófele meg a folyosón.

-Na... íze... akkor... Megyek

-O... Oké -Slendy ökölbe szorította a kezét és a ordított egyet. -. MEKKORA SEGGFEJEK VAGYTOK!

Én csak mentem lefelé,  megláttam Szandrát és Jeff-et a kanapén.  Jeff át karolta Szandrát,  a csaj meg hozzá volt bújva.  El mentem mellettük majd ki az ajtón.  Fájt,  de értettem miért. 

-Nem... az nem lehet...

Az erdő szélén rá jöttem mit is érzek,  bele zugtam Jeff-be. Abban a tudatban mentem tovább hogy Josh ott van nekem és Szandra így is utál.
/Time skip/
-Szia

-Szia-. Josh meg ölelt majd meg csokolt. Vagyis... csak akart

-megyünk sétálni?

/Time skip/

Joshal minden oké volt.  De valahogy másabb lett. Mintha már Jeff lenne az akibe szerelmes vagyok,  arra vagyom hogy öleljen,  csókoljon.  Mintha nem is én lennék,  mindig arra vágyok ami lehetetlen.  Főleg hogy csak egy napja ismerem.  Tipik Anna,  tudja hogy ugyis fájni fog de azért bele zúg.

-Nekem mennem kell szia -. Majd el rohantam.  Josh utánam ordított hogy szia,  de szerintem furcsalta a helyzetet.  Majd meg láttam hogy Clock ott jön velem szembe.

-Anna!  Gyere gyorsan!

- Mivan? 

-Gyere!

Rohantam Clock után ahogy csak tudtam,  és persze amennyire a lábam bírta.  Majd a ház elé érve ott állt egy ismeretlen fiú.

-öld meg!  Meg akar ölni minket!

-mi..??  Miért nem te?

-el vesztettem az erőm! -. Majd a lány össze esett.

Be gurultam ideges mentem az idegen felé,  és ő a kését elő húzva futott felém.  Én ki vettem a kezéből és a fejébe szurtam.  A szeme fekete lett és a kezemen fekete inda szerű dolgok tekeredtek fel,  ki nőtt a hatambol egy fekete angyal szárny.  Mikor ki beleztem hátra fordultam és mindenki ott állt táltott szájjal.

-Anna.... ez...azta... -. Ámúlt az óra szemű lány

-Ez nem csak színjáték lett volna?  -. Kérdezte Sally.

-HOGY MICSODA?

-Ezt... nem kellett volna tudnia....

-Ki találta ki?

-Anna... nyugi!  Csak meg néztük hogy creepypasta vagy-e... és... igen az vagy -.  Büszkén nézett rám édes anyám. 

-és... most? -. Kérdezte Ben

-BULIIII-. mondta Evelin

Igen... tipikus Evelin... be nem áll a szája és mindig szórakozik. Be mentünk és láttam Szandra arcán hogy féltékeny.  Gondolom ő nem creepypasta csak Jeff ribanca. 

/Time skip/
A buli végén Slendy ki jött. 

-Valamit közölnöm kell

-Rossz vagy jó hír? -. Kérdezte Sally

-Rossz... nagyon rossz... -mondta Slendy

Folytatjuk.....

Jeff és a váratlan szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora