/Jeff szemszöge/
Futott felének valaki és bele szúrt egy kést Anne hasába, majd Anne össze esett. Én a nevét kiáltottam a támadó le vette a kapucniját amiben meg villant az arca.-Szandra?
-Ki más? Te az enyém vagy! És ez az olcsó kurva nem állhat közénk.
-Nem, nem ő állt közénk! Hanem az hogy te le feküdtél mással! A hátam mögött! És amiért össze jöttél velem.... ribanc vagy... de még mekkora! Maradj távol tőlem és tőle is!
-De Jeff! Rá jöttem hogy szeretlek! Nagyon! Kérlek ne hajíts el magadtól!
-Nem én hajitottalak el! Hanem Te! És most kotrodj! -fel vettem Annát, és mikor Szandra nekem akart jönni én el löktem és el futottam a szerelmemmel. Meg álltam egy el hagyott háznál és be futottam. Le raktam Annát egy kanapéra el láttam a sebet, és néztem a lány gyönyörű arcát és csillogó mégis sötét hajat.
/Anna szemszöge/
Mikor fel kelltem nem éreztem már nagy fájdalmat. Ki nyitottam a szemem és Jeff ült ott és nézett. Illesztő volt ahogy nézett, az igazat meg vallva félek tőle. De nagyon szeretem. Fel állt és ahogy meg láttam a hogy meg fogja a kését, meg rezzentem.-Félsz tőlem? -. Kérdezte rideg hangon.
Nem válaszoltam csak néztem tovább, és ő közel jött majd egy ijesztő vigyort festett az arcára. Le guggolt mellém. Én fel ültem és néztem, majd le huppant mellém és meg csokolt. Amikor ez történik mindig el felejtem hogy ki is ő, mit/miket tett, és hogy milyen ijesztő. Majd amikor el váltak az ajkaink ő rám nézett. Szemeztünk majd megint meg csokolt, és megint meg történt.
/Time skip/
Egy óra kb el telt és Jeff meg szólalt.-Mennünk kéne... Szandra már fel adhatta -. El kezdett öltözni.
-Mi? Kicsoda?
-Szandra... ő szurt hason...
-Az a kis... -. Fel kaptam magamra a fekete rövid nadrágom, a kék trikom és be tűrtem, fel vettem a torna cipőmet és ki szaladtam. Hallottam hogy Jeff szólít és jön utánam de le szartam és futottam tovább. És mivel ő gyorsabb utol ért. Hátulról meg ölelt és a fülembe sugta.
-El intéztem.
-Jeff... mit csináltál?
-Shh... -. Majd szorosabban magához ölelt.
/Time skip/
Vissza értünk a bázisra és mindenki nézett hogy hol voltunk, meghát látták a véres ruhámat. Kérdezősködtek de én fel mentem hogy majd holnap mesélek. Majd át öltöztem és le feküdtem, majdnem el aludtam amikor egy hangot hallottam az ablakom felől majd be jött egy árny.-HAGYJ! -. el sikitotam magam, majd felém emelte a kését.
Legyen folytatás?
ESTÁS LEYENDO
Jeff és a váratlan szerelem
FanficAnna egy hétköznapi lány akinek el tűntek a szerettei 2 ével később találkozik velük, de minden meg változik