Amúgy... tudjátok van az a tipikus történet amikor hirtelen minden jóra fordul de van benne valami baki. Hát az én és drága Jeffünk esetében mi 2-en kurvára át lettül baszva... Őszintén én Szandrából mindent ki néztem... és... igen meg ezt is. Na de vissza a jelenbe. Josh és Szandra le voltak fagyva. Josh alul volt Szandra meg gyorsba le ugrott. És így lettem egyszerre mérges és szomorú. Jeff arcán láttam hogy ő se örül annak amit lát. Én mérgesen rá néztem Josh-ra.
-EZT MIÉRT KELLETT?
-meg magyarázom! Szóval... Amikor össze jöttünk.... Szandra már a barátnőm. Volt... de... Szandranak Jeff is kellett nekem meg te...
-TE... rohadj meg! -. Majd ki rohantam.
Nemtom hogy Jeff hol volt de nem láttam hogy utánam jött volna. Én csak futottam és a tudtat hogy egész végig át vert, és a tudat hogy mindenki át vert, annyira fajt hogy futni nem tudtam ezért le ültem egy tó mellett a fa alá és sírni kezdtem.
Jeff szemszöge
Ahogy láttam hogy Anna hirtelen sírva el fut a 2 hazug ember akibe én és Anna is vakon meg bíztunk el árult.-Szandra!
-Jeff.. én...
-Ne aggódj.... Én is meg csaltalak... de... nem úgy mint te engem... mert az csak kétszer volt, te pedig egész végig át vertél! Soha ne gyere a közelembe! És...ami téged illet "drága" Josh... ha Anna közelébe mész szét vágom a szádat! -. Rá emeltem a kést majd Anna után siettem. Őszintén halvány lila fingom se volt hogy merre szaladt de sejtettem hova mehetett szóval arra vettem az irányt.
Anna szemszöge
Én csak sírtam amikor lepteket hallottam. Fel néztem és láttam hogy Jeff ott áll, felém nyújtotta a kezét amit én szó nélkül el fogadtam majd magához ölelt. Én sírtam tovább és egyre szorosabban magához ölelt míg végül meg nem nyugodtam, majd meg látta a testemen a hegeket, ő csak sohajtott.-Ezért meg számolunk-. Majd meg fogta az állam és fel felé húzta hogy rá nézek. -. De nem most -. Majd meg csokolt.
Én vissza csokoltam és ebből megint egy hosszabb csók lett. Én rá néztem és jeleztem hogy menni kéne, de még egyszer magához ölelt mert látta rajtam hogy teljesen össze vagyok törve. Es en akkor el aludtam.
/Time Skip/
Este volt. Újfent, a gyilkosoknak az este a reggel szóval... nekem reggel van XD. Jeff mellettem aludt és akkor rá jöttem hogy ez az egész nem csak egy álom volt. Hanem egy rideg valóság. Jeff meg fogta a derekam és magához ölelt. Én hozzá bujtam majd szotlanul öleltük egymást míg én vissza nem aludtam./Time skip/
Mikor már másodszorra keltem fel Jeff nem volt mellettem, de akkor már tudtam hogy nem álom volt. Szóval rendbe hoztam magam, fel öltöztem és le ballagtam. Mindneki rám nézett szomorúan majd Jeff hátulról át ölelt.-Slendy... miért mondtad hogy Josh meg halt?
-Azt hittük... De csak Szandra és Josh beteg terve volt hogy Jeff ne jöjjön rá mi van köztük. Jeff-el azért jött össze hogy ne oljuk meg se őt se a családját. Josh veled meg a családi vagyon miatt....
-Valahol éreztem -. Le hajtottam a fejem és le hullott egy könycsep a padlóra.
-Sajnálom... azután jöttünk rá hogy Jeff mesélt nekünk... és... Anna... sajnáljuk
-Ezen nincs mit... nektek nem.. csak nekik..
-Igazad van... Pozitív vagy -. Evelin oda jött és meg pasjolta a vállán
Na ebben nem változott... meg mindig az én legjobb barátom... akibe vakon meg bízom... és aki sose árul el. (GamerEvelin792)
/Time skip/
Slender le jött és Jeff-re meg rám nézett. Majd az ajtóra. Jeff és Én oda mentünk és ki nyitottuk-MIT AKARTOK? -. Jeff ideges lett
Folytassam?
YOU ARE READING
Jeff és a váratlan szerelem
FanfictionAnna egy hétköznapi lány akinek el tűntek a szerettei 2 ével később találkozik velük, de minden meg változik