10

487 31 4
                                    

Sikításomat Jeff is meg hallhatta, mivel ne rontott és az idegeb fejébe szúrta a kést. Én le sokkolodtam.

/Jeff szemszöge/
Hallottam hogy Anna sikít, fel rohantam és amikor be nyitottam, Josh állt ott és Anna felé tartotta a kését majd én gyorsan el löktem és fejbe szúrtam. Amikor össze rogyott halott teste a földön, akkor Annára kaptam a tekintetem aki ott ült és le volt sokkolva. Oda mentem és át öleltem, ő csak óvatosan hozzám bújt és nézte Josh halott testét. Slendy be jött és ram nézett.

-Ezt te csináltad?

-Igen...

-Annát akarta bántani?

-Nem bazdmeg csak a parfist akarta meg tépni.

-Jeff..

-Jó na! Igen, őt akarta bántani.

-Nyugtasd meg vagy mittom én. Le viszem és oda adom Eyless Jack-nek.

-Oké

Slendy meg fogta az egyik csápjával a fiú lábát és le vonszolta. Majd Annára néztem aki még mindig remegett. Meg pusziltam a homlokát és ő csak jobban hozzám bújt, én szorosabban át öleltem.

/Time skip/
/Anna szemszöge/
Fel ébredtem, el aludtam. És Jeff-el az oldalamon. Emlékszem mi történt este... és akármennyire is pszichopata, szeretem. Mert megvéd. Josh mindig csak annyit tudott mondani hogy védjem meg magam. Ő meg ölni is tud értem. Majd óvatosan ki kászálodtam az ágyból de úgy hogy Jeff be ébredjen fel. Sikerült így le mentem. Anyát láttam ott és le ültem mellé.

-Jó reggelt... v.. vagyis estét anya.

-Neked is -el nevette magát.

Beszélgettünk majd valaki be rontott az ajtón. Nagyon meg ijetdem a látványtól...

/Folytassam?/

Jeff és a váratlan szerelemWhere stories live. Discover now