KAPITOLA 12

2.4K 212 1
                                    

Nikdo se nikdy nedozvěděl, čím James Lily v Prasinkách okouzlil, každopádně od toho víkendu se z nich stal jeden z nerozlučných školních párů.

Když teď James dosáhl toho, o co celých sedm let usiloval, trávil veškerý volný čas s Lily. Většinou se společně učili v knihovně, nebo se muckali na gauči u krbu v pauzách mezi úkoly. Lilyina motivační metoda měla progresivní účinek na Jamesovi známky, které konečně odpovídali jeho inteligenci a potenciálu.

Sirius tím ale přišel o hlavního kumpána na všechny rošťárny. Ne že by mu jejich žertíky tolik chyběly, vztah s Remem ho zaměstnával dostatečně po všech stránkách.

„Nezávidíš někdy Jamesovi a Lily, že můžou být spolu i před ostatními?" zeptal se zamyšleně Sirius Rema, když byli v ložnici sami, v intimním objetí.

Remus si povzdychnul a odložil rozečtenou knihu: „Tebe trápí, že se nechováme důvěrně i na veřejnosti? Máš pocit, že tím je náš vztah méně skutečný?"

„Ne, tak jsem to nemyslel. Jen by bylo pěkné, nemuset se většinu dne přetvařovat," rychle vysvětlil Sirius.

Remus hořce pomyslel na to, že on musí část svého vlkodlačího já skrývat od útlého dětství a jediná osoba, před kterou je naprosto skutečný, leží teď vedle něj. Po tolika letech, kdy byl dennodenně svázaný společností, jsou pro něj i krátké chvíle se Siriem opravdovým vysvobozením. Sirius mu sejmul ze zad ohromné břímě. Ale chápal, že pro Siria musí být přetvářka frustrující. Sirius byl vždycky ke všem nemilosrdně upřímný a nikdy neměl potřebu si na něco hrát.

„Jo, to jo. Někdy se to určitě změní, Tichošlápku, teď ale není naše doba," dodal Remus povzbudivě a políbil Siria na temeno.

Wolfstar a poslední cesta do BradavicKde žijí příběhy. Začni objevovat