KAPITOLA 17

2K 179 0
                                    

Rána na močálech severního Skotska měla své neobyčejné kouzlo. Pára stoupala vzhůru k obloze a skrz ni se dralo ostré letní slunce a dopadalo malým okýnkem na dva spící muže na manželské posteli v zadní části karavanu.

K okýnku přiletěla sova a dožadovala se dovnitř. Její škrábaní probudilo Siria, okno otevřel a pustil ji. V zobáku nesla dopis, který Siriovi předala, naštvaně ho klovla a spěšně zas vyletěla ven.

Sirius roztrhl obálku a vykřikl: „James se žení!"

Obkročmo skočil na ležícího Rema a zuřivě mu začal mávat dopisem před očima.

„Nech mě si to taky přečíst," zabručel rozespalý Remus a vyškubl Siriovi dopis z ruky.

K dopisu byla přiložená krásná pozvánka, na které se po okrajích honila černovlasá postavička na koštěti za květy lilií jako za zlatonkou. Remus se usmál a četl: „James Potter a Lily Evans vás z celého srdce zvou na svatbu, která se koná 25. 8. od 12:00 v Godrikově dole. Pokud se budete do destinace přemisťovat, přečtěte si, prosím, pokyny na druhé straně."

„To je už za týden!" zděsil se Remus.

„V dopise píšou, že za námi ta sova létá už dva měsíce! Kdykoliv se k nám přiblížila, akorát jsme se přesunuli na další místo," vysvětloval Sirius. Prohlédl si pokousaný prst a pochopil, proč se na něj sova zlobila a ani nepočkala na odpověď.

Remus mezitím vstal, protáhl se kolem Siria, který ho samozřejmě chvíli zdržel v objetí a několika láskyplnými polibky, a rychlými pohyby hůlkou připravil v miniaturní kuchyňce kávu a tousty.

Když se usadili venku před karavanem k snídani, začal Remus plánovat: „Budeme muset sebou hodit a chytit toho upíra co nejdříve. Pak bezpečně schovat karavan a tvoji motorku a asi tak 24. bychom se mohli přemístit k Jamesovi."

„Ok, pošlu jim odpověď," přikývnul Sirius.

Wolfstar a poslední cesta do BradavicKde žijí příběhy. Začni objevovat