O půlnoci nastal konečně ten pravý čas na pozorování hvězd. Remus sledoval postavení planet skrz teleskop a diktoval Siriovi údaje do závěrečné práce. Po nějaké době si Remus uvědomil, že škrábání brku o pergamen ustalo.
Odvrátil oči od teleskopu a podíval se na Siria, který ležel schoulený na dece vedle něj, pergamen pevně svíral v ruce a hlasitě oddechoval.
Remus se usmál a přetáhl přes Siria deku.
Když začalo svítat sbalil Remus všechny jejich věci, polibkem Siria probudil a vypravili se do nebelvírské věže.
V pánské ložnici sedmého ročníku byl jen James, který ležel na posteli a nepřítomně civěl do stropu.
„Kde je Peter?" zeptal se Sirius ve dveřích.
James, kterého otázka vyrušila z vlastních myšlenek, na Siria zmateně pohlédl, šibalsky se usmál a s falešnou lítostí v hlase odpověděl: „Chudák Peter, stal se nejspíš obětí kanadského žertíku Zmijozelské koleje. Od večera je na ošetřovně – po celém těle mu naskákaly uhry."
Sirius povytáhl významně obočí a už se chystal vyslovit svou domněnku, když v tom za ním vešel do ložnice z koupelny Remus. Šel přes místnost do své postele, ale na chvíli se zastavil, když procházel kolem Jamese, nepatrně zavětřil a v očích se mu zlatě zablesklo.
„Jamesi, měl by sis dát od Lily chvíli pauzu, začínáš se nám měnit do její podoby nejen svým prospěchem, ale dokonce i voníš jako ona," prohodil Remus, který po celé noci se Siriem výjimečně nepřemáhal myšlenky a smysly vlkodlaka a dal jim volný průchod.
James zrudnul a Sirius si okamžitě pospojoval v hlavě všechny indicie a vykřiknul: „Ty jsi tu měl Lily přes noc, přiznej se! Peterovi jsi nasypal vimrlex do hábitu, abys ho odklidil na ošetřenu a měl volnou ložnici! Takhle si střílet z vlastního kamaráda, že se nestydíš..." Jakmile to Sirius dořekl, došel mu pravý důvod, proč se James tak zoufale a zákeřně potřeboval Petera zbavit. „Tys' dostal Evansku do postele!" dodal ohromeně.
James stále ještě rudý jako rajče přešel do protiútoku: „Zrovna TY, se svým post-koitálním účesem na hlavě, bys měl přestat strkat nos do cizích věcí!"
Remus se převalil na posteli a otočil se na Siria. Z části musel dát Jamesovi za pravdu. Siriovy jindy lesklé a upravené vlasy nyní trčely do všech stran, culík měl úplně nakřivo a sem tam bylo možné zahlédnout i drobek od koláče.
„Z anatomického hlediska, Jamesi, se mnou Sirius mít tzv. koitus nemohl. Najdi si to slovo ve slovníku a neplácej nesmysly," utřel ho Remus.
James a Sirius se na sebe zmateně podívali, oba pokrčili rameny a začali se hlasitě smát.
ČTEŠ
Wolfstar a poslední cesta do Bradavic
RomanceSirius se o vánočních prázdninách v 7. ročníku svěří Jamesovi, že je gay. Co už ale Jamesovi zatají je, že k zbláznění miluje jejich nejlepšího kamaráda Lupina. Najde Sirius odvahu a udělá první krok? Lupinovy vlčí instinkty rozhodně něco zavětří...