Evett en son nerde kalmıştık çok degerli ve 3000 tl lik yüzükte.Tabi o 6 yıl önceydi dolar euro firladi o yüzük simdi en az 10 bin tl eder . Dedigim gibi sik kafali hamsi adam olayindan 6 yıl once bir mayıs ayıydı.Anneler günü yaklaşıyordu ve canım cananım annecigime müthiş bir hediye almayı düşünüyordum. Uzun çabalar sonra pahalı bir hediye alacak kadar para birikirmiştim. Lakin ne alacağımi tam kararlaştıramamıştım. Çarşıda sağa sola bakına bakına dolanıyodum 2 saatlik dolaşmanın ardindan canima tak etti en iyi yol bildiğim yol diyerek kuyumcu Fazıl abinin dükkanına gittim. Selamun aleykum aleykum selam, küçük bir hal hatır sorduktam sonra yüzüklere baka durdum. Pahalı yüzükler vardi güzellerdi , ucuzlarda vardi ama bi boka benzemiyordu. En son pes ettim, Fazıl abi bi çay içelim dedi. Muhabbet ederken gözüme kasanın arkasinda duran cam bir kutunun icinde bi yüzük gördüm zarif bir tektaş oha dedim. Fazıl abiye fiyatını sordum. Satılık değil dedi. Bu benim ilk yaptığım yüzük anneme yapmıştım vefat edince de burda duruyo öyle manevi degeri çok yüksek diye ekledi. Ama ben o yüzüğe göz koyduydum bi kere o yüzük ne olursa olsun benim olacaktı. Hemen kafam da A ,B, C planlarıni yapmaya başlamıştım Abi dedim anneler özeldir bizim için her fedakarliklari göze alırlar anneme bi yüzük alicam onun icin benim isteğim o yüzük diyerek parmagimla o yüzüğü isaret ettim. Fazil abiyi küçüklükten beri tanırım sever beni hatta bundan 3 5 once gece arkadaslarla kafayi çekerken dükkana hırsız girecekti onlara mani olmuştuk ordanda kalan bi borcu var bana. Biraz düşündü ne kadar paran var dedi. 3500 dedim. Genç adamsin 500 cebinde kalsın 3000 e ayarlarız dedi. Icimden baya kolay ikna oldu derken sevincimi lafıyla kesti bi şartim var dedi. Bir yaz boyu benim yanimda para almadan çalışacaksın düşünmeden kabul ettim bu yüzüğe degerdi. Bide senet imzalatti mk. Neyse yüzüğü kutusuna koydu guzel bi paket yaptı. Dükkandan çıktıktan sonra şu efsane yüzüğe bi bakıyım dedim.Çıkardım kutusundan aman Allahım sen ne güzel şeysin off be der demeye kalkmadan yüzümde bir acı hissettim sert bir tokat! Yüzük elimden düşmüştü. Kafamı çevirdim tokatın nerden geldiğini anlamak için.Karsimda 3 tane benim yaşlarımda kız meğer yüzüğe söylediğim sözleri onlara söyledigimi sanip yapıştırmış tokati. Ve hala bagiriyo biri,terbiyesiz rahatsiz etmeye utanmiyomusun yolda rahat yürüyemiycez mi diye. Bütün esnaf toplanmıştı ve bende sinirlenmeye başlamıştım ne diyosun ablacım sen diye çemkirdim bide abla dedik diye bi tokat daha yedik.esnaflar kizlari sakinlestirdikten sonra olayi anlattik yüzüğe söyledim diye. Sonra böyle alttan alttan bi his geldi, anani satıyım yüzük!!!! Yüzük kutusu kanalizasyon izgarasi üstünde yüzük aşagıda inceden parildiyo gitti milyonluk yüzük. Bu sefer ben bağırmaya basladim bana tokat atan kıza o yüzük senin bütün sülaleni alir diye. Ama alamazmış kızın babası Türkiyenin en büyük bankası Tortilla bankın sahibiymiş o konuya daha sonra gelicez..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tungsten Volfram
FantasyBiraz aşk,biraz aksiyon, biraz komedi. Tahsin Volkanın macera dolu hayatı, bir süper kahraman hikayesi... Bir şanssızlık abidesi Tugsten Volfram...