.....

5 0 0
                                    

  İnsanin dinlenip ve yaralarını iyileştirmesi için evi gibisi yok ama bu halde eve gidemezdim. Kaşım ve dudağım patlak burnumdan kanlar akıyor ve büyük ihtimal vücudumün her yeri mor. Bin türlü soru sorardı annem ne oldu vs. Hiç çekemezdim ve annemk üzemezdim. Telefonumu çıkardim bir sürü cevapsız arama var saat sabahın altısı, anneme mesaj attım iyiyim arkadasimda kalıcam diye.
Bu saatte gidecegim tek yer vardi. Çocukluk hatta bebeklik arkadaşım Seda . Aynı mahallede büyümüştük babası işinden dolayi yurt dışındaydı  büyük  bir inşaat  firmasının sahibiydi. Okulundan dolayi Seda da İzmirde kalmıştı  Tıp okuyordu. Seda benim iyi günümde de kötü günümdede hep yanımdaydı 7/24 birlikteydik küçüklükten beri kardeş gibi büyüdük. Hee Seda hakkinda bilmeniz gereken küçük bir detay daha var kendisi homoseksüel tabiri caizse lezbiyen. Erkekler için büyük bir kayıp malesef. Çünkü görmüş görebileceğim en güzel kız diyebilirim kahverengiye kaçan bakır kızılı saçlarıyla pembiş elmacık kemikleriyle burnundan yanaklarına doğru sızan çilleriyle ve kivi yeşili olan gözleriyle makyazsiz haliyle bile su kiralık aşktaki Elçin Sangudan bile güzel anlayın artık. Ocak söndürecek dereceden yani onla birlikteyken başım çok belaya girmiştir. Neyse Seda'nın evine gelmiştim kapıyı bir iki kere çaldım.
Seda kim o ? dedi.
Benim Tahsin dedim.
Kapıyı açarken inşallah bu saatte gelmenin önemli bir sebebi vardir derken bu ne hal ne oldu sana böyle dedi.
Ayni soruyu bende ona sordum!!
Asıl senin bu halin ne yari çıplaksın!
İş ıstündeydim diye cevap verdi.
Hadi hadi gel içeri dedi.
 İçerde karşılayacağım manzarayi çok iyi biliyordum. Karşım da bir yarı çıplak kiz daha. Kiz beni görünce Seda ya dönüp grup yapicaz demek yasaşın dedi.
Seda da belki baska zaman şimdi gitsen iyi olur dedi.
 Kız üstüne birşeyler giyip çıktı.
 Seda ah Tahsin ah diye sitem ederek ilk yardım çantasını almaya gitti. Daha sonra  yaralarımı temizleyip pansuman yaptı bende olaylari ona anlattım. Sonra kalkıp bi kahvaltı yaptik. Seda koltuğa oturmuş gel yarali gel diye seslendi. Çok yorgundum hem ruhen hem bedenen Sedanın  yanına gittim kafami dizlerine koyup uzandım. Oda kedi severmiş gibi kafami okşuyordu.
Hadi sıkma canını biraz uyu akşam senle işim var dedi sen bana lazımsın....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tungsten VolframHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin