Başlıyoruz (devamı)

17 3 1
                                    

  Kiz bana dönüp
+ Amma abarttın ha alt tarafı bir yüzük parası neyse veriyim ben dedi.

Yıkılmıştım ben kara kara mazgalın icinde parlayan yüzüğe bakıyordum. Kiza cevap bile vermedim.
  Fazıl abi araya girdi kızım para önemli degil maneviyati vardı o yüzüğün.
Kız biraz düşündükten sonra gercekten özür dilerim dedi.

Olan oldu artık gitsen iyi olur dedim.   
Fazıl abi yanıma oturdu elini sırtıma koyup Tahsin senin ben amına koyayim. Şansıni sikeyim yüzüğü iki dakikada piç ettin dedi.
   Olayın şokunu atlattiktan sonra belediye ekiplerini 35 kere aramamdan sonra gelip mazgalı açmayi kabul ettirdim. Sonunda yüzüğü çıkarmıştık.
Fazil abi gelip tahsin bu yüzüge iyi bak bundan sonra dedi. 
Fazil abi bi siktir git, kızın yüzünden, bisi yapmadım deyip olay yerinden tüydüm. İşim hiç rast gitmemişti ve sporada geç kalmıştım.
Spor dedigimde cenk sanatları en sevdigim ve usta oldugum matrak oyunu. Matrak dedigimiz şey uzun şimşir ağacıdan yapılmış bir sopa topuzu yumusak ve deri ile kaplı, kafada yumusak miğfer sol elde yastık gibi yine yumuşak kalkan. Burda amaç  rakibin kafasina matrakla dokunmak bu oyunda hız zeka denge odaklanma, teknik barındırır. 1500 lü yillarda Matrakçı Nasuh geliştirmiştir. Normal hayatta da çok faydasını görmüşümdür.
Evet konumuza geri dönecek olursak sporda rakibime sert bi darbe vurduğumdan tartışmıştık hoca da kovaladi beni tabi. Günüm gittikçe boka bağlıyordu. Bari gidip kafayi çekiyim dedim. Telefonu çıkardım bizim çocukları ariyim dedim gözüme o an tarih çarptı!! Ayın 7 si.
Ahada sıçtım dedim son taksidi ödeme günü.

Ne taksidi derseniz 4 ay öncesine hemen ışınlanalım. Benim bir arkadaşım var adı  Mahmut bir gece beni aradi bilderim başım dertte kalkip gittim hemen. Eve girdim etrafinda 3 travesti .

Bu arada adam tam bi travesti düşkünü ne anlıyorsa artık. Kariıarin parasını vermemiş  Hayir 1 tanede degil 3 tane ha amina koduğümun pezevengi harem kurmuş.  Parayi vermeyince trolarda bi güzel dövmüş. 1saat o müthiş cazibemide ortaya koyup zar zor ikna ettim Mahmuta kefil oldum. Parayi ödiycem diye .

3 taksidini ödemiştik bugünde son taksit günü 800 tl. Mahmutla konuştuğumuz da bende para yok sen ver helalleşiriz demisti bende okeylemiŞtim ama bugün tamamen aklimdan çıkmış. Cebimdede 500 lira var. Artik el mahkum yanlarinda gidicem 500 ü verip gerisini bi sekilde halledicektim artık.
  Koyuldum yola ara sokakta giderken yolun kenarinda küçük bi kız çocuğu 10 yaşlarında  felan gittim yanina yavaşca ürkütmeden. Çocuk kaybolmuş korkuyoda tabi.
Evin nerdeyse gel seni birakiyim dedim. Bilmiyorum dedi. Ee gel o zaman karakola gidelimde aileni bulalım dedim. Çekine çekine kabul etti. Yolda giderken bide karnını doyurdum. Ama yinede bi derdi var zar zor ağzından  aldim. Ailesi çok ilgilenmiyormuş  bide annesiyle babasi ayrılıyorlarmış. herkes kendi derdinde tabi. Bellide zengin çocuğu. Gece 1 felan olmuş karakolada  2 3 sokak kalmış .
Polisler önümüzü kesti çocuğa  baktilar aradığımiz çocuk bu deyip tutup  karakola götürdüler  haydaa..
Polislere derdimi anlatamıyorum yolda gördüm karakola getiriyodum felan nafile neyse attılarmı beni nezarete mk. Bir kaç saat gecti neyse çocuğun ailesi gelmiş çocuk anlatmış bana iyi davrandı yemek yedirtti felan neyse çıktım çocuğun başıni okşadım felan. Babası annesi teşekkür etti. Babasi cebinden çıkardı 200 lükleri bana uzatiyor.

Abi dedim ne yaptın bu ne?  İnsalık vazifesi hala elime tutusturuyo. Abi dedim o parayı alirsam yırtarım.
+ Zoruma gitmişti çocuğumu buldun al sana para gibi.

Parayi koydu elime para senin ne yaparsan yap dedi. Dayanamadim yırttım paraları ama nasıl içim gitti.

Adama dönüp  siz cocuguzla ilgilenin yeter dedim. Sonra tanıdık bir ses birak baba ya o çocuğa iyilik yaramaz dedi.
Konusan kişi ışığa doğru gelince bana bugün tokat atan kız olduğunu farkettim. Ya sabır diyip egilip küçük çocuğu öpüp benim dediğimi unutma tamam mi hadi iyi geceler deyip uzaklastim ordan...
Artık bugün daha ne kadar kötü olabilir diye düşünmeye basladim. Bide üstüne üstlük travestilerin parasıda eksik nasıl halledicektim o işi bilmiyordum....

Tungsten VolframHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin